Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset tuijottaa kun käytän lumisateella sateenvarjoa?

Vierailija
13.03.2022 |

Oikein suu auki möllöttää osa! Mitä ihmeellistä siinä on? Sadetta se lumisadekin on enkä minä halua kastua, siksi sateenvarjo. Ihmeellisen harva muutenkin käyttää sateenvarjoa lumisateella, no se ei minua haittaa, mutta en tajua mikä sen käyttämisessä on niin OUTOA että mitää muiden tuijottaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Joskus käytän räntäsateessa ja voi sitä tuijotuksen määrää.

Vierailija
2/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kukaan tuijottanut, kun olen kulkenut sateenvarjon kanssa , kun märkää räntää tulee taivaan täydeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ainakin räntäsateella, eikä mielestäni kukaan tuijota normaalia enempää.

Vierailija
4/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei siinä ole mitään outoa päinvastoin. Täällä katsottaisiin pitkään sitäkin jos hellepäivänä käytät sateenvarjoa ja suojaudut auringolta, täällähän nimenomaan pitää ahmia kaikki aurinko koska on mukamas niin muodikasta olla ruskea, ulkomailla missä aurinko paistaa joka päivä on ruskea iho maalaisen merkki, sillä se kertoo siitä että olet maaseudulla töissä. Näin oli suomessakin vielä joitakin kymmeniä vuosia sitten, nyt on toisin, rusketus kertoo mukamas siitä että sinulla on varaa matkustaa tai rahaa niin paljon että töitä ei tarvitse tehdä ja aikaa on rannalla loikoiluun. Suomalainen haluaa räntäsateella kastua ja haista märälle koiralle ja ihmettelee kun jotkut eivät.

Vierailija
5/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Käytän sitä aina, jos taivaalta tulee jotain. Kaverini on joskus sanonut, että häntä oikein nolottaa puolestani, kun käytän talvella sateenvarjoa. Pidän itse nolompani sitä, että kulkisin hiukset märkinä ja meikit levinneenä. Ihmetyttää, miten niin moni ei käytä sateenvarjoa lumisateella.

Vierailija
6/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjo on hellepäivinä hyvä aurinkosuoja, eikä huolta, kyllä aurinko tarttuu silti mutta erilailla, tasaisemmin eikä välttämättä polta ihoa?

Vierailija
7/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut moista. Ainoo jos joku tulee vastaan sateenvarjon kanssa ja on liukasta, pitää varoa molempia yhtäaikaa, sekä sitä varjoa että omia jalkojaan.

Vierailija
8/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän räntäsateella väljää sadeviittaa sen alle kun laittaa molemmat kädet niin kauppakassitkin ovat kotiin tultaessa kuivat.

Sekin herättää joskus kummastusta koska käsiä ei näy lainkaan kun kävelee, mutta mitä sitten, minä kävelen räntäsateessa vaikka kylpytakissa jos haluan, piste.

Sateenvarjo on hyvä kapine sekin.

Vierailija
9/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ajattelee hullunkurisesti, sateenvarjo on sateenvarjo ja sillä siisti, eikä mikään räntäsateenvarjo… sateenvarjo on sateenvarjo eikä mikään aurinkovarjo…

Ei se ihme että ihmisillä on liikaa tavaraa ja lisäksi kellaritkin täynnä kun jokaiseen tarkoitukseen pitää olla juuri siihen tarkoitettu härpäke.

Kattila on tarkoitettu vedenkeittoon keittoja varten ja teetä varten pitää ostaa teekeitin…

jne.

Vierailija
10/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumisade ei ole vettä. Monesti ääneen nauranu kun lumimyräkässä joku onneton yrittää sontsalla pärjätä. Huppu on parempi, lumisateellakin.

Vierailija
11/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, en ole kyllä itse huomannut että tuijottaavat, mutta en viitsi muihin kiinnittääkkään huomiota.

Vierailija
12/14 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku lapsi huusi päiväkodin pihasta "miksi toi käyttää sateenvarjoa" 😅

Vierailija
13/14 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä tyypillinen suomalainen aina ja jokapaikassa mieti, tuijottaako joku, ihmetteleekö joku, onko noloa että …. Mitä hiton väliä sillä on?

Vierailija
14/14 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pue nyt jotain muutakin päällesi!