puoliso jää työttömäksi
Miten elämänne on muuttunut vastaavassa tilanteessa? Itse jatkan töissä ja mies jää mahdollisesti kotiin 2-vuotiaan kanssa. Mies ollut 10v töissä ja työ on ollut tärkeä osa identiteettiä. Myös taloudellinen tilanne huonontuu huomattavasti työttömyyden myötä.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:28"]Miten elämänne on muuttunut vastaavassa tilanteessa? Itse jatkan töissä ja mies jää mahdollisesti kotiin 2-vuotiaan kanssa. Mies ollut 10v töissä ja työ on ollut tärkeä osa identiteettiä. Myös taloudellinen tilanne huonontuu huomattavasti työttömyyden myötä.
[/quote] jää kotiin tenavan kanssa taloudellisesti ei kannattavaa mutta hieno kokemus muuten.
Itellä jo aikuinen lapsi jonka kasvamista en nähnyt kun olin aina töissä.
Nyt kolme alle koulu ikästä joita. Hoidan koti isänä, hienoa aikaa kun näkee lasten kehityksen edistymisen
Meillä lapsi meni 2-vuotiaana päiväkotiin ja minä palasin töihin, koska ei ollut taloudellisesti mahdollista, että mies on työttömänä ja minä hoitovapaalla. Mies opiskeli sitten uuden ammatin ja sai taas töitä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:30"]Meillä lapsi meni 2-vuotiaana päiväkotiin ja minä palasin töihin, koska ei ollut taloudellisesti mahdollista, että mies on työttömänä ja minä hoitovapaalla. Mies opiskeli sitten uuden ammatin ja sai taas töitä.
[/quote]
Mitä miehesi opiskeli? Omani on myös kyllästynyt nykyisiin töihin ja pohtii alan vaihtoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:30"]Meillä lapsi meni 2-vuotiaana päiväkotiin ja minä palasin töihin, koska ei ollut taloudellisesti mahdollista, että mies on työttömänä ja minä hoitovapaalla. Mies opiskeli sitten uuden ammatin ja sai taas töitä. [/quote] Mitä miehesi opiskeli? Omani on myös kyllästynyt nykyisiin töihin ja pohtii alan vaihtoa. Ap
[/quote]
Miehellä oli kaksi eri ammattikoulututkintoa. Ensimmäinen oli hankittu heti peruskoulun jälkeen ja niitä hommia hän oli tehnyt muutaman vuoden. Sitten firma kaatui lamassa ja hän opiskeli toisen ammatin, jossa hän oli vuosikaudet. Sitten nekin hommat loppuivat, ja hän palasi siihen ensimmäiseen työhön sikäli, että teki siitä jatko-opintoja ja opettajan pätevyyden ja sai työtä ammattiopettajana. Hän on siitä työstä tykännyt tosi paljon. Palkkakin parani.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:30"]Meillä lapsi meni 2-vuotiaana päiväkotiin ja minä palasin töihin, koska ei ollut taloudellisesti mahdollista, että mies on työttömänä ja minä hoitovapaalla. Mies opiskeli sitten uuden ammatin ja sai taas töitä. [/quote] Mitä miehesi opiskeli? Omani on myös kyllästynyt nykyisiin töihin ja pohtii alan vaihtoa. Ap
[/quote]
Miehellä oli kaksi eri ammattikoulututkintoa. Ensimmäinen oli hankittu heti peruskoulun jälkeen ja niitä hommia hän oli tehnyt muutaman vuoden. Sitten firma kaatui lamassa ja hän opiskeli toisen ammatin, jossa hän oli vuosikaudet. Sitten nekin hommat loppuivat, ja hän palasi siihen ensimmäiseen työhön sikäli, että teki siitä jatko-opintoja ja opettajan pätevyyden ja sai työtä ammattiopettajana. Hän on siitä työstä tykännyt tosi paljon. Palkkakin parani.
[/quote]
Kiva kuulla, että teillä parani tilanne. :) oma mieheni on sen verran introvertti ja inhoaa esiintymistä, että vastaava tuskin onnistuisi. Nykyajan työmarkkinoilla aika haastavaa olla epäsosiaalinen :/
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:30"]Meillä lapsi meni 2-vuotiaana päiväkotiin ja minä palasin töihin, koska ei ollut taloudellisesti mahdollista, että mies on työttömänä ja minä hoitovapaalla. Mies opiskeli sitten uuden ammatin ja sai taas töitä. [/quote] Mitä miehesi opiskeli? Omani on myös kyllästynyt nykyisiin töihin ja pohtii alan vaihtoa. Ap [/quote] Miehellä oli kaksi eri ammattikoulututkintoa. Ensimmäinen oli hankittu heti peruskoulun jälkeen ja niitä hommia hän oli tehnyt muutaman vuoden. Sitten firma kaatui lamassa ja hän opiskeli toisen ammatin, jossa hän oli vuosikaudet. Sitten nekin hommat loppuivat, ja hän palasi siihen ensimmäiseen työhön sikäli, että teki siitä jatko-opintoja ja opettajan pätevyyden ja sai työtä ammattiopettajana. Hän on siitä työstä tykännyt tosi paljon. Palkkakin parani. [/quote] Kiva kuulla, että teillä parani tilanne. :) oma mieheni on sen verran introvertti ja inhoaa esiintymistä, että vastaava tuskin onnistuisi. Nykyajan työmarkkinoilla aika haastavaa olla epäsosiaalinen :/
[/quote]
Roskakuskin ei paljon tarvitse ihmisten kanssa jutella, eikä kuljetuspuolella muutenkaan.