Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi makaronia ei myydä 300g pakkauksissa?

Vierailija
13.03.2022 |

Nyt kun niitä myydään 400 gramman pakkauksissa niin aina jää sata grammaa pussiin kun tekee makaronilaatikkoa? 400 gramman jauhelihapakkaus ja 300 grammaa makaronia on paras suhde makaronilaatikkoon.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruokakomerossa lasinen jämäpurkki, johon kaadetaan aina kaikkien pastapussien jämät iloisesti sekaisin. Sitten kun siellä on tarpeeksi, tehdään joku kastike pastalle tai vaikka pastasalaatti, johon keitetään ne kaikki jämät.

Vierailija
62/65 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistipata on tyhmimpiä nimiä, jos tykkää siitä ruoasta, mutta ei tykkää huumeista.

Miten nii,en tykkää huumeista,eipä se makaroonimössö sen kummempi nimi ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole. Mä oon tykännyt suhteesta keitetty jauheliha 400g ja makaroni 250g. Meiän lähikauppa onneksi myy 250g makaronipusseja. Myllyn parasta.

Kannattaa laittaa makaronivalmistajalle viestiä, että lisää uuden pakkauskoon valikoimiinsa. Niin mäkin tein!

Minä teen aina makaronilaatikkoa Aihisen reseptillä, parempaa ja maukkaampaa ei ole olemassakaan ja makaroneille on aina käyttöä, eivät pilaannu ja ovat niin halpojakin.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/makaronilaatikko-kari…

T. Mies

Vierailija
64/65 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakettispagetti myydään 300g paketeissa, mutta siitä ei saa tehtyä makaronilaatikkoa. Mistä lie repivät nuo pakkauskoot? Mun vuokaan menee just sopivasti kyllä tuollainen 400g pussi. Ostakaa vähän isompi vuoka niin alkaa makaroni mahtumaan. 

Haaste on, että kun aloittajan mukaan paras suhde on 400g jauheliha/300g makaroni, ni 400g makaronimäärään tarvittaisiin 533g jauhelihaa: mistä sitten löytää tuollaisen jauhelihan pakkauskoon?

Vai pitääkö tässä nyt alkaa lähettämään kehitysehdotuksia myös HK:lle?

Vierailija
65/65 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakettispagetti myydään 300g paketeissa, mutta siitä ei saa tehtyä makaronilaatikkoa. Mistä lie repivät nuo pakkauskoot? Mun vuokaan menee just sopivasti kyllä tuollainen 400g pussi. Ostakaa vähän isompi vuoka niin alkaa makaroni mahtumaan. 

Haaste on, että kun aloittajan mukaan paras suhde on 400g jauheliha/300g makaroni, ni 400g makaronimäärään tarvittaisiin 533g jauhelihaa: mistä sitten löytää tuollaisen jauhelihan pakkauskoon?

Vai pitääkö tässä nyt alkaa lähettämään kehitysehdotuksia myös HK:lle?

Ehkä se 400g makaronia sopisi 400g jauhelihan kanssa, jos lisäksi laittaa laatikkoon vaikka sipulia tms muuta täytettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän