Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä

Vierailija
17.08.2015 |

Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.

Kommentit (357)

Vierailija
21/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä miehistä on todellakin pulaa.

Vierailija
22/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin. [/quote] Sama. Mieluummin yksin kuin psyykettä kuormittavan sian kanssa.

[/quote]

Miksiköhän tuollainen ruusu on jäänyt yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]

Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.

[/quote]

Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.

[/quote]

kohdata aidosti? Jaha. Kukaan mies ei ole vaivautunut kohtaamaan minua aidosti. Koska ulkonäköni ei ole ennakolta määriteltyjen kriteerien mukainen, miekkoset eivät vaivaudu tutustumaan. Se tietysti osuu heidän omaan nilkkaansa. Saatan olla se nainen, joka ei nalkuta tyhjästä, räyhää menkkojen aikana jne. Voi teitä. 

Vierailija
24/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas valittamassa kun naisilla on standardeja ja itse panee kaikkea mikä liikkuu. :DDDDDDD

Vierailija
25/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:36"]Ei ole täällä miesten ylitarjontaa näkynyt. Onkohan miehillä vähän pinnalliset kriteerit.
[/quote]
Johan on täälläkin nähty, että miesten käsitys normaalista naisesta saattaakin olla enemmän luokkaa huippuluokan näyttelijätär. Sitten tavisnainen näyttää auttamattomasti rumalta. Huippuluokan näyttelijättäreen miehen oma taso ei tietenkään riitä, jolloin itketään omaa yksijäämistä täällä palstalla. Katsokaa joskus peiliin niin fyysisesti kuin kuvainnollisesti ja lähtekää pokailemaan realistisesti. (Tämä pätee myös naisiin. :))

Vierailija
26/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua

- 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas

- 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas)

- 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa

- 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille

Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut.

N21

Vierailija
27/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin. [/quote] Sama. Mieluummin yksin kuin psyykettä kuormittavan sian kanssa.

[/quote]

Miksiköhän tuollainen ruusu on jäänyt yksin?
[/quote]
Olen vakituisessa parisuhteessa. :) Nyt meni vähän ohi.

Vierailija
28/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pahat mt-ongelmat, hallitsematonta aggressiivisuutta, epärehellisyyttä tai alkoholin liikakäyttöä, niin tällaisen on varmaan vaikea saada puolisoa.

Vierailija
29/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.

[/quote]

kohdata aidosti? Jaha. Kukaan mies ei ole vaivautunut kohtaamaan minua aidosti. Koska ulkonäköni ei ole ennakolta määriteltyjen kriteerien mukainen, miekkoset eivät vaivaudu tutustumaan. Se tietysti osuu heidän omaan nilkkaansa. Saatan olla se nainen, joka ei nalkuta tyhjästä, räyhää menkkojen aikana jne. Voi teitä. 

[/quote]

Noinkohan. Naisilla on kuitenkin aika paljon keinoja kaunistautua, jotka miehiltä puuttuu. Meikit, pukeutuminen. Kaikkein tärkein on kuitenkin asenne. Jos pelokkaana kyyhöttää nurkassa, niin ehkä ei miehiä löydy. Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää. Eli vähemmän kauniille naisille suosittelen niiden meikkien lisäksi sitä, että lähestyvät itse miehiä ja tuovat sitä persoonaansa esiin.

Vierailija
30/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:19"]

Laitoin Tinderiin just sellaisen kuvan, mikä karsii kaikki tälläiset ja normaalitkin pois. Aikaisemmin tuli mätsejä, nyt ei vielä yhtään. Mutta tälläisiin "normaaleihin" prinsessoihin en tuhlaa enää sekuntiakaan...

[/quote]

Heti tulee alapeukkuja kun yrittää löytää ihan oikeaa mätsiä....Eihän miehet saisin edes ajatella niin.

[/quote]

Niin ja siis nyt sattuu tulemaan se mätsi, niin tiedän heti, että todellakin haluan nähdä. Mitä ihmeen väärää tässä on. Mitään törkykuvaa tai sellaista en laittanut. Kyllä siinä kuvassa olen minä ihan kaikki vaatteet päällä.

Vierailija
31/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
- 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas

- 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas)

- 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa

- 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille

Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut.

N21
[/quote]
Iskeä on ehkä eksäni kohdalla väärä ilmaisu, mutta ymmärsitte varmaankin pointtini.

Vierailija
32/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:17"]

Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.

[/quote]Miesten ylitarjonta? Naisia on enemmän kuin miehiä.

Vierailija
33/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]Mies taas valittamassa kun naisilla on standardeja ja itse panee kaikkea mikä liikkuu. :DDDDDDD
[/quote]
Kuitenkaan jakorasia ei kelpaa. Vai miten se juttu vaimoaineksesta menikään? Voi meidän pikku kaksinaismoralisteja. :))))

Vierailija
34/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää MT-ongelmista huutavat, yms. naiset on kyllä ihan sinkkuja sen oman todella kärttyisän ja veemäisen luonteensa vuoksi. Ei niitäkään kukaan järkevä mies kovin kauaa katselisi. Homma toimii kumpaankin suuntaan.

Vierailija
35/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:45"]

[/quote]

Niin vanhuksia. Et edes lukenut tätä ketjua, vaan piti mutulla päästä sanomaan?

Vierailija
36/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Noinkohan. Naisilla on kuitenkin aika paljon keinoja kaunistautua, jotka miehiltä puuttuu. Meikit, pukeutuminen. Kaikkein tärkein on kuitenkin asenne. Jos pelokkaana kyyhöttää nurkassa, niin ehkä ei miehiä löydy. Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää. Eli vähemmän kauniille naisille suosittelen niiden meikkien lisäksi sitä, että lähestyvät itse miehiä ja tuovat sitä persoonaansa esiin.
[/quote]
Kyllähän mieskin voisi vaivautua pukemaan kivasti ja esim leikkauttamaan hiuksensa naamaansa sopivasti. Sinänsä kannatan kaikkien ihmisten kannalta rohkeutta.
.
Jos viitsisi tutustua ihmisiin juottoloiden ohella esim harrastuksissa, varmasti voisi helpommin valikoida luonteen perusteella naamavärkin lisäksi. Samalla olisi muutakin yhteistä keskusteltavaa kuin tyyliin viimeisimmän panon hyvyysaste.

Vierailija
37/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:45"]

[/quote]

Niin vanhuksia. Et edes lukenut tätä ketjua, vaan piti mutulla päästä sanomaan?

[/quote]

Naisia ne vanhukset ovat. Ties millaisia kultakimpaleita heidän joukostaan löytyy. Ei pidä olla liian nirso. Niinhän te naisillekin sanotte.

Vierailija
38/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]

Johan on täälläkin nähty, että miesten käsitys normaalista naisesta saattaakin olla enemmän luokkaa huippuluokan näyttelijätär. Sitten tavisnainen näyttää auttamattomasti rumalta. Huippuluokan näyttelijättäreen miehen oma taso ei tietenkään riitä, jolloin itketään omaa yksijäämistä täällä palstalla. Katsokaa joskus peiliin niin fyysisesti kuin kuvainnollisesti ja lähtekää pokailemaan realistisesti. (Tämä pätee myös naisiin. :))

[/quote]

Täällähän lassukkapojat kertoi jo, että tavisnainen on heidän mielestään kuin jennifer lawrence :D

Eli kaunis, pitkä, hoikka, mutta samalla muodokas, miljonääri, lahjakas jne. sellainen on se paljon puhuttu "tavisnainen".

Lassukat eivät siis vaadi paljon, tavisnaiset kelpaavat, kunhan tavisinainen on siis kuin jennifer lawrence.

Ja onhan se hämmentävää ettei jennifer lawrencen tasoinen nainen kiinnostu lassukasta.... kuitenkin tavisinainen, kun on.

Vierailija
39/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyt ja feminiinisen näköinen mt-ongelmainen alkoholistimies. En ole huomannut, että naiset olisi niin nirsoja. Mä olen kelvannut hyvin. En ole mitään edes hakenut tai hakemassa, mutta useinpa nuo naiset ihastuu, jos pidempään jutellaan. Kai niille pitää puhua oikein, niin kuin ihminen ihmiselle.

Vierailija
40/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:19"]

Laitoin Tinderiin just sellaisen kuvan, mikä karsii kaikki tälläiset ja normaalitkin pois. Aikaisemmin tuli mätsejä, nyt ei vielä yhtään. Mutta tälläisiin "normaaleihin" prinsessoihin en tuhlaa enää sekuntiakaan...

[/quote]

Heti tulee alapeukkuja kun yrittää löytää ihan oikeaa mätsiä....Eihän miehet saisin edes ajatella niin.

[/quote]

Niin ja siis nyt sattuu tulemaan se mätsi, niin tiedän heti, että todellakin haluan nähdä. Mitä ihmeen väärää tässä on. Mitään törkykuvaa tai sellaista en laittanut. Kyllä siinä kuvassa olen minä ihan kaikki vaatteet päällä.

[/quote]

Niin ja nyt siellä lukee myös että lupaan laittaa viestin jokaiselle mätsille ja että olen erittäin tositarkoituksella liikenteessä. Satunnaisen seksin hommaamiseen baari on melkeimpä kuitenkin helpompi ja halvempikin tapa, kuin Tinderi. Sitä en hae. Vaikka kyllä se toki kelpaakin, jos sattuu kohdalle tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme