kakkubuffet helsingissä? kumpi on parempi?
Bulevardin vai Fredrikinkadun. Kertokaa missä olette käyneet, minkälainen palvelu, valikoima ja sit yleinen tunnelma. Entä mihin aikaan on ruuhka-aika? Olisi kiva käydä silloin kun on hiljaisempaa. Niin ja monta kakkupalaa saitte syötyä kakkubuffetissa? :-D
Kommentit (33)
Oon käynyt vaan Fredalla. Söin 6 palaa, nam!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:46"]Oon käynyt vaan Fredalla. Söin 6 palaa, nam!
[/quote]
Millainen paikka oli muuten?
Luin ensin bukkake otsikossa. Taitaa olla taas aika mennä nukkumaan.
t. mies
Olen käynyt tuolla Fredalla. Paikka oli aika pieni, mutta kauniina kesäisenä iltapäivänä töiden jälkeen ei kuitenkaan ollut asiakasruuhkaa, ilmeisesti ihmiset olivat silloin enemmän istumassa terasseilla ym. Ihan kiva paikka kokonaisuudessaan, ei tullut sellaista oloa, että pitäisi kiirehtiä pois, vaikka syötiin pitemmän kaavan kautta.
Fredalla enempi pöytiä muistaakseni. Bulevardilla on se design-shop samassa ja se on kiva siks. Ennen ainakin myös suolaset kuulu siihen, kuuluukohan nykyään?
Minkä painoisia ihmisiä tuolla näkyy? En ole ikinä moisessa käynyt, ja ajatuskin siitä, että mättäisin makeaa seisovasta pöydästä saa voimaan pahoin. Onko tämä sellainen mesta, johon masentuneet tulevat mättämään suruunsa vai näkeekö täällä myös normaaleja ihmisiä? Kuka normaalipainoinen ja ruokaan järkevästi suhtautuva pystyy syömään enemmän kuin kaksi palaa konditorian kakkua?
Minä ap olen normaalipainoinen :-). [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:40"]Minkä painoisia ihmisiä tuolla näkyy? En ole ikinä moisessa käynyt, ja ajatuskin siitä, että mättäisin makeaa seisovasta pöydästä saa voimaan pahoin. Onko tämä sellainen mesta, johon masentuneet tulevat mättämään suruunsa vai näkeekö täällä myös normaaleja ihmisiä? Kuka normaalipainoinen ja ruokaan järkevästi suhtautuva pystyy syömään enemmän kuin kaksi palaa konditorian kakkua?
[/quote]
Ei ihme, että Suomessa on ylipaino ongelma! Ei Jumalauta joku kakkupuffet, ja ihmiset käy oikeasti mättämössä useamman kakku palan kerrallaan. Jos ei vielä ole ylipainoa niin kohta on jos tollaseen edes kykenee.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:53"]Ei ihme, että Suomessa on ylipaino ongelma! Ei Jumalauta joku kakkupuffet, ja ihmiset käy oikeasti mättämössä useamman kakku palan kerrallaan. Jos ei vielä ole ylipainoa niin kohta on jos tollaseen edes kykenee.
[/quote] no mä ainakin oksennan kaiken ulos, ja laihdun. Bmi 17
Joopa joo. Puhukaa vain itsestänne.
T. Nainen, BMI 18, mättää kakkua naamaan joka ainut ilta & yö eikä silti liho vaikka haluaisi
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:53"]Ei ihme, että Suomessa on ylipaino ongelma! Ei Jumalauta joku kakkupuffet, ja ihmiset käy oikeasti mättämössä useamman kakku palan kerrallaan. Jos ei vielä ole ylipainoa niin kohta on jos tollaseen edes kykenee.
[/quote]
Eivät Suomen ylipaino-ongelmat johdu mistään kakkuvuffeteista, joissa käydään harvakseltaan jos silloinkaan. Ongelma on jokapäiväisissä ravintovalinnoissa.
Kaikki kakut (etenkin marja- ja kinuskikakut), pullat (voihin leivotut korvapuustit, vaniljapullat ja voisilmäpullat), irtokarkit (kaikki, etenkin lakritsaiset :), suklaat (suussa sulava nougat, tryffelit, konvehdit ja kookosrasvalla maustetut suklaat), kermakarkit (ne kermalehmät :) ja croissantit ovat mun juttu. Ai niin, jäätelöt myös - tämän kesän hittinä ovat olleet retro-Kingispuikot + vanhan ajan vaniljajäde.
Kaikissa mahdollisissa H:gin kakkupuffeteissa olen käynyt ja jokaisesta on vain hyvää sanottavaa.
Myös monilla aamu- tai ip-brunsseilla saa hyviä jälkkäreitä, etenkin Fasulla ja Ekbergillä. Suosittelen kaikkia!
T. Nainen, 42 v. BMI 17,5
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:17"]
Kaikki kakut (etenkin marja- ja kinuskikakut), pullat (voihin leivotut korvapuustit, vaniljapullat ja voisilmäpullat), irtokarkit (kaikki, etenkin lakritsaiset :), suklaat (suussa sulava nougat, tryffelit, konvehdit ja kookosrasvalla maustetut suklaat), kermakarkit (ne kermalehmät :) ja croissantit ovat mun juttu. Ai niin, jäätelöt myös - tämän kesän hittinä ovat olleet retro-Kingispuikot + vanhan ajan vaniljajäde.
Kaikissa mahdollisissa H:gin kakkupuffeteissa olen käynyt ja jokaisesta on vain hyvää sanottavaa.
Myös monilla aamu- tai ip-brunsseilla saa hyviä jälkkäreitä, etenkin Fasulla ja Ekbergillä. Suosittelen kaikkia!
T. Nainen, 42 v. BMI 17,5
[/quote]
Kannattaa varmaan lopettaa se oksentaminen.
J