Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?

Vierailija
17.08.2015 |

Siinähän se kysymys tulikin..

Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...

Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki miehet, paitsi Pertti pääsevät Tallinnaan. Pertti ei pääse koska on arestissa viime reissun toilailuiden takia.

Vierailija
122/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta lähtisin tosi mielelläni työporukan kanssa risteilylle. Enkä pettäisi siellä miestäni. Kyllä mun mieskin saisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mies vaan kattoo urheilupelejä kaveriensa kanssa Tallinnan reissulla." Köh köh 

Vierailija
124/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattaa, kun mietin tuon otsikon sillä tavalla että "päästättekö _kaikki_ miehenne" > minulla on kokonainen haaremi miehiä :D
Mutta joo, "päästän" kyllä mieheni. Lähtisi varmaan vaikka en päästäisi, niin kuin kyllä minäkin. Ei siinä ole mitään mieltä, että ei saa nähdä kavereita tai pitää hauskaa. Ei ole syytä olla huolissaan.
Olen ollut tyytymätön ulkonäkööni, mutta olen yrittänyt korjata "virheitäni". Suurin osa on kuitenkin korjattavissa. Itsetunto ja terveys on parantunut.
Olen myös ajatellut, että jos joku haluaa pettää niin se pettää vaikka kuinka yrittäisi estellä. Ei sille voi mitään.
Sitä paitsi mitä sitten, vaikka naiset tulisivat iskemään? Voi kai mies itsekin vaikuttaa siihen, pettääkö vai ei!
Ei kannata maalata piruja seinille etukäteen. Olen yrittänyt kartoittaa, miksi epäilen miestäni ja huomasin, että yksikään syy ei johdu miehestäni tai siitä, mitä hän on tehnyt. Kaikki johtui vain omasta epävarmuudestani. Sinunkin kannattaa miettiä, miksi epäilet miestäsi?

Vierailija
125/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki esim Ruotsin risteilyilläkin petetään tosi paljon, mut nää Itä-Euroopan maat, niissä on huoria tyrkyllä joka kulmassa... Jos on taipumusta sekaantua näihin, ni sellaseen tilanteeseen varmaan ajautuu tosi helposti. 

Vierailija
126/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! En tietenkään päästä :D se nyt niin tiedetään mitä siellä miesporukalla tehdään. Älkää olko naiiveja.

Vierailija
127/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:24"]

Missähän ne useimmat pettämiset tapahtuu? Juuuu siellä työpaikan vessassa varmasti ;) av-mammat tyytyväisinä saavat ylimääräisiä tuliaisia näiltä Tallinnan reissuilta, mutta ei se mitään - pääasia että luotto pelaa! Ihan oikeasti ympäri päissään Tallinnan laivalla vs. tavallinen työpäivä. Edelleenkin -missähän ne teidän miehet niitä vieraita pilluja höylää? Nää teidän ukkomiehet on niin nähty näillä jätkien reissuilla.

[/quote]

juuri näin.

Vierailija
128/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylla tekis semmosella miehella mitaan joka ensinna on niin nyssykka ja puolisonsa tossun alla etta tarvitsee luvan tallinnan ristielyyn ja toiseksi jos risteilylle menessaan on heti pettamassa. tai etta edes tarvitsisi epailla, etta saattaisi. virkaheitto moinen mies ja yrittainsin tyostaa myos omaa itsetuntoani, ettei heti tarvitsisi epailla. 

Vierailija
129/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuinen mies kysy lupaa vaimoltaan? Saati äitiltään? Ellei luottamus ole kunnossa, on suhde tuhoon tuomittu ilman ritseilyitäkin.

[/quote]

Näin juuri.

Vierailija
130/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Tasokkaat miehet ei mun mielestä ees kato ryssiä tai pikkuryssiä, enkä ite ottais miestä, jolla on tarve käydä noissa köyhissä Itä-Euroopan maissa, itsekään en jalallani Viroon astu,,riittää, et joudun sietämään täällä asuvia virolaisia, en todellakaan MAKSAIS siitä, et joudun katteleen niitä jossain muualla.

Oon JUST samaa mieltä!

Ja jos miehellä on ollut joku virolainen tai venäläinen nainen, on ISO miinus.

Tietenkin ko. maissa on fiksujakin naisia, mutta nää itteensä tyrkyttävät venäläiset ja virolaiset on niin halvan näköisiäkin, etten tajua, miten kukaan itseään kunnioittava mies sellasen kanssa haluais olla?! Mainehan tossa menee miehelläkin.

Ja ei vaan halvan näköisiä, vaan myöskin sosiaalisilta taidoiltaan länsimaalaisia jäljessä. Tönitään, etuillaan, pidetään itseä parempana kuin muita...oon niin kyllästynyt tohon venäläiseen kulttuuriin. Minäkään en mielelläni Viroon mene. Yhden ainoan kerran oon siellä käynyt.

Joku mies sano mulle, että eihän ne suomalaisia edes huoli?!? Täh?! Nehän on heti ekan tilaisuuden tullen muuttamassa Suomeen, jos vaan joku Suomi-poika ottaa ja vie.

Vierailija
131/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset typerät kysymykset välttää kun tekee naiselle heti selväksi että on aina 2+ naisen kanssa kerralla suhteessa. Esm. Kokki, sisäkkö, lapsenhoitaja, ... mitänäitä nyt on. Jos on sellainen iso kartano niin eihän sitä nyt yksi nainen riitä hoitamaan.

Vierailija
132/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:16"]

Ei kai aikuinen mies kysy lupaa vaimoltaan? Saati äitiltään? Ellei luottamus ole kunnossa, on suhde tuhoon tuomittu ilman ritseilyitäkin.

[/quote]

Näin juuri.

[/quote]

joillekki on tärkeämpää, ettei saa ei-toivottua Viron tuliaista kuin esittää, että luottamus pelaa. 

Vierailija
133/170 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:30"]  miksi ette ole niiden kanssa jotka ovat seksuaalisesti viehättävämpiä, inhottavaa, mä vois ite kuvitella muita kun omaa miestäni kanssani, jos hän muita haluaa lähteköön, en pidättele jos kerran muut on haluttavampia. [/quote] Ei miehillä ole kyse siitä, että katseltaisiin erityisesti omaa kumppania seksuaalisesti viehättävämpiä naisia tai petettäisiin vain sellaisen kanssa. Seksuaalisesti viehättävä riittää, riippumatta siitä kuinka viehättävä oma kumppani on. Jos mies saisi valita, niin mies valitsisi kaikki mielestään viehättävät naiset, eikä suinkaan vain kaikista viehättävintä.  Se on  naisten ominaisuus, että vilkuillaan pettämismielessä nimenomaan omaa miestä komeampia ja paremman statuksen omaavia miehiä. Ehkä naisten on sen takia niin vaikea käsittää tuota miesten ajatustenjuoksua. Nainen vertailee muita miehiä omaansa, mies vain ajattelee että ompas nätti, panisin. [/quote] Minä muuten kysyin viimeksi kun varatun kanssa panin, että miksi pettää vaimoaan. Vastasi, "olet niin kaunis, ihan erilainen kuin oma vaimo, vaalea, hoikka ja pitkä" eli kyllä ne miehetkin vertailee. Ainakin koin tuon vertailuna, tummaan ja vähemmän hoikkaan vaimoon.

[/quote]

Tai sanoi mitä halusit kuulla. Joillekin naisille tuon tyylinen teksti uppoaa, kuin kuuma veitsi voihin. Naisten keskinäinen kilpailuvietti ja niin pois päin.
[/quote]
Nooo, ei sillä siinä vaiheessa enää ollut mitään merkitystä jos oltiin hommat jo hoidettu ja useampaan kertaan. Saattaa tietenkin olla, että yritti varmistaa saannin jatkossakin. Samassa kaupungissa asuttiin. No sai se vielä kerran, kunnes kyllästyin.

Vierailija
134/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuitenkin aika suuri prosentti miehistä, mitkä on joskus pettänyt jonkun tutkimuksen mukaan.. Niiden vaimoilla on varmaan luotto pelannut. 

Vierailija
135/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:39"]No taivaan tosi on, että jokainen terve mies haluaa vierasta pillua. Mutta Vain osa toteuttaa haaveen.

Valtaosa miehistä menee sinne laivalle juomaan viinaa ja ihastelemaan naisia ja puhumaan paskaa miesten kanssa. Eivät he ketään siellä nussi, menisi hyvä viina hukkaan. Pieni osa käy huorissa, muutama prosentti saa ilmaista pillua.

Loput runkkaa laivan vessassa tai tulee pallit täynnä vaimonsa viereen. Mies ei ole mikään paha otus. Ovat ihania niin kuin monet kotieläimet, yksinkertaisia ja suoria.

Mikä oli sanoma? Lähes kaikki naisen kanssa suhteessa olevat miehet haaveilevat vieraista naisista, vain pieni osa saa vierasta tai kykenee koko hommaan. Tavallinen pienen mahan kasvattanut ja leppoisa jossain Heinolassa  tai Liperissä asuva mies ostaa mieluummin uuden Nissanin kuin saa tai etsii vierasta naista.

Pettääkö kaikki? Ei. Tällainen heinolalainen mies saa vierasta ehkä kerran elämässään ja sekös vituttaa, jos siihen menee avioliitto. Jotain tolkkua näihin pettämispelkoihin.
[/quote]
Kiteytit aivan saatanan loistavasti meidän miesten syvimmän olemuksen ja juuri sen, miten asian itsekin näen. Naisillekin elämä olisi hilppasen helpompaa, jos edes hieman ymmärtäisivät, kuinka yksinkertaisista paikoista meidät on väsätty :)

-m42v-
[/quote] miksi helvetissä miehet haluaa parisuhteen/ naimisisiin, kun ei se oma eukko olekaan oikeasti se kenen kanssa halutaan olla?!
[/quote]

Mitä tekemistä random-panemisella on sen kanssa kenen kanssa haluaa olla?
[/quote] miksi ette ole niiden kanssa jotka ovat seksuaalisesti viehättävämpiä, inhottavaa, mä vois ite kuvitella muita kun omaa miestäni kanssani, jos hän muita haluaa lähteköön, en pidättele jos kerran muut on haluttavampia.
[/quote] siksi olen monesti ajatellut että otan eron kun kerran YKSIKÄÄN mies ei osaa olla uskollinen ja antaa miehen mennä noita ajatuspanojaan naimaan.

Vierailija
136/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuinen kysy lupaa.

Vierailija
137/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti siinä uskovaisella miehelläkin, joka on työpaikallaankin saarnannut viinan pirusta, unohtuu laivalle päästessään kotona odottavat rouva ja kullannuppuset. Pitää äijäillä miesporukalla, ettei aivan nössöksi leimautuisi. Alkaa juomat ja muutkin naiset maistua.

Vierailija
138/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tarvitse minulta lupalappua tekemisiinsä. Ja jos nyt jostain käsittämättömästä syystä kuitenkin tarvitsisi, antaisin sellaisen. Jos et voi lottaa mieheesi tuon vertaa, miksi olette edes yhdessä?

Vierailija
139/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen firma tarjosi työntekijöilleen tallinnan matkan, yö laivalla ja yö hotellissa, mutta puolisot olivat myös tervetulleita mukaan (toki omakustanteisesti, mutta tervetulleita silti) Lähdettiinkin sitten yhdessä reissuun ja oli todella mukavaa! Jos en olisi päässyt niin mieheni olisi saanut mennä keskenään.

Vierailija
140/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootte osa oikeesti sitä mieltä, ettei tarvitse kumppanilleen ollenkaan kertoa, jos on lähdössä vaikka risteilylle? Onhan se nyt toisen huomioonottamistakin - jos toisella olisi vaikka ollut jotain suunnitelmia, ties vaikka mitä mielessä just silloin kun esim. risteily on.

Jos seurustellaan, kyllä menoista kuuluu toisen kanssa keskustella. En mä koe ainakaan olevani enää tietyllä tavalla vapaa - olen sitoutunut toiseen, ja se merkitsee sitä, että myös haluan menoistani ko. henkilön kanssa keskustella.