Kirjoita tänne terveiset mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) :) :) Osa III
Alkoi tulla jo vieroitusoireita, kun tuo edellinen ketju on suljettu, eikä sinne tule mitään uutta luettavaa…:D
Ketjun idea lienee kaikille jo tuttu.
Kommentit (102)
Laitan tämän vaikka kuulle, kun se pysyy aina niin kylmänä. Minä en vaan osaa olla.
Oon vahingossa ihastunut suhun ihan liikaa. En vaan tajua mitä oot vailla, pelkkää seksiäkö? :-(
Mitä sinä Emmi vielä roikut... rahan takiako? Pelkäätkö ettet tule itsenäisenä toimeen? Vai nautitko jotenkin "uhrin" roolista?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:35"]
Mitä sinä Emmi vielä roikut... rahan takiako? Pelkäätkö ettet tule itsenäisenä toimeen? Vai nautitko jotenkin "uhrin" roolista?
[/quote]Lue runoja välillä pahvi!
Näin sut kaukaa viikonloppuna, mutta olit jo lähtenyt kun ehdin tauolle. Siitä on niin kauan ku viimeks juteltiin... Tiedätköhän ollenkaan, miten kovasti tahtoisin tutustua suhun paremmin?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:47"]
Näin sut kaukaa viikonloppuna, mutta olit jo lähtenyt kun ehdin tauolle. Siitä on niin kauan ku viimeks juteltiin... Tiedätköhän ollenkaan, miten kovasti tahtoisin tutustua suhun paremmin?
[/quoteJSama yön kieli. Kuulee.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:39"]
[/quote]
En ole runoihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:39"]
[/quote]
En ole runoihmisiä.
[/quote]Et vielä. Mut sie kasvat.
Ootko sä kertonut jollekin kolmannelle osapuolelle minusta? Tai useammallekin? Mun viesteistä?
Hei taas. :) Luin tänä iltana yhden sinun kommentin, jossa sanoit että elämä ei ole elämisen arvoista ja että olet tuhon oma. Kun sinulla on usein tuon suuntaisia ajatuksia, niin sinä voisit ihan rohkeasti vaan pyytää apua muilta. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Vaikeakin masennus on vain välivaihe, josta voi päästä yli. Elämänilon takaisin saamiseksi pitäisi löytää uusia ja edes jollain tavalla mielekkäiltä tuntuvia juttuja. Haluaisin yrittää auttaa sinua, jos voisin ja jos kehtaisit pyytää. :)
Minusta sinä tarvitsisit nyt tosissaan jotain uudenlaista ajateltavaa ja tehtävää. Meidän yo:n kirjasto on ens kuussa taas paremmin auki, myös lauantaisin. Jos sinua vähääkään kiinnostaa, voisit tulla sinne. Sieltä saattaisi löytyä jotakin luettavaa, kirjoja, lehtiä ja myös monien eri alojen tietokantoja, joihin ei muuta kautta pääse käsiksi. Tämä oli nyt yksi ehdotus, voin keksiä muitakin, jos haluat.
Niin ja se ei ole yhtään ahdistava paikka, jos sellaista mietit. Varsinkin lauantaisin siellä on tosi rauhallista ja vapaita koneita on paljon. Voisin selvittää joku päivä vielä tarkemmin noita tietokantoja, mutta sinunkin omalta alalta pitäisi löytyä laajasti tietoa uusistakin tutkimuksista. Kiinnostavia julkaisuja voi tottakai myös tallentaa pdf:nä, siirtää tikulle ja säästää itselleen myöhempää käyttöä varten. Jotkin aineistot saattavat olla luettavissa vain yo:n koneilta, mutta niitä saa toisaalta tulostettua. Joskus jotain tiettyä aihepiiriä koskevien tekstien etsimisessä voi vierähtää enemmänkin aikaa, joten voin ihan hyvin tehdä eväät mukaan. (Iltaisin ja lauantaisin kahvila ei ole auki.) Voisit ainakin harkita tätä. :)
M., mun on pakko kirjoittaa tämä johonkin, mutten halua sitä suoraan sinulle kirjoittaa, koska pahoittaisin taas kerran mieleni, kun et reagoi millään tavalla. Kukaan ei koskaan ole satuttanut mua niinkuin sinä. Kukaan ei koskaan ole ollut niin tyly ja kylmä mua kohtaan. Sä olet julma ihminen, ehkä narsistinenkin, ainakin niitä piirteitä sinussa on paljon. Luulin, että rakastin sua, mutta tavoittelin jotain haavetta, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan. Olen tuhlannut aikaani suhun aivan liikaa. En enää koskaan aio langeta sun ansaasi. Sä et ansaitse mua. Minulle on aivan sama mitä elämässäsi teet, voisit yhtä hyvin olla kuollut.
S.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:44"]Aiotko kirjoittaa mulle tähänkin ketjuun? :)
[/quote]
Yritän olla kirjoittamatta. Mutta heikkoina hetkinä se voi olla vaikeaa, kuten kahdessa edellisessä ketjussa.
Susta tulee 9 kuukauden päästä isä J♥
T:H