Kirjoita tänne terveiset mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) :) :) Osa III
Alkoi tulla jo vieroitusoireita, kun tuo edellinen ketju on suljettu, eikä sinne tule mitään uutta luettavaa…:D
Ketjun idea lienee kaikille jo tuttu.
Kommentit (102)
Voisitko jo tunkee noi vitun hymiöt perseesees?
Sun olis kannattanut miettiä lasten tekoa jos et kerta heistä huolehdi vaan notkut baareissa huoraten.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:57"]
Ajattelin heti intuitiooni tukeutuen, että meillä voisi olla yhteistä. Ehkä ehdin saada sinutkin siitä vakuuttuneeksi, ennen kuin haihdut ulottuviltani. En kuitenkaan ota paineita. Tapahtuu mitä tapahtuu, eli annan tähän kyllä osani, katson miten toimit ja ehkä jotain? Muistutat minua menneistä asioista, vaikka oletkin aivan uusi ihminen elämässäni. Muistutat onneksi vain hyvistä menneistä, et huonoista.
[/quote]Saanko arvata, naiselta miehelle? :) Meitä on varmaan monta, jotka toivoisivat sen olevan toisinpäin.
En mä oo vailla oikeestaan mitään. Muuta kuin ehkä sun kaltasta ystävää.
Olipa ihana kuulla ääntäsi pitkästä aikaa. :)
Kuvittelenkohan taas kaiken tän?
Mulla on vieläkin aina välillä ikävä sua. T. Tyttö naapurin..
Muistatko ensitapaamisemme? Sä säikähdit mua, ja mä ärsyynnyin susta. Myöhemmin naurettiin tälle yhdessä vedet silmissä.
Viimeinen tapaaminen olikin sitten varsinainen fiasko. Tulisipa vain joskus päivä, jolloin voisin nauraa sillekin. Edelleenkään ei oikein iloa irtoa. Lähes pelkkää harmaata. Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin!
Tykkään susta vaikka ei olla aikoihin nähty.
♥
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:36"]Olipa ihana kuulla ääntäsi pitkästä aikaa. :)
[/quote]
puhuttiinko puhelimessa?
Kauhea nälkä, mutten jaksa vääntäytyä tekemään iltapalaa kun oon niin väsynyt. :/ :)
Mä en kestä tätä tilannetta, että oon ihan rakastunut suhun enkä voi saada sua. Pitäis varmaan vaihtaa yhteyshenkilöä :(
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:42"]Mulla on vieläkin aina välillä ikävä sua. T. Tyttö naapurin..
[/quote]
Missä päin?
Minä tiedän ja sinä tiedät, että tiedän. Naurakaamme yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:53"]Susta tulee 9 kuukauden päästä isä J♥
T:H
[/quote]
Kuinkas siinä sillai kävi? J
V. Et usko miten ikävä mulla sua on. En tuu ikinä unohtamaan sitä kun viimeksi nähtiin ja halasit mua ennenkuin lähdit. Silloin ajattelin että ehkä meistä voisi tulla sittenkin jotakin, vaikka torjuin sut silloin kauan sitten. Kadun sitä ikuisesti. Mutta vuodet vierii ja ikävä kasvaa. Mun sydän jättää joka kerta lyönnin välistä kun tykkäät mun instagram-kuvasta.
J, en oo koskaan tuntenut semmosta kemiaa kuin sun kanssa. Toivon, että tavataan vielä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:25"]
Onko? Miks ne niitä sulkee!!!??? *puistaa nyrkkiä*
[/quote]
On, en tiedä miksi. Ei siellä näy sellaisia viestejäkään jotka vois olla syypäitä, mutta viimeisen viestin alla kuitenkin lukee että se on lukittu:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4469639/ketju/kirjoita_tanne_terveiset_jollekin_mielessasi_pyorivalle_ihmiselle_osa_ii/sivu/244