Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsa oireita

Vierailija
17.08.2015 |

Hei.
Minulla on ollut viime viikosta asti jatkuva vessahätä ja kun vessaan menee niin pissaaminen loppuu kun seinään ja tuntuu alavatsassa painetta ja jatkuva vessahätä on, mutta ei kumminkaan tule mitään. Kävely tuntuu välillä hirveältä, kun tuntuu että vessattaa kokoajan. Mitään kirvely tai tämmöstä ei pissaamisessa ole vaan tuntuu painetta ja tosiaan pissaaminen loppuu kun seinään alavatsan paineen takia. Minulla oli ennen samanlaista, mutta meni silloin ohi itestään. Mistä tämä voisi johtua tietääkö kukaan? Eikö jos virtsatulehdus on niin ole kirvelyä pissatessa yms?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin?

Vierailija
2/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta, lääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa että voisiko olla virtsatulehdus? Jostain sivulta lukasin että jonku kokemuksen mukaan kannattaa odottaa ja jouda runsaasti vettä jos menisi ohi itestään. Jos ei ala mennä niin sit aika lääkärille.

Vierailija
4/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No virtsatietulehdus menee hoitamattomana usein munuaisiin ja aiheuttaa pysyviäkin vaurioita eli en pelleilisi tämän asian kanssa.

Vierailija
5/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa kotitestejä, joilla voi testata onko virtsatietulehdus. Maksaa noin kympin. Kirvelyä ei virtsatietulehduksessa välttämättä ole.

Vierailija
6/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus kannattaa hoitaa antibiooteilla ettei varmasti mene munuaisiin. Jos olet 18-65 v nainen ja oireesi selkeät, et ehkä tarvitse edes bakteeriviljelyä, vaan voit saada antibiootit jopa puhelimitse

Vierailija
7/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oireet ovat jo noin pitkään kestäneet, ettei enää karpalomehutkaan varmasti auta, eli lääkäriin.

Vierailija
8/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jakamasta kaikille?! Mistä ihmiset tietää onko kyseinen ihminen vaikka parisuhteessa tai tiedä muutenkaan kyseisen ihmisen elämäntilannetta. Naurettavaa tulla tommosta laittelemaan tänne.

Vierailija
9/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vierailijalle tosiaan tiedoksi että parisuhteessa tosiaan olen enkä jakele pitkin kyliä itseäni. :)
Mutta kiitoksia sinulle tästä!

Vierailija
10/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli taysin kivuton e-coli virtsatie tulehdus, meni munuaisiin, jouduin kolmeksi paivaksi teholle vaikka ei ollut kuumetta ja olin kokoajan kivuton ja ihan jarjissani. Oli ollut lahto lahella.

Vierailija
11/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:18"]Minulla oli taysin kivuton e-coli virtsatie tulehdus, meni munuaisiin, jouduin kolmeksi paivaksi teholle vaikka ei ollut kuumetta ja olin kokoajan kivuton ja ihan jarjissani. Oli ollut lahto lahella.
[/quote]

Missa aakkoset?

Vierailija
12/12 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääkköset heiiii