Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaat omana itsenäsi!

Vierailija
17.08.2015 |

Olen huomannut niin naisissa kuin miehissäkin miellyttämisenhalua, mietitään kuinka voisin muuttaa itseäni jotta kelpaisin. Jos olisin sellainen niin kelpaisin, mutta kun olen tällainen.
Miksi?
Katsokaapa kaupungilla ympärillenne, pariskuntia on rajaton määrä erilaisia! On pitkää, pätkää, lihavaa, laihaa, hoikkaa, urheilullista. Punatukkaista, kaljua, pitkähiuksista, siilitukkaista. On erilaista kauneutta, erilaisia persoonia ja kansallisuuksia.
On niin paljon erilaisia pareja, erilaisia elämäntilanteita ja haluja/mieltymyksiä.
Miksi sinä et kelpaisi? Juuri sellaisena kuin olet?
Kokeilepa vaihteeksi etsiä itsestäsi niitä asioita joista olet ylpeä, mitä olet saavuttanut, mikä on paras luonteenpiirteesi tai mikä on parasta kropassasi.
Keskity niihin.
On toki hyvä tiedostaa heikkoutensa ja voimavaransa, mutta olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Heikkouksia voi kehittää ja vahvuuksia tuoda esille.
Olen tässä elämässä huomannut ettei sillä ulkonäöllä aina pärjää, ei pelkästään sillä. Vaikka olisit kuinka kaunis/komea, se ei vaan riitä jos olet ilkeä tai pahansuopa. Trust me, opittu kantapään kautta. Melkein menetin tärkeimmät ihmiset ympäriltäni.
Olen tavannut monta komeaa miestä, mutta hetken juteltuani olen tullut monesti tulokseen että mies on vastenmielinen. Liiallinen itseriittoisuus, pinnallisuus, kapeakatseisuus ja tylyys ei viehätä minua.
Kaunis kuori on kuitenkin asia joka voi hävitä hyvinkin nopeasti, sen voi menettää onnettomuudessa, sairauden myötä, monella eri tavalla.
Saan aina hymyn huulilleni kun näen onnellisia ihmisiä, onnellisuus paistaa ihmisestä läpi. Sen näkee.
Nykyajan ihmiset ovat liian materialistisia, halutaan kaikkea aina vain lisää. Jos keskittyisimme enemmän henkiseen hyvinvointiin, me ja ihmiset ympärillämme voisimme kaikki paremmin.
Ilkeys ei kanna pitkälle hedelmää. Eikä se tee sinua onnelliseksi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en keskity hyviin puoliin kun ei niitä ole, paras on vaan yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Ulkonäön suhteen odotan keski-ikää jolloin saan sitten ihan rauhassa olla ruma ja rupsahtanut. Olisi kohtuullista, että olisin sitten vaatimattoman ulkonäön kompensoimiseksi muuten loisto tyyppi, mutta ei.

Vierailija
2/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:06"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:06"]No en kelpaa edes omalle miehelleni. [/quote] Miksi koet näin? Ap. [/quote] Tuskin se etsisi vierasta, jos minä kelpaisin.  [/quote] Oletko ottanut asiaa puheeksi? Ei sinussa ole vikaa vaikka hän näin toimii. Pettämiselle ei ole koskaan hyvää syytä. [/quote] Takes two tango! Parisuhde on aina kahden kauppa! Heikkoitsetunto sallitu vain petetyksi tulleelta?! Pettäjän on oltava se vahva, joka kestää valittamatta kaiken?! [/quote] Mitä pettäjän täytyy kestää? Muuta kuin itseään? Jos ei ole onnellinen suhteessa ja haluaa muuta, on otettava ja lähdettävä suhtesta. Monella pettäjällä on huono itsetunto muttei se ole peruste pettää. Se että sinä perät ei ole koskaan toisen vika. Se että parusuhde ei toimi, siihen on molemmilla osansa. Mutta toisen pettämiseen ei.

[/quote]

Ja suhteesta voi noin vaan lähteä?! Ehkä se pettäminen on se viimeinen keino saada toinen ymmärtämään, että halua tästä suhteesta pois kun puhuminen ei enää auta. Kyllä täälläkin on saanut siitä lukea, että toinen uhkaa esim. itsemurhalla, jos toinen lähtee tai ei näe lapsiaan jne... Pettämisen tuomitseminen on ns. kaksinaismoralismia. Jos se itsetunto itsetunnon pohja on tullut vastaa niin osaako sitä auttamatta silloin toimia tismalleen oikein niin kuin jossain ohjekirjoissa sanotaan.
[/quote]

Ei välttämättä mutta sillä on hintansa. Luepa kirjoituksesi uudelleen, mikä siinä tekee pettämisestä toisen syyn? Ei mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Omalla kohdalla tajusin vasta aikuisena sen, että kelpaan omana itsenäni sille, joka on sen arvoinen. Aiemmin erityisesti miehet ovat katsoneet asiakseen yrittää muuttaa minua, vaikka tosiasiassa jos en kelpaisi olisi heidän tehtävänään etsiä itselleen se nainen, joka olisi hyvä omana itsenään.

Vierailija
4/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kelpaa edes omalle miehelleni.

Vierailija
5/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies.

Vierailija
6/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:03"]Samaa mieltä. Omalla kohdalla tajusin vasta aikuisena sen, että kelpaan omana itsenäni sille, joka on sen arvoinen. Aiemmin erityisesti miehet ovat katsoneet asiakseen yrittää muuttaa minua, vaikka tosiasiassa jos en kelpaisi olisi heidän tehtävänään etsiä itselleen se nainen, joka olisi hyvä omana itsenään.
[/quote]

Kyllä, juuri näin. Ei kukaan voi muuttaa toista, jos se kelpaaminen on kiinni ilkeydestä tms niin ihmisen on itse ymmärrettävä käytöksensä olevan epäsopivaa ja muuttaa se. Mutta ei itseään voi muuttaa kuten sitä omaa käytöstä voi.
Kaikki eivät sovi kaikille elämänkumppaniksi, mutta se ei tarkoita että ihmisessä olisi jotain vikaa. Ap.

Vierailija
7/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:06"]No en kelpaa edes omalle miehelleni.
[/quote]

Miksi koet näin? Ap.

Vierailija
8/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:07"]No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies.
[/quote]

Miksi et kelpaisi? Ei se ole sukupuolesta kiinni. Ap.

Vierailija
9/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:07"]No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies.
[/quote]

Ja siis todellakin noudatan sitä, että en koskaan teeskentele. Mutta esim. viimeisen vuoden aikana on ollut kymmenkunta naista, jokainen orastava suhde yhtä lukuunottamatta on päättynyt naisen aloitteesta. Koska minä olen minä. Ja siis mistään pettämisistä, yms. siitä että olisin tehnyt mitään väärää. Mutta ainakin jos on mies, niin omana itsenään oleminen on useasti erittäin huono neuvo.

Mutta en aio luovuttaa.

Vierailija
10/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. :D

Vierailija
11/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vierailija
12/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:07"]No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies. [/quote] Ja siis todellakin noudatan sitä, että en koskaan teeskentele. Mutta esim. viimeisen vuoden aikana on ollut kymmenkunta naista, jokainen orastava suhde yhtä lukuunottamatta on päättynyt naisen aloitteesta. Koska minä olen minä. Ja siis mistään pettämisistä, yms. siitä että olisin tehnyt mitään väärää. Mutta ainakin jos on mies, niin omana itsenään oleminen on useasti erittäin huono neuvo. Mutta en aio luovuttaa.

[/quote]

Ei tuo liity sukupuoleen. Itse olen nainen, enkä ole koskaan vielä 'kelvannut' yhdellekään miehelle. En viitsi edes laskea torjuntojen/pakkien määrää.

Vierailija
13/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli...

Vierailija
14/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:07"]No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies.
[/quote]

Ja siis todellakin noudatan sitä, että en koskaan teeskentele. Mutta esim. viimeisen vuoden aikana on ollut kymmenkunta naista, jokainen orastava suhde yhtä lukuunottamatta on päättynyt naisen aloitteesta. Koska minä olen minä. Ja siis mistään pettämisistä, yms. siitä että olisin tehnyt mitään väärää. Mutta ainakin jos on mies, niin omana itsenään oleminen on useasti erittäin huono neuvo.

Mutta en aio luovuttaa.
[/quote]

Vastauskin tuli jo itseltäsi, kyse ei ole siitä että sinussa olisi jotain vikaa :)
Ei vain ole tullut kohdalle ihmistä jonka kanssa kaikki natsaa, ei kannatakaan luovuttaa. Onni ei tule etsien, se tulee eläen. :)
Kaunista alkuviikkoa sinullekin! Ap.

Vierailija
15/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:15"]Ja ikä oli...
[/quote]

Ai minulla joka ketjun aloitin? Olen 30. Ap.

Vierailija
16/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:07"]No en todellakaan kelpaa. Mutta itse olenkin mies. [/quote] Ja siis todellakin noudatan sitä, että en koskaan teeskentele. Mutta esim. viimeisen vuoden aikana on ollut kymmenkunta naista, jokainen orastava suhde yhtä lukuunottamatta on päättynyt naisen aloitteesta. Koska minä olen minä. Ja siis mistään pettämisistä, yms. siitä että olisin tehnyt mitään väärää. Mutta ainakin jos on mies, niin omana itsenään oleminen on useasti erittäin huono neuvo. Mutta en aio luovuttaa. [/quote] Vastauskin tuli jo itseltäsi, kyse ei ole siitä että sinussa olisi jotain vikaa :) Ei vain ole tullut kohdalle ihmistä jonka kanssa kaikki natsaa, ei kannatakaan luovuttaa. Onni ei tule etsien, se tulee eläen. :) Kaunista alkuviikkoa sinullekin! Ap.

[/quote]

Mä en kestä. :D

Vierailija
17/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun kaikki aina muistaisi. Tänäpäivänä on vaan niin isoja kauneusihanteita että ei pysty elämään sen näköisenä kuin haluaa, jos et pukeudu tietyllä lailla saat todella yleviä katseita. Itse rakastan kulkea verkkareissa, mutta saan takanani helpostikin naurunpyrskähdyksiä. Olen hieman pyöreä ja lyhytkin. Onneksi kelpaan edes miehelleni sellaisena kuin olen, vaikka muu maailma ei minua hyväksykään.

Vierailija
18/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"]

Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. :D

[/quote]

Oletko ylpeä noin rakentavasta ja kypsästä kommentistasi?

Vierailija
19/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:15"]

Ja ikä oli...

[/quote]

Tytsy löytänyt äitinsä päiväkirja ja löytänyt suloisia elämän korulauseita. :)

Vierailija
20/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"]Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. :D
[/quote]

Tuttu kommentti :) Mitä negatiivisempi ihminen ja elämäntapa, sitä enemmän pidetään.
Minä voin henkisesti hyvin ja uskon että ihmisissä on enemmän hyvää. Sitä ei uskalleta tuoda esille nykypäivänä. Ap.