Miten kauan kahvi haisee virtsassa?
En yleensä juo/syö/käytä kahvia, mutta sunnuntaina söin kahvijäätelöä. Virtsa on siitä asti haissut kahvilta. Mitenkähän kauan tämä kestää? :p
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:34"]
Kuinka usein haistelet virtsaasi?
[/quote]
En mä mitenkään pönttöä autuaasti polvillani nuuhki, mutta sen verran vahva tuo kahvinhaju on, että nousee nokkaan ihan siinä lorottelun aikana. En kuitenkaan hengitystäni pidättele vessassa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:35"]
En tiedä vastausta, mutta saako kysyä, että mitä väliä sillä on? :)
[/quote]
Hämmentää vain, kun kestää näin kauan. Kuvittelisi kahvin piipahtavan kropassa muutaman tunnin ja sitten katoavan, mutta olen ilmeisesti varastoinut nuo sumpit jonnekin päin itseäni.
Nyt tempun teit. Kahvinhaju ei lähde ainakaan 10 vuoteen. Onneksi et juonut kahvilikööriä, sillä siinä tapauksessa haisisi sekä kahvi että viina. Ja päivästä toiseen, vuosikausia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:35"]
En tiedä vastausta, mutta saako kysyä, että mitä väliä sillä on? :)
[/quote]
Hämmentää vain, kun kestää näin kauan. Kuvittelisi kahvin piipahtavan kropassa muutaman tunnin ja sitten katoavan, mutta olen ilmeisesti varastoinut nuo sumpit jonnekin päin itseäni.
[/quote]Oletko huomannut, että parsa haisisi pissassasi? Osalla haisee, osalla ei. Mietin, että olisiko tämä kahvi sama juttu. Minä en juo kovin paljon kahvia, kyllä viikottain, mutten ole huomannut, että se haisisi pissassa, mutta parsa kyllä haisee.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:44"]
Nyt tempun teit. Kahvinhaju ei lähde ainakaan 10 vuoteen. Onneksi et juonut kahvilikööriä, sillä siinä tapauksessa haisisi sekä kahvi että viina. Ja päivästä toiseen, vuosikausia.
[/quote]
Kiitos tiedosta. Suosittelen silti Helsingin jäätelötehtaan mokkaa muillekin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]
Oletko huomannut, että parsa haisisi pissassasi? Osalla haisee, osalla ei. Mietin, että olisiko tämä kahvi sama juttu. Minä en juo kovin paljon kahvia, kyllä viikottain, mutten ole huomannut, että se haisisi pissassa, mutta parsa kyllä haisee.
[/quote]
Olen huomannut, mutta tuo kestää vain sen yhden-kahden lirun ajan, nyt on kahvi haissut kolmatta päivää.
Alan kuulosta pissapervolta. :/
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:46"]
Oletko huomannut, että parsa haisisi pissassasi? Osalla haisee, osalla ei. Mietin, että olisiko tämä kahvi sama juttu. Minä en juo kovin paljon kahvia, kyllä viikottain, mutten ole huomannut, että se haisisi pissassa, mutta parsa kyllä haisee.
[/quote]
Olen huomannut, mutta tuo kestää vain sen yhden-kahden lirun ajan, nyt on kahvi haissut kolmatta päivää.
Alan kuulosta pissapervolta. :/
[/quote]Et nyt sentään :D
Mitä väliä. Mutta kauanko virtsa haisee kahvissa?
nimim. Luulin Moccamasteria bideeksi
Kuinka usein haistelet virtsaasi?