Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) :) :) Osa III

Vierailija
17.08.2015 |

Alkoi tulla jo vieroitusoireita, kun tuo edellinen ketju on suljettu, eikä sinne tule mitään uutta luettavaa…:D

Ketjun idea lienee kaikille jo tuttu.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset elämääsi sylkykupin ja valitset tehtävää hoitamaan ihmisen josta et muista muuta kuin nimen. :) Wau! :)

Vierailija
42/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:55"]J, en oo koskaan tuntenut semmosta kemiaa kuin sun kanssa. Toivon, että tavataan vielä.
[/quote]

Hui, kuin oisin itse kirjoittanut :) Meneekö naiselle vai miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:55"]J, en oo koskaan tuntenut semmosta kemiaa kuin sun kanssa. Toivon, että tavataan vielä.
[/quote]

[/quote]

Naiselta miehelle. P

Vierailija
44/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:55"]J, en oo koskaan tuntenut semmosta kemiaa kuin sun kanssa. Toivon, että tavataan vielä.
[/quote]
Mä voin tulla synnytykseen mukaan. T.J

Vierailija
45/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:55"]J, en oo koskaan tuntenut semmosta kemiaa kuin sun kanssa. Toivon, että tavataan vielä.
[/quote]

[/quote]

Naiselta miehelle. P
[/quote]

Toivottavasti ei siis samalle J:lle tämä :) mutta samat kokemukset täälläkin!! :)

Vierailija
46/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee yt:t. Pitääkö mun nyt tulla raskaaksi idarin kanssa vaikka pidättekö mut koska oikeasti olen arvokas työntekijä?

Vierailija
47/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:58"]Meille tulee yt:t. Pitääkö mun nyt tulla raskaaksi idarin kanssa vaikka pidättekö mut koska oikeasti olen arvokas työntekijä?
[/quote] Niin siis kumpi? Raskaudunko vai tajuatteko miten arvokas olen teille?

Vierailija
48/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen sinua. En pääse elämässä eteenpäin, en uskalla. Nyt kun en voi enää kirjoittaa sinulle, ajatukset jäävät mylvimään päähän ja elämä tuntuu niin sotkuiselta. Joten ajauduin kirjoittamaan tähän tämän viestin.

Sain sinulta kyllä paljon, olen siitä ikuisesti kiitollinen. Olisin kuollut ilman sinua, siksi sinusta on niin pelottavaa päästää irti. Minun täytyy oppia tekemään, olemaan, elämään.

Haluaisin sinun tietävän, että pääsin näinkin pitkälle. Vielä mieli on sotkussa, mutta selvenemään päin. Päivät ovat valoisempia ja huonoista hetkistä pyrin pyristelemään irti.

Ehkä vielä joskus jutellaan. Kiitos.

Vierailija
49/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mielettömästi. On paha olla, koska en pysty piristämään mieltäsi. Tahtoisin vain syleillä ja suudella sinua. Ääh, miksi elämä on niin monimutkaista. Eikö voisi vain olla ja rakastaa. Pelkään menettäväni sinut minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
50/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vielä yhden vauvan. Lapset on ihaninta maailmassa.

Vierailija
51/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä sellainen mies, jota olen hakenut ja jollaisia olen eroni jälkeen tapaillut. Mutta olet ensimmäinen, joka tuntuu sellaiselta kuin pitääkin. En koe edes romantisoivani, vaan tiedän että sinussa on jotain sellaista harvinaista ja ainutlaatuista mitä on vaikea löytää. Olen ihastunut sinun aitouteesi ja ujouteesi. Siihen kuinka yhtäaikaa arasti ja rohkeasti teet minuun vaikutusta pienillä asioilla, eikä sinulla ole käsitystä kuinka isoja asioita ne ovat minulle (en kehtaa vielä sanoa sinulle kaikkea, koska toisin kuin ehkä ulospäin näyttää, minussakin on arkuutta). Sinun introvertti tyylisi ja minun ekstroverttiuteni sopivat joka tapaamiselta paremmin yhteen ja kumpikin saa olla oma itsensä. Me nauramme paljon samoille asioille -sinä hienovaraisesti ja minä kaikkea muuta kuin hienovaraisesti. Ja juuri se on tavallaan hauskaa, silmin ja korvin havaittava erilaisuus. Sinä sanoit, että pidät minusta sellaisena kuin olen. Ja minä sinusta, juuri tuollaisena! Olet älykäs, vaatimaton ja niin kiltti. Ajattelen sinua melkein kokoajan, odotan, koska näemme taas. Odotan kosketustasi. Mietin, miten hyvältä tuntuu tieto siitä, että jonakin iltana kietoudun taas alasti kiinni sinuun ja päätän muistaa kertoa, kuinka uskomattoman kovalta voitkaan tuntua sisälläni... Elämän jättämät jäljet vartalossani eivät haittaa, sanasi ja kosketuksesi saavat minut tuntemaan että kelpaan juuri nyt, juuri näin.

Mikä ikinä sen tarkoitus tuleekaan olemaan, on hyvä että tapasimme. Taidan vähän jo tarvita sinua elämääni. Haluan antaa sinulle hyviä hetkiä, olla Nainen sinulle. 

Vierailija
52/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko vielä ystäviä kaiken tämän jälkeen?

Vierailija
53/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:58"]Meille tulee yt:t. Pitääkö mun nyt tulla raskaaksi idarin kanssa vaikka pidättekö mut koska oikeasti olen arvokas työntekijä?
[/quote] Niin siis kumpi? Raskaudunko vai tajuatteko miten arvokas olen teille?
[/quote]

Vierailija
54/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:36"]Olipa ihana kuulla ääntäsi pitkästä aikaa. :)
[/quote]
puhuttiinko puhelimessa?
[/quote]

Puhuttiin.

Vierailija
55/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:17"]Ollaanko vielä ystäviä kaiken tämän jälkeen?
[/quote] Ollaan tietenkin.

Vierailija
56/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas H, oot parasta, mitä mulla on koskaan ollu! <3 Rakastan sinuu! <3

Vierailija
57/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:05"]Minä tarvitsen sinua. En pääse elämässä eteenpäin, en uskalla. Nyt kun en voi enää kirjoittaa sinulle, ajatukset jäävät mylvimään päähän ja elämä tuntuu niin sotkuiselta. Joten ajauduin kirjoittamaan tähän tämän viestin.

Sain sinulta kyllä paljon, olen siitä ikuisesti kiitollinen. Olisin kuollut ilman sinua, siksi sinusta on niin pelottavaa päästää irti. Minun täytyy oppia tekemään, olemaan, elämään.

Haluaisin sinun tietävän, että pääsin näinkin pitkälle. Vielä mieli on sotkussa, mutta selvenemään päin. Päivät ovat valoisempia ja huonoista hetkistä pyrin pyristelemään irti.

Ehkä vielä joskus jutellaan. Kiitos.
[/quote] Miksi pitäisi päästää irti?

Vierailija
58/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tämän ketjun suosiota. Miten tämä voi saada aina niin monta sivua? Kaksi samaa tyyppiäkö tässä aina vain kirjoittelee keskenään? Sen ensimmäisen ketjun jälkeen en ole hirveästi jaksanut näitä seurata, kun alkoi tuolta vaikuttaa.

No, kai nyt minunkin täytyy kuitenkin terveiset lähettää.

M, ajattelen sua edelleen päivittäin ja tiedän, että oltaisiin täydellinen pari, jos vain saisit tietää olemassa olostani.

Vierailija
59/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 000 viestiä lähetetty mielessä pyörivälle henkilölle!

Vierailija
60/102 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se sitten mulle , äläkä tänne kirjoittele :)

Ketju on lukittu.