kakkubuffet helsingissä? kumpi on parempi?
Bulevardin vai Fredrikinkadun. Kertokaa missä olette käyneet, minkälainen palvelu, valikoima ja sit yleinen tunnelma. Entä mihin aikaan on ruuhka-aika? Olisi kiva käydä silloin kun on hiljaisempaa. Niin ja monta kakkupalaa saitte syötyä kakkubuffetissa? :-D
Kommentit (33)
Fredalla olen käynyt ja hinta taisi olla 11,90e tavallisella kahvilla. Kakkua taisi mennä mullakin 6 palaa ja muutama lusikallinen maistiaisina kavereiden kakuista. Palat on siis ainakin tuolla puolikkaita. Hyvää oli, omaan makuun tosin aika imelää. Palvelu oli ystävällistä ja saatiin ruuhka-aikanakin pöytä. Ja ihan normaalipainoisia urheilevia ihmisiä minä ja kaverini olemme, saa sitä joskus käydä nautiskelemassa. :)
Siis pitääkö osoitella siitä lasin takaa mitä haluaa vai ottaako itse?
Voi ei, oispa täälläkin tommosia buffetteja... En oo ennen kuullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:40"]
Minkä painoisia ihmisiä tuolla näkyy? En ole ikinä moisessa käynyt, ja ajatuskin siitä, että mättäisin makeaa seisovasta pöydästä saa voimaan pahoin. Onko tämä sellainen mesta, johon masentuneet tulevat mättämään suruunsa vai näkeekö täällä myös normaaleja ihmisiä? Kuka normaalipainoinen ja ruokaan järkevästi suhtautuva pystyy syömään enemmän kuin kaksi palaa konditorian kakkua?
[/quote]
Ihan vain tiedoksi, että noi kakkubuffetit on etelä-helsinkiläisten suosiossa ja täällä on suomen vähiten ylipainoisia.
Itse en ole koskaan nähnyt noissa yhtään ylipainoista.
Vasta viime viikolla jonotin Fredan kakkubuffetin aikana omaa tilauskakkuani ja katselin siinä samalla pöydissä istuvia kakunsyöjiä. Paikalla oli yksi lapsiperhe (normaalipainoinen muistaakseni), ja sen lisäksi kaikki muut läsnäolijat olivat hoikkia ja nättejä nuoria tyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:10"]
Vasta viime viikolla jonotin Fredan kakkubuffetin aikana omaa tilauskakkuani ja katselin siinä samalla pöydissä istuvia kakunsyöjiä. Paikalla oli yksi lapsiperhe (normaalipainoinen muistaakseni), ja sen lisäksi kaikki muut läsnäolijat olivat hoikkia ja nättejä nuoria tyttöjä.
[/quote]
Joista osa on 10 vuoden päästä jotain ihan muuta, kun nuoruuden aineenvaihdunta alkaa hidastua. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:40"]
Minkä painoisia ihmisiä tuolla näkyy? En ole ikinä moisessa käynyt, ja ajatuskin siitä, että mättäisin makeaa seisovasta pöydästä saa voimaan pahoin. Onko tämä sellainen mesta, johon masentuneet tulevat mättämään suruunsa vai näkeekö täällä myös normaaleja ihmisiä? Kuka normaalipainoinen ja ruokaan järkevästi suhtautuva pystyy syömään enemmän kuin kaksi palaa konditorian kakkua?
[/quote]
Ihan vain tiedoksi, että noi kakkubuffetit on etelä-helsinkiläisten suosiossa ja täällä on suomen vähiten ylipainoisia.
Itse en ole koskaan nähnyt noissa yhtään ylipainoista.
[/quote]
Niin kun ylipainoiset eivät kehtaa niihin mennä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:06"]Siis pitääkö osoitella siitä lasin takaa mitä haluaa vai ottaako itse?
[/quote]
Tarjoilija/myyjä antaa lasin takaa max. 3 palaa kerralla lautaselle, sanot vain mitä haluat.
[/quote]
Huomasin muuten viimeksi, kun kävin siinä fredan liikkessä hakemassa kakun, että kiimaiset lassukkapojat on keksineet tuon iskupaikaksi.
Siellä niitä oli, suoraan jostain otaniemestä, tuijottamassa tyttöjä ihan innoissaan :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Joista osa on 10 vuoden päästä jotain ihan muuta, kun nuoruuden aineenvaihdunta alkaa hidastua. :)
[/quote]
Katkera?
Onko nää joku uusi juttu? Kun en muista
t. Hesasta pois 5v. sitten muuttanut kaipailija