Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani?

Vierailija
18.08.2015 |

Onnistuukohan näin?

Harrastan aika paljon liikuntaa, mutta tuntuu, ettei se näy missään :( Minulla on myös nuorempana ollut anoreksia, joten kehonkuvani ei oikein ole selkeä. Olen nyt 39v.

Kiitos mielipiteistänne!

[url]http://aijaa.com/brNlhZ[/url]

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää

Saisiko alastonkuvan? 

M40

Vierailija
42/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että itse viihdyt kehossasi. Kiinteytyä voisit, jos haluat. Nyt taidat harrastaa pääsääntöisesti aerobista? Oikea ruokavalio + salitreeni saa ihmeitä aikaan. Kaunis olet kyllä ilman sitäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa, selkeästi normaalin paremmalla / terveemmällä puolella.

Vierailija
44/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko kuvaa vielä pimpistä?

Vierailija
45/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28
[/quote]
Jaha, ylilaudan tenavatkin ovat poikenneet välkällä trollaamassa äitylien palstalla. Menkääs nyt leikkimään muiden tenavien kanssa, välitunti loppuu
kohta.

Omasta mielestäni upea kroppa. Erityisen mieltynyt olin naiselliseen lantioon, nykyinen trendi kun tuntuu olevan poikamaisten lantioiden perään.

M40
[/quote]

Sille lantiolleen on tosi paha mahtaa mitään. Se on joko leveä tai kapea.
N41
[/quote]

Vähän kuin miehen hartiat siis.

Vierailija
46/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis kroppa ja kyllä sä rannalle biksuissa kehtaisit mennä, upee oot! N33v.

Vierailija
47/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kroppa. Kelpais paremmin kuin hyvin.

Vierailija
48/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytät :) olisin tyytyväinen jos sinun ikäisenäsi olisin tuossa kunnossa! T.27v

Vierailija
49/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on nätti kroppa. Hoikka, muttei liian laiha ja hyvä ruumiinrakenne. Aikuisen naisen kroppa. 

Vierailija
50/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis vartalo! Kauniimpi kuin omani, vaikka omastanikin tykkään. N30

Vierailija
51/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kroppa, omani menetin jo 16-vuotiaana kun sain ensimmäisen lapsen. Lihoin yhtäkkiä niin paljon, että löysää jäi hirveästi, vaikka sain laihdutettua. Ihoni on jotenkin sellainen, että raskausarpia tulee helposti, eikä iho palaudu.

Sulla on kiva peppu, eikä mahassakaan mitään vikaa ole. Antaisin mitä vain, jotta saisin kroppasi, ikää mulla 30v.

Vierailija
52/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"]

Nätti, terve ja urheilullinen. Muistuttaa omaani (olen 4-kymppinen himourheilija ;-)). Vatsasta näkee - kuten minullakin - että olet todennäköisesti ollut raskaana useamman kerran, mutta sehän on vain hyvä asia. Toivottavasti et ole tuosta kropasta epävarma?

[/quote]

Kiitos sinulle! Kyllä tuli hyvä mieli :)

Minulla on kaksi lasta, eli kaksi raskautta takana.

Olen kyllä jotakuinkin epävarma kropastani, en esim. mielelläni käy uimahallissa tai näyttäydy rannalla bikineissä. Kuvan laittaminen tänne vaati aika paljon rohkeutta.

Ap

[/quote]

VOI EI! Uskaltaudu ihmeessa uimahalliin, jos se on sinulle mieleistä, mutta et uskalla itseäsi näyttää. Lupaan sinulle, että olet ulkonäöltäsi parhaimmasta päästä siellä vesijuoksevien mummojen seassa. :) Uimahallissa käy kaikenikäisiä, kokoisia ja näköisiä ihmisiä. Se jos joku on omiaan kasvattamaan itsetuntoa.

[/quote]

Meinasin juuri sanoa ihan samaa. Ehdottomasti uimahalliin vaan! Uimahallissa näkee kaikenlaisia kroppia ja huomaa, että kaikilla on omat ongelmakohtansa. Sieltä puuttuvat ne "täydelliset" Viidakon tähtöset. Ja tuolla kropalla kehtaa kyllä muutenkin mennä ihan minne vaan!

Vierailija
53/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ap tässä, kirjoittelen ihan pikaisesti... Tuhannet kiitokset kauniista sanoistanne. Saitte minut kyyneliin. Olen hämmentynyt siitä, että aivan tuntemattomat ihmiset ovat vaivaantuneet vastaamaan viestiini näin ystävällisesti.

Kerron, että (niin tyhmältä kuin se kuulostaakin) kroppa-asia hallitsee ja varjostaa elämääni ihan päivittäin, vaikka anoreksia-ajoista on mennyt jo yli 20 vuotta. 

Suhteeni ruokaan alkaa olla pikkuhiljaa jotakuinkin terve, mutta yhä saan omantunnonpistoksia, jos syön liikaa tai epäterveellisesti. Liikunta tosin on nyt vanhemmiten tuonut elämääni uudenlaista itseluottamusta. Harrastan lähinnä juoksua ja itseni ylittäminen pitkillä juoksumatkoilla ja kilpailuissa on antanut minulle erilaisen ylpeydenaiheen kropastani - siis siitä, että se on vahva ja pystyvä, eikä niinkään liittyen sen ulkonäköön.  Se on ollut todella tärkeää mielenikin parantumisen kannalta, jossa kestää paljon kauemmin kuin kropan toipumisessa.

Kiitos vielä kaikille. Toivoisin, että tästä ketjusta jäisi jotain hyvää käteen myös teille vastaajille ja lukijoille, olette kaikki varmasti kauniimpia ja ihanampia kuin mitä itse kuvittelette.

Halauksin,

Ap

Vierailija
54/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"]

Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe

[/quote]

No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni.

T: Mies

Vierailija
55/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"]

[/quote]

No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni.

[/quote]

Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-)

Vierailija
56/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis kroppa, vau! Oot timmimpi kuin mä 22v :D oikeasti, ole ylpeä kropastasi. Näytät varmasti hyvältä missä tahansa vaatteissa, myös niissä biksuissa :)

Vierailija
57/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"]

[/quote]

[/quote]

Pullauttaa kaksi lasta vatsastaan ja tulee sitten näyttämään niin voidaan jutella asiasta. Ei ap

Vierailija
58/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies   [/quote] Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-)

[/quote]

Arvasin että lähdet vastakkain asetteluun. Jos itse kysyy itsestään, niin kysymyksessä on aivan oma tahto.

Lisäksi uskon, että AP varmasti kelpaisi tuhansille miehille .. 

Vierailija
59/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä ikäiseksesi. Ehdottomasti keskitason yläpuolella! Sporttisuus näkyy.

M53

Vierailija
60/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies   [/quote] Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-)

[/quote]

Arvasin että lähdet vastakkain asetteluun. Jos itse kysyy itsestään, niin kysymyksessä on aivan oma tahto.

Lisäksi uskon, että AP varmasti kelpaisi tuhansille miehille .. 

[/quote]

Ap kysyy mitä mieltä, ei kiinnostaako sua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jännä että ymmärsit sen noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi