Päästättekö kaikki miehenne Tallinnan reissulle?
Siinähän se kysymys tulikin..
Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...
Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]
Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.
Olen aina ajatellut, et mä seurustelen niin fiksujen miesten kanssa, jotka eivät halua millekään selkeästi ryyppyreissuksi tarkoitetulle matkalle jonnekin Tallinnaan. Voihan poikaporukalla muutenkin virkistäytyä...miksiköhän täytyy niin usein juuri Tallinnan risteilylle lähteä näiden miesporukoiden?
Ap
[/quote]
Se että sinä jakelet pilluasi noilla risteilyillä kuin leipää, ei tarkoita että muutkin tekisivät niin. Jotkut menevät sinne ihan puhtaasti hauskanpidon ja kavereiden vuoksi. Tai työpaikan ryhmähengen nostattamisen.
Siis haloo? Miehesi ei saa kavereineen lähteä rentoutumaan? Sä heti oletat että pettämään lähtee. Toivotaan että miehesi tajuaa lähteä teidän suhteesta, vaikutat mustasukkaiselta ja vainoharhaiselta ihmiseltä.. Minusta ainakin tyttöporukalla käynti vaikka bileristeilyllä on hauskaa, ei siellä mitään miehiä isketä vaan rentoudutaan ja pidetään hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:15"]
Vapaa suhde ei käsitteellisesti kuulu suhteeseemme.
Ap
[/quote]
Mitäs tekemistä avoimella suhteella on tallinnanlaivan kanssa?
Mieheni ei osaa uida. Ei pääse laivalle.
Siis häh? Kai sitä voi työkavereiden kanssa käydä risteilyllä ilman, että se tarkoittaa, että on vapaa suhde?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]
Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.
Olen aina ajatellut, et mä seurustelen niin fiksujen miesten kanssa, jotka eivät halua millekään selkeästi ryyppyreissuksi tarkoitetulle matkalle jonnekin Tallinnaan. Voihan poikaporukalla muutenkin virkistäytyä...miksiköhän täytyy niin usein juuri Tallinnan risteilylle lähteä näiden miesporukoiden?
Ap
[/quote]
Koska se on halpaa ja sieltä voi tuota halpoja juomia kotiinkin.
Nyt on ollut kaksi vähän aloittajan kannalta onnettomasti päättynyttä provotyyppistä juttua, jotka on menneet toivotun jankkauksen sijasta vitsailuksi. Sama aloittajako?
Noh, meillä töissä on harrastettu juurikin noita Tallinnan ja Tukholman risteilyitä virkistysmielessä. Ja tokihan siellä sitä alkoholia on nautittu, toiset enemmän, toiset vähemmän, mutta pääasiassa keskitytty ihan siihen yhdessäoloon ja muistakin kuin työasioista puhumiseen. Varsinkin perheelliset/naimisissa olevat miehet juovat reippaasti, kun kukaan ei ole "vahtimassa" ja painuvat ajoissa nukkumaan, nukkuen pitkään kun kerrankin saa... Toki jokainenhan on yksilö, mutta eiköhän se kotona oleva unohdu muutenkin jos on unohtuakseen? Mutta näin siis meillä, tuloksena maksimissaan rikkoutuneita puhelimia, ei suhteita.
> Jos löytää paremman niin ei ole mun häpeä eikä selkeestikkään mulle se oikea..
Noin voi tietty ajatella. Mutta mistä mä sen koskaan saisin tietää onko mua pettänyt? Naureskelee sitten partaansa, että hehheh, eipä nainen arvaa mitään...
Sori nyt vaan teille luottavaisille...uskon, että aika monen mies on oikeasti siellä Tallinnassa/laivalla pettänyt. Miehet vaan selittelee sitä itselleen, että kun olen mies, en voi mitään...
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:11"]Siinähän se kysymys tulikin..
Pelkään, että siellä kovasti otetaan viinaa ja unohdetaan maissa odottava oma kulta...
Aiemmissa suhteissani miehiä ei ole Tallinnan reissut edes kiinnostaneet. Nyt ilmoitti seurustelukumppani olevansa lähdössä työhön liittyvälle virkistysmatkalle Tallinnaan. Baltic Queenin bileristeily to-pe.
[/quote]
Vain kaikista rauhallisemmin, muita miehiä en.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:30"]
Nyt on ollut kaksi vähän aloittajan kannalta onnettomasti päättynyttä provotyyppistä juttua, jotka on menneet toivotun jankkauksen sijasta vitsailuksi. Sama aloittajako?
[/quote]
Raskaana kynsilakan poistoaineesta on se toinen.
Seurustelisin (ja seurustelenkin) vain sellaisen miehen kanssa, johon voin luottaa myös silloin kun hän on päissään ja minä muualla.
28, mies saa virolaisen työkaverinsa kautta jo ihan tarpeeksi halpoja viinaksia kotiin niin haluessaan.
On rakennusalalla, ja työkaverina muutama virolainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:22"]Huorriaaaaa!
[/quote]
Niitähän ne laivat ja yökerhot plus "etelän" lomakohteet vilisee...
Siinä se ongelma onkin! On aiemmistakin suhteista kokemuksia, ettei voi luottaa. Haluaisin luottaa, mutta jotenkin on todella outoa, että miehelle tuntuu tää reissu olevan NIIN tärkeä. Sanoi jo ettei mene sinne jos en halua, mutta nyt kuitenkin pitää päästä.
Itse asiassa ne ei ole varsinaisia työkavereita siellä, vaan hän on tämän firman asiakas ja asiakkaille tarjotaan tää risteily.
Tietenkään ei voi ottaa aveccia mukaan. Mies ei tunne ketään entuudestaan noista kutsutuista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.
Ap
[/quote]
Nyt meni trollaus jo liian läpinäkyväksi, vaikka erittäin selväksi se tuli jo aloitusviestissä.
Trolliasiantuntijan arvosana tälle trollendeerokselle on tyly 5-
Häh? Kyllä minäkin tykkään satunnaisesti käydä "bilepaikoissa", vaikka suhteessa olenkin. Edes sinkkuna en mennyt sinne paritumaan tai iskemään ketään, kunhan vaan tykkään välillä nauttia alkoholia, katsella kun ihmiset bilettävät, hengailla kavereiden kanssa ja löytää uusia tuttavuuksia. Harva sinne oikeasti lähtee panemaan, keski-ikäiset ikisinkut asia erikseen.
Lähde suhteesta jos et ukkooks luota... jos se on pettääkseen se tekee sen vaikka työpaikalla, tai ihan missä vaan. Ei se kato aikaa eikä paikkaa etkä sä silti sais tietää ja se sil voi nauraa sulle partaalla. ..
Jep, päästän. Luottamus on mun mielestä aika tärkeä juttu tollasissa asioissa. Selvästikään teidän välillä ei ole sataprosenttista luottamusta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:21"]Miksi täytyisi lähteä bileristeilylle ylipäänsä, jos on suhteessa? Sitä en ymmärrä. Itseäni ei yhtään kiinnosta. Iskupaikkojahan nuo laivatkin ovat.
Ap
[/quote]mä olen ollut naisporukassa enemmän kun puoliso.. ja hän myös enemmän miesporukassa :D