Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?

Vierailija
17.08.2015 |

Siinähän se kysymys tulikin..

Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...

Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päästäminen" ei käsitteellisesti kuulu aikuisten ihmisten välisiin suhteisiin.

Vierailija
2/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde ei käsitteellisesti kuulu suhteeseemme.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:15"]

Vapaa suhde ei käsitteellisesti kuulu suhteeseemme.

Ap

[/quote]

Ei liity varsinaisesti kysymykseen. Suhteen sovittua vapautta tai rajoittavuutta vahtii kukin omalta osaltaan, ei toinen toistaan.

Vierailija
4/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menisi, saisi jäädäkin.Tuollaiset kuuluu aikaan ennen.avioliittoa.Päiväristeilyt ok

Vierailija
5/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä kaikkia, osan vain. Tällä hetkellä 3 miestäni on tallinnan laivalla. Loput 5 tekee kotihommia ja hemmottelee minua.

Vierailija
6/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä. Mieheni menee töistä tultuaan isoon entiseen vaatehuoneeseen, johon on asennettuna tietokonepöytä muine välineineen ja televisioineen ja jääkaappeineen. Seinällä roikkuu puhallettava vuode. Tarvittaessa pyydän miestä makuuhuoneeseen myös päiväaikaan, jos lapset ovat vaikka mummolassa.

Ulos mies pääsee milloin tahansa lasten kanssa, vaikka pelaamaan futista.

Kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
7/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama jää aina rannalle täälläkin.

Vierailija
8/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tunnet miehesi parhaiten, että unohtaako sinut viinapäissään vai ei. Varmaan verrattavissa noihin työpaikkojen pikkujoulujuhliin, joissa monet kuulemma villiintyvät. Minulle ihan vierasta kulttuuria.

Vierailija
9/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:19"]

En päästä kaikkia, osan vain. Tällä hetkellä 3 miestäni on tallinnan laivalla. Loput 5 tekee kotihommia ja hemmottelee minua.

[/quote]

Lähtevätkö mielellään yhdessä vai tuleeko kiistaa? Siksi kysyn, kun mietin pitäisikö osan mennä Tukholmaan ja osan Tallinnaan vai kaikkiko samaan paattiin.

Vierailija
10/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei miehiä laivalle tai Tallinnaan!

Vierailija
11/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.

Olen aina ajatellut, et mä seurustelen niin fiksujen miesten kanssa, jotka eivät halua millekään selkeästi ryyppyreissuksi tarkoitetulle matkalle jonnekin Tallinnaan. Voihan poikaporukalla muutenkin virkistäytyä...miksiköhän täytyy niin usein juuri Tallinnan risteilylle lähteä näiden miesporukoiden?

Ap

Vierailija
12/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi mies. Riippuu kenen kanssa se sinne menisi.

Vierailija
13/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorriaaaaa!

Vierailija
14/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:20"]Itsehän tunnet miehesi parhaiten, että unohtaako sinut viinapäissään vai ei. Varmaan verrattavissa noihin työpaikkojen pikkujoulujuhliin, joissa monet kuulemma villiintyvät. Minulle ihan vierasta kulttuuria.
[/quote]
Tämä. Kaipa se olisi jo pettänyt, jos olisi siihen taipuvainen. Pettää voi vaikka naapurityöpisteen pimun kanssa ruokatunnilla työpaikan invavessassa.

Vierailija
15/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:22"]

Huorriaaaaa!

[/quote]

Niin, ei niitä epäilyttävän hepsankeikkaisia miehiä pidä sinne risteilylle päästää.

Vierailija
16/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:19"]Jos mies menisi, saisi jäädäkin.Tuollaiset kuuluu aikaan ennen.avioliittoa.Päiväristeilyt ok
[/quote] hahaahaa eikö luotto pelaa? Hyvän ja pysyvän avioliiton salaisuus on luottaminen.. Minä en ainakaan kovin montaa vuotta moista pirttihirmua katselisi vaikka itse nainen olenkin. Monesti olen itse mennyt ja kumppani myös... aina tuo on kotiin palannut. Jos löytää paremman niin ei ole mun häpeä eikä selkeestikkään mulle se oikea..

Vierailija
17/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.

Olen aina ajatellut, et mä seurustelen niin fiksujen miesten kanssa, jotka eivät halua millekään selkeästi ryyppyreissuksi tarkoitetulle matkalle jonnekin Tallinnaan. Voihan poikaporukalla muutenkin virkistäytyä...miksiköhän täytyy niin usein juuri Tallinnan risteilylle lähteä näiden miesporukoiden?

Ap eli sinusta ei voi bilettää ilman että iskee jonkun? Ihme käsitys..ehkä ne menevät Arvaakko miksi? No se on hauskaa! Eihan parisuhde lopeta kavereiden kanssa oloa .tietysti jos jatkuvasti ravaa eri juttu.
[/quote]

Vierailija
18/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.

Ap
[/quote]

Sä sopisit hyvin mun miehelle. Silläkin joku ihme käsitys siitä, että baareihin yms mennään hakemaan seuraa. Ei voi vaan mennä tanssiin ja pitään hauskaa kavereiden kanssa.

Vierailija
19/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Vaarana on että hän toisi minulle sieltä liikaa suklaata!!!

Vierailija
20/170 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai sitten ollut lopulta kuitenkin nää edelliset miehet niin fiksuja, etteivät oo yksin tollasille reissuille halunneet edes mennä.

Ja en mä luota tähän mieheen valitettavasti ihan kokonaan...sellaisia juttuja vähän tapahtunut. En oo varmuutta mistään pettämisestä saanut, mutta muutamia erikoisia juttuja. Ja tähän liittyy muutakin, mitä en nyt tässä viitsi kirjoittaa. Sanotaanko nyt näin, että fiksu mies tässä tilanteessa osoittaisi mulle, että ei tollaselle reissulle koe tarvetta lähteä, eikä haluaisi mua hermostuttaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan