Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies joka asuu kauempana

Vierailija
01.07.2025 |

Asun siis Helsingissä itse ja olen niin valmis muuttamaan täältä pois niin pian kuin mahdollista! Olen sinkku ja toiveena perustaa perhe, kun sopiva mies ilmaantuu. Tinderissä hakualue on se laajin, eli 150 km, mutta siitä huolimatta Tinder näyttää minulle suurimmaksi osaksi vain Helsingin miehiä, pikkuisen myös Espoon ja Vantaan. Tahtoisin muuttaa vaikka johonkin Keravalle, Järvenpäähän tai vaikka Lohjalle. Johonkin tuon tyyppiseen paikkaan olisi ihanaa asettua miehen kanssa ja perustaa perhe. Olen tapaillut jonkin verran helsinkiläisiä miehiä, joille olen jokaiselle puhunut haaveestani muuttaa pois, mutta he eivät ole yhtään ymmärtäneen haluani - heidän mielestä Helsinki on se paras paikka asua. Minulla on niin voimakas (varmaan biologinen) tarve ja halu perustaa perhe ja asettua kivan miehen kanssa asumaan johonkin rauhalliselle alueelle. Tahdon löytää miehen jostain pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, mutta miten? Olisi hölmöä minun muuttaa yksin nyt vaikka Hyvinkäälle, jos löydänkin miehen Vihdistä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa varmaan viettää vapaa-aikaa siellä, mistä toivot miehen löytyvän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko omistus vai vuokra-asunnossa? Vuokra-asunnosta pääset helposti muuttamaan haluamallesi alueelle ja jatkamaan muualle tarpeen vaatiessa. 

Vierailija
4/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa varmaan viettää vapaa-aikaa siellä, mistä toivot miehen löytyvän. 

Mutta en tosiaan tiedä, mistä sen miehen haluan. Olen avoin hyvin monille paikkakunnille. Olisi muutenkin ehkä vähän tyhmää mennä vaikka hengilemaan johonkin Keravan juna-asemalle, vain että joku mies lähestyisi. Ei kiitos. 

Vierailija
5/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko omistus vai vuokra-asunnossa? Vuokra-asunnosta pääset helposti muuttamaan haluamallesi alueelle ja jatkamaan muualle tarpeen vaatiessa. 

Asun vuokra-asunnossa. Mutta miehen vuoksi haluasin muuttaa pois täältä, en yksin.. :/ 

Vierailija
6/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paikalla joku joka löytänyt kumppanin toiselta paikkakunnalta? 

Vierailija
7/20 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko paikalla joku joka löytänyt kumppanin toiselta paikkakunnalta? 

Olen Turusta kotoisin, olin töissä Somerolla. Mies on Oulusta kotoisin, oli töissä Turussa. No, tavattiin Turussa baarissa.

Vierailija
8/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tahdo Helsinkiläiset naiset kiinnostaa muuten kun tosi puutteessa olevia Helsingin ulkopuolella asuvista.  Jotakin rajaa sentään.

Vierailija
9/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkylillä miehiä riittää. Sellainen ohjelmakin on kuin Maajussille morsian. Mene vaikka jollekin maatilalle astutettavaksi.

Vierailija
10/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkylillä miehiä riittää. Sellainen ohjelmakin on kuin Maajussille morsian. Mene vaikka jollekin maatilalle astutettavaksi.

Siellähän pitää varoa ettei keinosiementäjä erehdy kohteesta.

Vierailija
11/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Porvookaan kaukana ole

Vierailija
12/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollain olisi vielä kokemusta tällaisesta? Tai vaihtoehtoisesti kuulisin mielelläni miesten ajatuksia; missä päin asut ja voisitko tutustua helsinkiläisnaiseen, viedä häntä treffeille Helsinkiin, ja myöhemmin ottaa hänet luoksesi asumaan? 

Vierailija
14/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Nurmijärvellä isossa omakotitalossa. Olisi kyllä kotihengettären paikka vapaana. Siivooja käy ja hoitaa pyykitkin. Edellytyksenä on kuukauden koeaika. Jos seksi ei suju etkä maistu hyvälle, ei tule mitään. 

M33

Vierailija
15/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko kuinka toosaasi jo jakanut Hesassa ja oletko ollut matupatjana.

Mikäli kumpikin aihe aiheuttaa epämukavaa oloa myöhemmän paljastuminen pelossa voi olla että miestä joka ottaa ei niin vaan löydykään

Oliko papakoe aste mikä ja miten herpes ja kondyä,?

Ihan perusasioitten kartoitus vaan

Vierailija
16/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna on Lohjalla Rantajamit ja seuraavana Vihdin Nummelassa Hiidenkirnut. Ainakin Hiidenkirnuissa tarjolla erikseen myös eriväriset sinkkurannekkeet. Kannattaa jalkautua kentälle edistämään tavoitetta 😉

Vierailija
17/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna on Lohjalla Rantajamit ja seuraavana Vihdin Nummelassa Hiidenkirnut. Ainakin Hiidenkirnuissa tarjolla erikseen myös eriväriset sinkkurannekkeet. Kannattaa jalkautua kentälle edistämään tavoitetta 😉

Oi, kiitos. Pitääpä Googletella!

Vierailija
18/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollain olisi vielä kokemusta tällaisesta? Tai vaihtoehtoisesti kuulisin mielelläni miesten ajatuksia; missä päin asut ja voisitko tutustua helsinkiläisnaiseen, viedä häntä treffeille Helsinkiin, ja myöhemmin ottaa hänet luoksesi asumaan? 

Mulla on Helsingissä omistuskaksio ja olen miettinyt naista kämppikseksi, jonka kanssa voisi säästää omakotitaloa varten, mutta naisten kanssa on olemassa liian suuri riski, ja oppirahat on olleet liian suolaiset.

Vierailija
19/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Helsingissä omistuskaksio ja olen miettinyt naista kämppikseksi, jonka kanssa voisi säästää omakotitaloa varten, mutta naisten kanssa on olemassa liian suuri riski, ja oppirahat on olleet liian suolaiset.

En etsi kämppistä, vaan aviomiestä. 

Vierailija
20/20 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuranhakuilmoitus Maaseudun Tulevaisuuteen. Se varmaa ilmestyy siellä skutsissa kuten Keravalla Järvenpäässa tai vaikka Lohjalla.