Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?
Siinähän se kysymys tulikin..
Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...
Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:19"]Jos mies menisi, saisi jäädäkin.Tuollaiset kuuluu aikaan ennen.avioliittoa.Päiväristeilyt ok [/quote] hahaahaa eikö luotto pelaa? Hyvän ja pysyvän avioliiton salaisuus on luottaminen.. Minä en ainakaan kovin montaa vuotta moista pirttihirmua katselisi vaikka itse nainen olenkin. Monesti olen itse mennyt ja kumppani myös... aina tuo on kotiin palannut. Jos löytää paremman niin ei ole mun häpeä eikä selkeestikkään mulle se oikea..
[/quote]
muista tekstisi myös sitten, kun pissatessa vähän kirveltää...
> Siellä itäeurooppalaisia on vähän ja muut ei oo yhtä epätoivoisia. Ei varsinkaan ruotsalaiset.
Hyvin sanottu :).
Edelleenkin ihmettelen sitä, kun eräs mies oli sillä kannalla, että suomalainen mies ei venäläistä/virolaista saa iskettyä - eivät muka huoli?!?!
Itse ihmettelen sitä, kun joku suomalainen huolii venäläisen tai virolaisen naisen, kun on Suomi täynnä upeita naisia.
Mieshän on jo päättänyt mennä reissulle, ap:n "luvilla" ei ole hänelle mitään merkitystä ap:n kertomista kommenteista päätellen. Jos ap mukaan kutsumatta änkeää, se on miehelle niin noloa, että haluaa varmaankin erota. Surullinen suhdeyritelmä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]Päästäisin ja päästänkin, tänäkin vuonna takana jo kaksi Tallinnan polttarireissua ja pari muuten vain poikien Etelä-Euroopan reissua. Tietysti luotan. Kun ovat poikien kanssa liikkeellä, pitävät keskenään hauskaa, katsovat urheilupelejä oluen äärellä, heittävät läppää ja syövät.
-
Tietenkin ne miehet lähtevät yhdessä nauttiakseen ennen kaikkea toistensa, YSTÄVIENSÄ, seurasta. Niin naisetkin tekevät. Pelimiehet toki erikseen, olisin huolissani jos tuo porukka olisi naistennarraamiseen suuntautuvaa sakkia suurimmaksi osaksi.
-
En pidä aikuisena tuollaista, että ruvetaan rajoittamaan, mitä normaalielämään kuuluvaa saa tehdä ennen suhdetta ja sen aikana - usko tai älä, kaikkien ihmisten elämä ei pyöri vain seksin ympärillä. Perheellisyys sitten erikseen, lasten vanhempien on paras jättää nuo reissut vähälle.
[/quote] Mikäs etuoikeus perheellisillä on reissut sitten kieltää? :D
[/quote]
No siis toki saa käydä jos se saadaan hyvin aikatauluihin järjestymään, mutta pienten lasten vanhemmalta on vain epistä kumppaniaan kohtaan reissata omineen enää yhtä vapaasti (kuin esimerkiksi mieheni nykyään, sopii itse omat reissunsa milloin haluaa enkä minä häntä rajoita). Jos siis ei ole jotain yhteistä sopimusta että vuorotellen reissussa ja toinen yksin vastuussa kodista. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]Päästäisin ja päästänkin, tänäkin vuonna takana jo kaksi Tallinnan polttarireissua ja pari muuten vain poikien Etelä-Euroopan reissua. Tietysti luotan. Kun ovat poikien kanssa liikkeellä, pitävät keskenään hauskaa, katsovat urheilupelejä oluen äärellä, heittävät läppää ja syövät.
-
Tietenkin ne miehet lähtevät yhdessä nauttiakseen ennen kaikkea toistensa, YSTÄVIENSÄ, seurasta. Niin naisetkin tekevät. Pelimiehet toki erikseen, olisin huolissani jos tuo porukka olisi naistennarraamiseen suuntautuvaa sakkia suurimmaksi osaksi.
-
En pidä aikuisena tuollaista, että ruvetaan rajoittamaan, mitä normaalielämään kuuluvaa saa tehdä ennen suhdetta ja sen aikana - usko tai älä, kaikkien ihmisten elämä ei pyöri vain seksin ympärillä. Perheellisyys sitten erikseen, lasten vanhempien on paras jättää nuo reissut vähälle.
[/quote] Meinaat että lasten vanhemmat ei enää ole ihmisiä siinä missä lapsettomanakin? Totta helvetissä perheellisetkin tarvitsee irtiottoja arjesta, ehkä jopa kipeä min kun ne lapsettomat. T.suurperheen äiti, 6 ulkomaan matkaa ja lukuisia risteilyjä/reissuja ilman miestä tehneenä
Ap anna miehen mennä. Jos pettää niin pettää, tunteepahan itse huonoa omatuntoa, jos tuntee. Mikäli estät ja kiellät niin silloin rupee todennäköisesti etsimään aidan toiselta puolelta kumppania.
Mitä sitten on tuo rentoutuminen ja hauskanpito laivalla? Muiden miesten kanssa flirttailua ja tanssimista? Muutenhan sitä vois olla vaikka kotona kaverien kanssa ja pitää hauskaa. Mun mielestä tuollainen rentoutuminen (muiden kanssa flirttailu ja tanssiminen) ei kuulu parisuhteeseen. Jos tollasta rentoutumista haluaa harrastaa, voi olla sinkku.
Ap
Tottakai päästän ja olen päästänytkin monta kertaa. Ryyppäämistä se on ja vaikka katselisi kauniita naisia, niin ei tarkoita että pettämässä olisi. Olen minäkin ollut risteilyillä ystävieni kanssa ja katselen komeita miehiä, mutta vain katselen. Pettänyt en ole kertaakaan enkä tiedä että miehenikään olisi. Asia käsitellään sitten jos ja kun sellainen ilmi tulisi. Miksi nähdä mörköjä joka paikassa jo etukäteen? En todellakaan aio murehtia asioita ennakkoon, silloin saisi murehtia koko ajan.
Mieheni tuntien hän Tallinnassa shoppailee innokkaana halpaa alkoholia, ei siinä ehdi maksullisia tai ilmaisiakaannaisia miettiä. Eikä Tallinna ole sen kummempi kaupunki kuin mikään muukaan. Maksullisia saa yhtälailla Tukholmassa kuin Helsingissäkin tai muualla Suomessa. Joka niitä kaipaa, tietää kyllä mistä hakea. Ei siihen risteilyä tarvita.
Olen myös ollut mukana miehen työreissulla laivalla. Muutkin puolisot saivat tulla mukaan, silloin se on ok ( kaikki eivät silti päässeet). On myös ymmärrettävä se että mies on töissä / edustaa joten ei voi roikkua hänessä kiinni koko ajan. Mulla oli valtavasti omaa aikaa, syötiin erikseen kun hän sai ruoan työn puolesta. Ei mua haitannut, olin asennoitunut siihen. Mukana oli myös vaimo joka kulki miehensä mukana joka paikassa, niin että muilla työkavereilla oli mennä hermot kun ei osannut olla yksin. Muutoin mukana oli miespuolisia puolisoita joiden kanssa en jaksanut hengata ja tuolle naiselle pidin seuraa yhtenä iltana kun oli tärkeä edustustilaisuus johon ei ulkopuolisilla ollut asiaa, hän kun ei ykin osannut olla ja miehensä oli pakko olla töissä.
Sinun tilanteessasi en lähtisi mukaan vaan antaisin miehen mennä yksin.
Kuinka usein se ap:n mies juoksee vastaavilla reissuilla? Kerran vuodessa, niin oikein suositeltavaa. Kuukausittain olisi jo merkki jostain ei-toivottavasta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:11"]Siinähän se kysymys tulikin..
Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...
Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.
[/quote]
Kyllä, päästän kaikki viisi (5) miestäni kimpassa risteilemään. Vähäsen katsovat toistensa perään siellä sitten. Tuovat paljon tuliaisia, esimerkiksi sidukkaa.