Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?

Vierailija
17.08.2015 |

Siinähän se kysymys tulikin..

Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...

Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei

En tietenkään päästä. Kuka itseään kunnioittava nainen tekisi niin. Meridän kulta mussukka ei vie edes roskia ilman lupaa, ja silloinkin tarkkailen salaa kellosta, että ei mene liian kauan aikaa. Liiallinen roskien vientiin käytetty aika kertoo kiistatta, että sitä on sitten taas lirkuteltu naapurin rouvan kanssa. Kotona sitten saa käyttää imurointiin ja tiskaamiseen niin kauan kuin haluaa, kunhan työt tulevat tehtyää ajoissa ja tietysti ilman häiritsevää melua.

Onnea ja menestystä.

Vierailija
142/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästänkö kaikki mieheni risteilylle? En mä taida. Jonkun pitää jäädä mun kanssa lapsia vahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä siellä Tallinnassa muka on, että noin pelottaa? Joo on siellä huoria ja halpaa viinaa saatavilla jos miehesi on täysi juntti. Itse käyn Tallinnassa usein kavereiden kanssa vain hengailemassa ja katselemassa kaupunkia. Illalla menemme bailaamaan kaupungin yökerhoihin kavereiden kanssa, eikä huorat käy edes mielessä. Paras reissu Tallinnaan oli kun Viro pelasi Irlantia vastaan jalkapallon EM-jatkokarsintapelissä. Pubit ja kadut oli porukkaa täynnä ja meno oli mukava. Ei haitannut vaikka olit suomalainen. Siellä sit aina etsitään mahdollisimman halpa paikka yöpyä.

Vierailija
144/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo vanha juttu. Jännää miten jollekin tuleeklin mieleen heti assosiaationa otsikosta, että olisi monta miestä.

Vierailija
145/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:41"]

Siis ootte osa oikeesti sitä mieltä, ettei tarvitse kumppanilleen ollenkaan kertoa, jos on lähdössä vaikka risteilylle? Onhan se nyt toisen huomioonottamistakin - jos toisella olisi vaikka ollut jotain suunnitelmia, ties vaikka mitä mielessä just silloin kun esim. risteily on.

Jos seurustellaan, kyllä menoista kuuluu toisen kanssa keskustella. En mä koe ainakaan olevani enää tietyllä tavalla vapaa - olen sitoutunut toiseen, ja se merkitsee sitä, että myös haluan menoistani ko. henkilön kanssa keskustella.

[/quote]

kertominen ja keskustelu on ihan eri asia kuin "luvan" antaminen.

Vierailija
146/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästää. Tykkään reissata myös yksin. Olen tosin introvertti ja sen hän tietää.

Vierailija
147/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päästin." Miksi en olisi päästänyt? Poikaporukalla kävivät. Oli jotku olutfestaritkin sinä viikonloppuna siellä. Ja ai hurjaa, itse olen kahden viikon päästä menossa kaverin kanssa vuorostani Tallinnaan viikonlopuksi, mies jää lapsen kanssa kotiin.

Vierailija
148/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan omaa miestäni päästäisi. Nykyään täällä aina pyöritellään silmiä jos joku sanoo, ettei pidä siitä kun mies lähtee viihteelle esim. laivalle. Mutta kun katsoo tämän palstan "Mies jäi kiinni pettämisestä" -ketjujen määrää, en tosiaan AP:na päästäisi. Vaikka omalla miehelläsi olisi moraali korkealla, pettäminen on uusi normaali ja jotkut naiset eivät tippaakaan piittaa onko mies naimisissa vai ei. Siihen vielä muun miesporukan yllytys ja alkoholi mukaan niin ei se moraali välttämättä niin korkea enää olekaan...

Vierailija
149/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä ihan oikeasti lähden sille reissulle mukaan. Menen omalla kyydillä tietysti satamaan jne...

Jos ei oo miehelle fine, erotaan sitten.

Tähän vielä sellainen pikku pointti, että sattuneista syistä ei oo vielä päästy edes tanssimaan yhdessä, ja mua harmittaa, että kun mies aina tuntuu menevän tanssipaikkoihin joko yksin tai kavereiden kanssa, emme ole vielä tosiaan tanssineet yhdessä. Sanoin, että sekin mua harmittaa, että jos tuolla tanssitat misuja, johon mies vastasi että no meille ei oo vaan tullut tilaisuutta vielä tanssia yhdessä...Kysyessäni että menisitkö tanssimaan jos joku hakisi, mies vastasi:"En tiedä."...

Ap

Vierailija
150/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Päästän kaikki mieheni Tallinnaan.

Vierailija
151/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäminen nyt on ihan väärä sana. Lapsilleni annan luvan tai päästän johonkin, mies aikuisena itse punnitsee menojensa hyödyt ja haitat (esim hauskanpito vs vihainen vaimo), ja päättää mitä tekee. Eihän hän toki vankilassa ole, vaikka naimisissa onkin.

Pettäminen ei ole kiinni Tallinnanreissusta. Jos mies, tai yhtä hyvin nainen, ei ole tyytyväinen suhteeseen, on aika todennäköistä että ennemmin tai myöhemmin hän pettää. Se, että kumppani kieltää häntä lähtemästä jonnekin ei sitä suhdetta ainakaan paranna.

Itse saatan ärsyyntyä miehen reissuista sen takia että koko viikonlopuksi jää silloin mulle arjen pyörittäminen, ja olisin itsekin halunnut rentoutua tai tehdä jotain muuta. Sen sijaan ihan turha on suuttua tuollaisesta syystä. Mun mielestä.

Vierailija
152/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:09"]Onko joku muka joskus lähtenyt miehensä työhön liittyvälle reissulle ylipäänsä mukaan? Olenko ihan naurettava jos lähden?

Tämä reissu on kuitenkin eri kuin läheisten työkaverien kanssa tehtävä reissu.

Ap
[/quote] olet täysin naurettava. Todennäköisesti suhteenne kuivaa luottamus pulaan. Mä en edes harkitsisi lähtevän miehen työreissulle häntä vahtimaan ettei vaan pääse pettämään. Suosittelen käyntiä psykologilla asp...

Vierailija
153/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy työreissuilla Tallinnan laivalla ja en näe syytä kieltääkään. Pettää voi niin helposti muuallakin ettei siihen yhtä risteilyä tarvita. Luottamus löytyy suhteestamme ja samoin minä olen vapaa menemään vaikka sinne risteilylle ilman miestäni. Enjotenkin näe tulevaisuutta suhteella, jossa risteily aiheuttaa epävarmuutta tai riitaa...

Vierailija
154/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nä antaisin miehen mennä - lopullisesti. Ei kuulosta kovin helmeltä tapaukselta mies joka hinkuaa Tallinnan reissuille. Silmätkin ap:n kertoman mukaan vilkkuu milloin kellekin naiselle. Eroa ja etsi itsellesi tasokkaampi kumppani ja anna miehen löytää itselleen joku hyväuskoinen hölmö (av-mamma) vaikka sitten sieltä Tallinnasta.

Vierailija
155/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä päästin omani vaikka mustasukkainen olenkin. Tosin syyttä, joten en voinut kieltääkään. Eikä se minua pettäisi. Mutta jos miehesi on pettänyt luottamuksesi, niin voithan pyytää ettei se lähtis. Mutta mieti että haluatko olla tuollaisen miehen kanssa, joka on jo pettänyt luottamuksesi, etkä näköjään ole sitä takaisin saanut... 

Vierailija
156/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:13"]

Ap:nä antaisin miehen mennä - lopullisesti. Ei kuulosta kovin helmeltä tapaukselta mies joka hinkuaa Tallinnan reissuille. Silmätkin ap:n kertoman mukaan vilkkuu milloin kellekin naiselle. Eroa ja etsi itsellesi tasokkaampi kumppani ja anna miehen löytää itselleen joku hyväuskoinen hölmö (av-mamma) vaikka sitten sieltä Tallinnasta.

[/quote] En usko että pelkkä Tallinnan reissu houkuttelee. Vaan hauskanpito työporukan kesken. Ei minuakaan hittoakaan kiinnostanut Tukholman risteily entisten luokkatoverieni kanssa, mutta menin kuitenkin, koska halusin viettää aikaa heidän kanssaan. 

Vierailija
157/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:41"]

Siis ootte osa oikeesti sitä mieltä, ettei tarvitse kumppanilleen ollenkaan kertoa, jos on lähdössä vaikka risteilylle? Onhan se nyt toisen huomioonottamistakin - jos toisella olisi vaikka ollut jotain suunnitelmia, ties vaikka mitä mielessä just silloin kun esim. risteily on.

Jos seurustellaan, kyllä menoista kuuluu toisen kanssa keskustella. En mä koe ainakaan olevani enää tietyllä tavalla vapaa - olen sitoutunut toiseen, ja se merkitsee sitä, että myös haluan menoistani ko. henkilön kanssa keskustella.

[/quote]Eihän tässä ole ollut kysymys siitä, että kertomatta tai kekustelematta reissuihin lähdettäisiin. Mistä oikein niin päättelit? Tottakai niistä sovitaan yhdessä vaikka vain toinen reissuun lähtisikin, mutta ei lupaa tarvi aikuiselle ihmiselle antaa.

Vierailija
158/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteella ja rakkaudella jotain tekemistä suhteissa joissa annetaan "lupia"?

Vierailija
159/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:00"]Tottakai päästän ja olen päästänytkin monta kertaa. Ryyppäämistä se on ja vaikka katselisi kauniita naisia, niin ei tarkoita että pettämässä olisi. Olen minäkin ollut risteilyillä ystävieni kanssa ja katselen komeita miehiä, mutta vain katselen. ...

Mieheni tuntien hän Tallinnassa shoppailee innokkaana halpaa alkoholia, ei siinä ehdi maksullisia tai ilmaisiakaannaisia miettiä. Eikä Tallinna ole sen kummempi kaupunki kuin mikään muukaan. Maksullisia saa yhtälailla Tukholmassa kuin Helsingissäkin tai muualla Suomessa. Joka niitä kaipaa, tietää kyllä mistä hakea. Ei siihen risteilyä tarvita.

[/quote]

Sä et ymmärrä miehiä. Yhtään. Ja Viron halvat huorat/bordellit/tyrkkynaiset on jotain muuta kuin tukholma, missä sellainen on marginaaki-ilmiö. Siellä itäeurooppalaisia on vähän ja muut ei oo yhtä epätoivoisia. Ei varsinkaan ruotsalaiset.

Vierailija
160/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on huorallakin. Älkää haukkuko alalla olevia.