Miksi makaronia ei myydä 300g pakkauksissa?
Nyt kun niitä myydään 400 gramman pakkauksissa niin aina jää sata grammaa pussiin kun tekee makaronilaatikkoa? 400 gramman jauhelihapakkaus ja 300 grammaa makaronia on paras suhde makaronilaatikkoon.
Kommentit (65)
1kg sika-nautaa,1 pussi makaroonia näin se toimii ja tulee hyvä nistipata.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä myydä irtomyyntinä?
Niinpä! Musta tulis varmuudella irtomakaronin väärinkuluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Musta tulis varmuudella irtomakaronin väärinkuluttaja.
Ja sitten pitäisi järjestää makaronivieroitushoitoja.
Mäkin ostaisin 300g pakkauksen, koska nyt kun teen makaronisalaattia koko pussista niin mun kattila tulee hiukan liian täyteen. Tuo 100g vähemmän olis just sopiva. Uutta kattilaa en halua ostaa kun keittiön kaapit on muutenkin liian täynnä.
Nistipata on tyhmimpiä nimiä, jos tykkää siitä ruoasta, mutta ei tykkää huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Kappalemäärinä vai grammoina?
Tällaisten ihmisten takia kohkataan siitä 72 tunnin kotivarasta. Ei ole mitään syötävää, jos päivälle suunniteltua 200 gramman makaronilaatikkoannosta ei voikaan valmistaa.
Joooo.. kun ne makaryllit pilaantuu niin helposti jos ei kertakäytä kaikkia kerralla.
Olen yksineläjä, mutten ikinä ostaisi alle kilon minkäänlaista pastapussia. Pastat säilyvät vaikka kuinka kauan joten ei säilytyksessä mitään hankaluutta. On tosi ihmeellinen aloitus, siksikö pitää joka ainoa päivä kaupoissa käydä kun ei osata varastoida yhtään mitään. Niin pieniä tiloja ei ole kenelläkään, etteikö pari kiloa pastaa kaappiin mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ostaisin 300g pakkauksen, koska nyt kun teen makaronisalaattia koko pussista niin mun kattila tulee hiukan liian täyteen. Tuo 100g vähemmän olis just sopiva. Uutta kattilaa en halua ostaa kun keittiön kaapit on muutenkin liian täynnä.
Etkö voi laittaa vähemmän siihen kattilaasi ja ja jättää sinne pussin pohjalle seuraavaan kertaan?
https://www.myllynparas.fi/foodservice/tuotteet/makaroni-10-kg
Tää olis sopiva, ei tarttis alvariinsa köydä kaupassa.
Mikä estää sinua ostamasta lihatiskiltä? Saat juri sen märän minkä haluat! Nykyisin lihatiskeillä on laite siinä tiskin sivussa,voit otta vuoronumeron.
Rakettispagetti myydään 300g paketeissa, mutta siitä ei saa tehtyä makaronilaatikkoa. Mistä lie repivät nuo pakkauskoot? Mun vuokaan menee just sopivasti kyllä tuollainen 400g pussi. Ostakaa vähän isompi vuoka niin alkaa makaroni mahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksineläjä, mutten ikinä ostaisi alle kilon minkäänlaista pastapussia. Pastat säilyvät vaikka kuinka kauan joten ei säilytyksessä mitään hankaluutta. On tosi ihmeellinen aloitus, siksikö pitää joka ainoa päivä kaupoissa käydä kun ei osata varastoida yhtään mitään. Niin pieniä tiloja ei ole kenelläkään, etteikö pari kiloa pastaa kaappiin mahdu.
Kilon makaronipussi on kilohinnaltaan enemmän kuin 400g. Itse ostan yleensä esim. penneä, gnocchia yms. pastaa, niitä ei ainakaan mun kaupoissa edes ole muissa kuin 500g paketeissa. En syö 500g pastaa päivässä tai ylipäätään joka päivä pastaa, joten ei tarvitse hakea joka päivä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Rakettispagetti myydään 300g paketeissa, mutta siitä ei saa tehtyä makaronilaatikkoa.
Ai kuinka niin ei saa?
On se tyhmää kun jää 100 grammaa makaroonia sitten pussin pohjalle kaappiin. Seuraavalla kerralla kun tekee niin jää taas sata. Kierre jatkuu loputtomiin ja joskus kun saa aikaiseksi ja siivoaa kaapin niin sieltä löytyy kymmeniä 100 gramman pussinpohjia. Tajuutteko te miten hankalaa tuo on?
Ei muuten ole. Mä oon tykännyt suhteesta keitetty jauheliha 400g ja makaroni 250g. Meiän lähikauppa onneksi myy 250g makaronipusseja. Myllyn parasta.
Kannattaa laittaa makaronivalmistajalle viestiä, että lisää uuden pakkauskoon valikoimiinsa. Niin mäkin tein!