Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?
Siinähän se kysymys tulikin..
Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...
Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:38"]
Kyllä miehesi haluaa myös muita naisia, mutta joutuu valehtelemaan sinulle, kun olet joko tyhmä tai nutturapää.
En nyt todellakaan sano, että miesten kannattaa mainostaa, että vieras nainen kiihottaa. Se on vain fakta eikä se siitä muutu, vaikka teette ihanan pullataikinan.
Miehenne ei silti välttämättä koskaan petä, vaikka vieraan naisen puristus kullin varressa olisikin mielessä noin 0,1 % valveillaoloajasta.
Parhaat panot ovat rakkaan kumppanin kanssa. Joskus vierähtää tovi ennen kuin löytyy aikaa panolle vaan jopas tekee nannaa kun terska suljahtaa sisään.
[/quote]sori, alapeukku. Näin se on puolin ja toisin normaaleilla seksihaluilla varustettujen ihmisten parisuhteessa. Kyllä mäkin himoan vierasta kullia, mutta en mä sitä ottaisi, koska rakastan miestäni ja mieluusti annan römpsää sille.
Mulla on vaan yksi mies. Kts otsikko.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:41"]> Pettämiseen ei tarvita risteilyä, eikä risteilyllä automaattisesti petetä. As simple as that.
No varmaan ei tarvita, mutta kyllä se ilmapiiri jollain Tallinnan laivalla varmaankin on sellainen, mikä oikein innostaa pettämiseen. Laivalla nyt vaan on sellainen tietty tunnelma...
Ap
[/quote] Ahaa... Ihan sun omassa mielessä. Eli sä haluat itse aina laivalla, yökerhossa ym. pettää ja meinaat että kaikilla sama juttu?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:30"]
miksi ette ole niiden kanssa jotka ovat seksuaalisesti viehättävämpiä, inhottavaa, mä vois ite kuvitella muita kun omaa miestäni kanssani, jos hän muita haluaa lähteköön, en pidättele jos kerran muut on haluttavampia.
[/quote]
Ei miehillä ole kyse siitä, että katseltaisiin erityisesti omaa kumppania seksuaalisesti viehättävämpiä naisia tai petettäisiin vain sellaisen kanssa. Seksuaalisesti viehättävä riittää, riippumatta siitä kuinka viehättävä oma kumppani on. Jos mies saisi valita, niin mies valitsisi kaikki mielestään viehättävät naiset, eikä suinkaan vain kaikista viehättävintä.
Se on naisten ominaisuus, että vilkuillaan pettämismielessä nimenomaan omaa miestä komeampia ja paremman statuksen omaavia miehiä. Ehkä naisten on sen takia niin vaikea käsittää tuota miesten ajatustenjuoksua. Nainen vertailee muita miehiä omaansa, mies vain ajattelee että ompas nätti, panisin.
[/quote]
Minä muuten kysyin viimeksi kun varatun kanssa panin, että miksi pettää vaimoaan. Vastasi, "olet niin kaunis, ihan erilainen kuin oma vaimo, vaalea, hoikka ja pitkä" eli kyllä ne miehetkin vertailee. Ainakin koin tuon vertailuna, tummaan ja vähemmän hoikkaan vaimoon.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:27"]Mulla on kai sitten ollut lopulta kuitenkin nää edelliset miehet niin fiksuja, etteivät oo yksin tollasille reissuille halunneet edes mennä.
Ja en mä luota tähän mieheen valitettavasti ihan kokonaan...sellaisia juttuja vähän tapahtunut. En oo varmuutta mistään pettämisestä saanut, mutta muutamia erikoisia juttuja. Ja tähän liittyy muutakin, mitä en nyt tässä viitsi kirjoittaa. Sanotaanko nyt näin, että fiksu mies tässä tilanteessa osoittaisi mulle, että ei tollaselle reissulle koe tarvetta lähteä, eikä haluaisi mua hermostuttaa.
Ap
[/quote]
Mihin sä olet hukannu ne fiksut miehet
Kyllä mä päästän. Käyn itsekin omien ystävien kanssa. Kaikilla ei ole aina seksi ja pettäminen mielessä. Olis ihan kummallista kieltää miestä menemästä minnekään. Itse tekee valintansa, kuten minäkin.
Minua kiinnostaisi tietää, että jos ap ei "päästä" miestään risteilylle, niin miten aikuisen ihmisen lähdön voi estää? Lukitsetko miehen kellariin vai sidotko patteriin? Siis kysyn ihan tosissani, miten estät miestä lähtemästä, jos hän on päättänyt lähteä?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:09"]
Onko joku muka joskus lähtenyt miehensä työhön liittyvälle reissulle ylipäänsä mukaan? Olenko ihan naurettava jos lähden?
Tämä reissu on kuitenkin eri kuin läheisten työkaverien kanssa tehtävä reissu.
Ap
[/quote]
Teet ainakin miehesi naurettavaksi kavereiden silmissä, jos muiden puolisot ei lähde mukaan.
Päästäisin ja päästänkin, tänäkin vuonna takana jo kaksi Tallinnan polttarireissua ja pari muuten vain poikien Etelä-Euroopan reissua. Tietysti luotan. Kun ovat poikien kanssa liikkeellä, pitävät keskenään hauskaa, katsovat urheilupelejä oluen äärellä, heittävät läppää ja syövät.
-
Tietenkin ne miehet lähtevät yhdessä nauttiakseen ennen kaikkea toistensa, YSTÄVIENSÄ, seurasta. Niin naisetkin tekevät. Pelimiehet toki erikseen, olisin huolissani jos tuo porukka olisi naistennarraamiseen suuntautuvaa sakkia suurimmaksi osaksi.
-
En pidä aikuisena tuollaista, että ruvetaan rajoittamaan, mitä normaalielämään kuuluvaa saa tehdä ennen suhdetta ja sen aikana - usko tai älä, kaikkien ihmisten elämä ei pyöri vain seksin ympärillä. Perheellisyys sitten erikseen, lasten vanhempien on paras jättää nuo reissut vähälle.
Mulle sano joskus naimisissa oleva silloin vajaa nelikymppinen mies, jokamies Venäjällä töissä, et melkein kaikki suomalaiset ukot siellä käy vieraissa, vaikka on vaimo kotona... Eikä niitten vaimot mitään tienny. Naiset on tosi naiiveja, mikä näkyy tässäkin ketjussa.
Tasokkaat miehet ei mun mielestä ees kato ryssiä tai pikkuryssiä, enkä ite ottais miestä, jolla on tarve käydä noissa köyhissä Itä-Euroopan maissa, itsekään en jalallani Viroon astu,,riittää, et joudun sietämään täällä asuvia virolaisia, en todellakaan MAKSAIS siitä, et joudun katteleen niitä jossain muualla.
Ei mulla ole kuin yksi mies enkä oikein voi olla "päästämättäkään". En halua elää sellaisessa suhteessa jossa minä olen joku nalkuttava, kyttäävä,paheksuva äitimummohahmo.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:30"] miksi ette ole niiden kanssa jotka ovat seksuaalisesti viehättävämpiä, inhottavaa, mä vois ite kuvitella muita kun omaa miestäni kanssani, jos hän muita haluaa lähteköön, en pidättele jos kerran muut on haluttavampia. [/quote] Ei miehillä ole kyse siitä, että katseltaisiin erityisesti omaa kumppania seksuaalisesti viehättävämpiä naisia tai petettäisiin vain sellaisen kanssa. Seksuaalisesti viehättävä riittää, riippumatta siitä kuinka viehättävä oma kumppani on. Jos mies saisi valita, niin mies valitsisi kaikki mielestään viehättävät naiset, eikä suinkaan vain kaikista viehättävintä. Se on naisten ominaisuus, että vilkuillaan pettämismielessä nimenomaan omaa miestä komeampia ja paremman statuksen omaavia miehiä. Ehkä naisten on sen takia niin vaikea käsittää tuota miesten ajatustenjuoksua. Nainen vertailee muita miehiä omaansa, mies vain ajattelee että ompas nätti, panisin. [/quote] Minä muuten kysyin viimeksi kun varatun kanssa panin, että miksi pettää vaimoaan. Vastasi, "olet niin kaunis, ihan erilainen kuin oma vaimo, vaalea, hoikka ja pitkä" eli kyllä ne miehetkin vertailee. Ainakin koin tuon vertailuna, tummaan ja vähemmän hoikkaan vaimoon.
[/quote]
Tai sanoi mitä halusit kuulla. Joillekin naisille tuon tyylinen teksti uppoaa, kuin kuuma veitsi voihin. Naisten keskinäinen kilpailuvietti ja niin pois päin.
...joka oli Venäjällä töissä, ennustava tekstinsyöttö muutti lausetta...
Se mitä tapahtuu laivalla, jää myös laivalle.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]
Päästäisin ja päästänkin, tänäkin vuonna takana jo kaksi Tallinnan polttarireissua ja pari muuten vain poikien Etelä-Euroopan reissua. Tietysti luotan. Kun ovat poikien kanssa liikkeellä, pitävät keskenään hauskaa, katsovat urheilupelejä oluen äärellä, heittävät läppää ja syövät. - Tietenkin ne miehet lähtevät yhdessä nauttiakseen ennen kaikkea toistensa, YSTÄVIENSÄ, seurasta. Niin naisetkin tekevät. Pelimiehet toki erikseen, olisin huolissani jos tuo porukka olisi naistennarraamiseen suuntautuvaa sakkia suurimmaksi osaksi. - En pidä aikuisena tuollaista, että ruvetaan rajoittamaan, mitä normaalielämään kuuluvaa saa tehdä ennen suhdetta ja sen aikana - usko tai älä, kaikkien ihmisten elämä ei pyöri vain seksin ympärillä. Perheellisyys sitten erikseen, lasten vanhempien on paras jättää nuo reissut vähälle.
[/quote]
Olet todella naiivi ihan oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]Päästäisin ja päästänkin, tänäkin vuonna takana jo kaksi Tallinnan polttarireissua ja pari muuten vain poikien Etelä-Euroopan reissua. Tietysti luotan. Kun ovat poikien kanssa liikkeellä, pitävät keskenään hauskaa, katsovat urheilupelejä oluen äärellä, heittävät läppää ja syövät.
-
Tietenkin ne miehet lähtevät yhdessä nauttiakseen ennen kaikkea toistensa, YSTÄVIENSÄ, seurasta. Niin naisetkin tekevät. Pelimiehet toki erikseen, olisin huolissani jos tuo porukka olisi naistennarraamiseen suuntautuvaa sakkia suurimmaksi osaksi.
-
En pidä aikuisena tuollaista, että ruvetaan rajoittamaan, mitä normaalielämään kuuluvaa saa tehdä ennen suhdetta ja sen aikana - usko tai älä, kaikkien ihmisten elämä ei pyöri vain seksin ympärillä. Perheellisyys sitten erikseen, lasten vanhempien on paras jättää nuo reissut vähälle.
[/quote] Mikäs etuoikeus perheellisillä on reissut sitten kieltää? :D
Ktklä tuo on tulella leikkimistä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:30"]
miksi ette ole niiden kanssa jotka ovat seksuaalisesti viehättävämpiä, inhottavaa, mä vois ite kuvitella muita kun omaa miestäni kanssani, jos hän muita haluaa lähteköön, en pidättele jos kerran muut on haluttavampia.
[/quote]
Ei miehillä ole kyse siitä, että katseltaisiin erityisesti omaa kumppania seksuaalisesti viehättävämpiä naisia tai petettäisiin vain sellaisen kanssa. Seksuaalisesti viehättävä riittää, riippumatta siitä kuinka viehättävä oma kumppani on. Jos mies saisi valita, niin mies valitsisi kaikki mielestään viehättävät naiset, eikä suinkaan vain kaikista viehättävintä.
Se on naisten ominaisuus, että vilkuillaan pettämismielessä nimenomaan omaa miestä komeampia ja paremman statuksen omaavia miehiä. Ehkä naisten on sen takia niin vaikea käsittää tuota miesten ajatustenjuoksua. Nainen vertailee muita miehiä omaansa, mies vain ajattelee että ompas nätti, panisin.