Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani?

Vierailija
18.08.2015 |

Onnistuukohan näin?

Harrastan aika paljon liikuntaa, mutta tuntuu, ettei se näy missään :( Minulla on myös nuorempana ollut anoreksia, joten kehonkuvani ei oikein ole selkeä. Olen nyt 39v.

Kiitos mielipiteistänne!

[url]http://aijaa.com/brNlhZ[/url]

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseksesi hyvännäköinen, ja hoikkana olet pysynyt myös. Mä juoksisin tolla kropalla bikinit päällä joka paikassa.
T. Se joka on alkanut kerää vanhemmiten rasvaa ympärilleen

Vierailija
22/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy, että harrastat liikuntaa. Terveen näköinen ja hyvässä kunnossa olet. On itseasiassa hyvin lähellä omaani, vaikka minulla ehkä näkyy lihakset vähän enemmän.(urheilen paljon) Ja oon 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:18"]

Hyvä kroppa minustakin. Toki myös tavallinen tai ehkä "tavallinen" suomalainen 40v nainen on pulleampi, mutta ei mun ystäväpiirissä eli moni oli pulleampi, kun lapset oli taaperoita, mutta nyt taas ns. entisellään, kun lapset on koululaisia ja aikaa liikkua normaalisti ja muutenkin pitää huolta itsestään.

[/quote]

Näin se oon ollut itsellänikin. Kun lapset olivat pieniä, olin löysempi, johtuen varmaan osittian raskauksista sekä juuri siitä, että aikaa ja energiaa/intoa liikkumiseen ei silloin ollut.

Ap

Vierailija
24/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana epävarma kropastani, nyt 3-kymppisenä en mieti yhtään mitä joku ajattelee esim. uimahallissa. Ihanaa olla aikuinen. 

Vierailija
25/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teillekin, 20, 21 , 22, 23...

Oikeasti ette voi edes kuvitella, miten hyvän mielen sain kommenteistanne.

Nyt pitää lähteä töihin, mutta luen ketjua taas myöhemmin.

Ihanaa päivää kaikille!

Ap

Vierailija
26/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vartalosi on oikein hyvä nelikymppiseksi. En tiedä millaista tavoittelet, mutta on mulle tullut vastaan paljon huonompiakin vaikka ikää olis ollut puolet tuosta. Ota toki huomioon sekin, ettei liikunta tehoa enää vanhana niin kuin nuorena - sille on syynsä miksi urheilijan ura yleensä on lyhyt (poikkeusyksilöitä toki löytyy). Muutokset tapahtuvat kuntoilijallakin hitaammin ja vaativat kovempaa työtä.

Linkkaustaidoissasi on jonninverran parantamisen varaa :DD

Vierailija
27/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamean näköinenhän tuo on.

Vierailija
28/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa!

Vierailija
29/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha jees. Panisin. Tosin tällä naamalla ei voi valita eikä valittaa...

Vierailija
30/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28
[/quote]
Jaha, ylilaudan tenavatkin ovat poikenneet välkällä trollaamassa äitylien palstalla. Menkääs nyt leikkimään muiden tenavien kanssa, välitunti loppuu
kohta.

Omasta mielestäni upea kroppa. Erityisen mieltynyt olin naiselliseen lantioon, nykyinen trendi kun tuntuu olevan poikamaisten lantioiden perään.

M40

Vierailija
31/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28
[/quote]
Jaha, ylilaudan tenavatkin ovat poikenneet välkällä trollaamassa äitylien palstalla. Menkääs nyt leikkimään muiden tenavien kanssa, välitunti loppuu
kohta.

Omasta mielestäni upea kroppa. Erityisen mieltynyt olin naiselliseen lantioon, nykyinen trendi kun tuntuu olevan poikamaisten lantioiden perään.

M40
[/quote]

Sille lantiolleen on tosi paha mahtaa mitään. Se on joko leveä tai kapea.
N41

Vierailija
32/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kuvat, eihän tuosta sumusta osaa sanoa. Tissejä ei näkynyt ollenkaan kun verhoiltu isoilla sporttiliiveillä. Varmasti olet hoikempi ja timmimpi kuin 90% ikäluokastasi. Tämän tosin varmaan tiesitkin ennestään.

Vierailija
33/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä! Tuon näköisenä kehtaisin todellakin olla bikineillä rannalla. Mä oon 26 v. eikä mulla oo koskaan ollut noin hyvää vartaloa :)

Vierailija
34/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseksesi mielestäni hyvä kroppa. Ei liian treenatun näköinen, mutta sopivan "timmi". 

t: mies 39

Vierailija
35/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:01"]Tosi hyvä! Tuon näköisenä kehtaisin todellakin olla bikineillä rannalla. Mä oon 26 v. eikä mulla oo koskaan ollut noin hyvää vartaloa :)
[/quote]

Kannattaisiko tehdä sitten asialle jotain?

Vierailija
36/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:04"]Ikäiseksesi mielestäni hyvä kroppa. Ei liian treenatun näköinen, mutta sopivan "timmi". 

t: mies 39
[/quote]

Jep, paljon parempi miesnäkökulmasta tuollainen kuin ylikuiva. M

Vierailija
37/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit tunnistin sut kuvista :D

Vierailija
38/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:01"]Tosi hyvä! Tuon näköisenä kehtaisin todellakin olla bikineillä rannalla. Mä oon 26 v. eikä mulla oo koskaan ollut noin hyvää vartaloa :) [/quote] Kannattaisiko tehdä sitten asialle jotain?

[/quote]

Enpä minä oikein omalle vartalonmallilleni voi mitään.

Vierailija
39/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa ikäiseksesi. Tosin oikeanlaisilla alusvaatteilla kroppa pääsisi kunnolla oikeuksiinsa, korostaen oikeita kohtia. Lisäksi kauniit alusvaatteet tuovat itsevarmuutta lisää.

Vierailija
40/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana... Himottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän