Että on miehet munattomia!
Taas tuli tällanen tapaus, että ollaan tapailtu ja viestitelty jonkun aikaa ja sitten yhtäkkiä mies lopettaa kaiken yhteydenpidon. Miten voi olla niin vaikeaa kertoa toiselle, että ei enää kiinnosta? Helkkarin epäkohteliasta tollanen mykistyminen.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:19"]
Löytänyt uuden tai palannut exän kanssa yhteen. Hiljaisuus on miehillä yleinen (p*ska) tyyli hankkiutua eroon säädöistä.
[/quote]
Tai kiinnostus loppui. Yllättävän harvalla on selkärankaa sanoa suoraan, joten radiohiljaisuus on tapa toimia oli syy mikä tahansa.
[/quote]Perseestä molemmilla sukupuolilla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:08"]Tunnustaudun toimivani juuri noin, jos ei enää kiinnosta niin en vastaile viesteihin. Olen oppinut tämän tavan neljän vuoden sinkkuilun aikana naisilta.
Alkuun itsekin ihmettelin, että nainen on vähintäänkin halvaantunut tai makaa sairaalassa, kun parin kuukauden tapailun, yhdessä vietettyjen öiden ja rakkauden vannomisen jälkeen ei vastaa viesteihin. Munasin varmaan itseni täydellisesti huolestuneilla viesteillä. Ei ollut halvaantunut, ei. Olikin ajautunut sänkyyn jonkun uuden baarituttavuuden kanssa ja oli lähtenyt ex-tempore mökkireissulle tämän kanssa (kuulin naisen kaverilta).
Sen jälkeen sama vastaamattomuus on tullut vastaan ainakin neljässä tapauksessa ja olen oppinut, että tämä on naisille yleisin muoto ilmoittaa, että mieli muuttui. Otin sitten itsekin käyttöön.
[/quote]
No tämä on itselläkin käynyt mielessä, että jos nainen ei kiinnostakkaan, niin tekisin näin. Ei silti ole moraali tähän taipunut, vaikka kyllä tämä dumppaaminen radiohiljaisuuden suhteen on naisten osalta ollut enemmän jo sääntö, kuin poikkeus. Tässä tapauksessa vain täytyy unohtaa koko ihminen, kun ei välittänyt edes yhtä viestiä naputella. Kertookin jo ihmisestä sen, että väärään yritti tutustua.
Olen kai erilainen nainen, mutta itse en tee kuten muut, sillä haluan tuntea oloni hyväksi. Minä siis jatkossakin käyttäydyn hyvin vaikka vastapuoli ei niin käyttäytyisi. Kannan aina vastuun omasta käytöksestäni enkä perustele epäkohteliaisuutta sillä, että "koska muutkin".
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:27"]Jos jättää sanomalla päin naamaa, että ei kiinnosta, on paska jätkä. Tai valitsee hiljaisuuden, on paska jätkä.
Kannattaakin roikkua naisessa ettei ole paska jätkä. Vai miten se oli?
Onkos naiset, jotka jättävät sitten pilluttomia?
[/quote]
Ei vaan hävyttömiä!
Ennätys omalta kohdalta on yksi tyyppi, joka katkaisi tapailun radiohiljaisuuteen vuonna 1997. Se otti yhteyttä uudestaan vuonna 2010. :D Ei ilmeisesti minua parempaakaan näinä vuosina löytänyt.
Sinun olisi nyt parasta keskustella linkatun ketjun avaajan kanssa, sillä jompikumpi teistä on nyt ikävästi väärässä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4558352/ketju/kelpaat_omana_itsenasi
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:35"]
Olen kai erilainen nainen, mutta itse en tee kuten muut, sillä haluan tuntea oloni hyväksi. Minä siis jatkossakin käyttäydyn hyvin vaikka vastapuoli ei niin käyttäytyisi. Kannan aina vastuun omasta käytöksestäni enkä perustele epäkohteliaisuutta sillä, että "koska muutkin".
[/quote]Ihailtavaa :)
Itse miehenä sain kolmen päivän viestipommittelun jälkeen kuulla naisen kaverilta, ettei henkilö x ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:00"]
Itse miehenä sain kolmen päivän viestipommittelun jälkeen kuulla naisen kaverilta, ettei henkilö x ole kiinnostunut.
[/quote] Tähän vielä jatkan, että kyllä naisetkin siis osaavat joskus olla revattomia!
Pitänee nyt tulla tunnustamaan että itsekkin lukeudun noihin ihmisiin jotka jättävät treffikumppanit radiohiljaisuudella. Puolustaudun sillä että aiemmin kun nuorena sanoin suoraan itse miehille "sori, mut tästä ei nyt taida tulla mitään suurempaa", reaktiot vaihtelivat ja sain yhdestä miehestä suoranaisen riesan, mokoma koetti jopa seurata mua työpaikalleni saakka. En oo ylpeä tästä tavastani, mutta tuon tapauksen jälkeen suorasta puheesta on tullut ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:00"]
[/quote] Tähän vielä jatkan, että kyllä naisetkin siis osaavat joskus olla revattomia!
[/quote]
Kolme päivää on kyllä jo aika pitkä aika roikkua naisessa joka ei vastaa tekstiviesteihin tai puheluihin... :O Eikö yksi tekstiviesti riitä ja jos ei vastaa, niin sitten ei vastaa ja jättää homman siihen sen kolon osalta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 12:46"]
Itse saatan käydä treffeillä pari-kolme kertaa ja jos ei oikein ota tulta alle niin jätän vastaamatta toisen osapuolen viesteihin tai vastaan päivän-parin viiveellä. Joskus ärsyttää kun toinen ei tajua että ei nappaa ja soittelee useita kertoja. Itse ainakin ymmärrän aika nopeasti jos miestä ei kiinnosta ja jätän rauhaan.
En jaksa ikinä sanoa toiselle että sorry ei kiinnosta. En koe että olisin jotenkin velvollinen asian suhteen koska tapailu on niin alussa. Tapailussa kumpikaan ei ole luvannut mitään ja lähinnä katellaan miten asia etenee. Asia eri jos ollaan parisuhteessa, sitten voidaan käydä vähän syvällisempiä keskusteluja eroon johtaneista syistä. :) Jos esim. olen antanut baarissa p.numeron humalassa ja seuraavana päivänä ei jaksa enää kiinnostaa, niin en vastaa miehen lähettämään tekstiviestiin. Kyllä normaalimies aika nopeasti sen hiffaa että tähän muiduun ei edes väsytystekniikka tehoa.
[/quote]
Mä taas en jakele numeroa jos mies ei kiinnosta...
[/quote]
Ja jos treffeillä asti olen käynyt niin ilmoitan miehelle jos en halua jatkaa.
[/quote]
Joo, pitääkin muuttaa tapoja. Aika epäkohtealista tosiaan... :(