Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tykännyt Espanjasta- Muita?

Vierailija
13.03.2022 |

Ruma luonto (subjektiivinen mielipide)
Huono ruoka
Ärsyttävää musaa
Tylsä kulttuuri

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään erityisemmin, mutta nyt kun en ole pariin vuoteen käynyt etelänlomilla niin eilen havahduin ikävöiväni jopa Espanjaa

Vierailija
2/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Espanjassa vaikka paljon olen matkustanut. Eikö se luonto ole kuitenkin ihan hienoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meillä erilaiset näkemykset. Minä taas rakastan Espanjan luontoa ja ilmastoa. Palmuja, merimaisemaa ja lämpöä.

Huonoa ruokaa en muista saaneeni siellä koskaan enkä kuulleeni tylsää musiikkia.

Jos väität kulttuuria tylsäksi en usko että olet edes koskaan käynyt Espanjassa. :)

Vierailija
4/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa ruuassa? Kyllä mulle ainakin kala ja äyriäiset maistuvat ja liharuuat. 

Vierailija
5/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei kiinnosta millään tasolla.

Vierailija
6/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas italiaan joku outo italianmafia "pelko". En pelkää tavallaan, mutta tuntuu että pitäisi vältellä maata juuri sen vuoksi, luonto on kaunis. Onko muilla vastaavaa? Vähän sama kuin jossain muuallakin etelä-euroopassa, afrikassa tai meksikossa jne. Varsinkin pääkaupungit epäilyttää joka maassa.

Vierailija
7/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas meillä erilaiset näkemykset. Minä taas rakastan Espanjan luontoa ja ilmastoa. Palmuja, merimaisemaa ja lämpöä.

Huonoa ruokaa en muista saaneeni siellä koskaan enkä kuulleeni tylsää musiikkia.

Jos väität kulttuuria tylsäksi en usko että olet edes koskaan käynyt Espanjassa. :)

Tämähän on makuasioita joista on turha kiistellä.

Minä en tykkää espanjalaisesta ruoasta ja teenkin siellä ollessani ruokani useimmiten itse, enkä käy ravintoloissa kuin ehkä salaatilla.

Luontokaan ei ole minun makuuni erityisen kiva, eikä espanjalaiset ihmisetkään ole vaikutusta tehneet.

Ihan ok kyllä, mutta ei mitään ihmeellistä mistä sen suuremmin tykkäisin.

Lämpö ja meri on tietysti aina ihanaa, mutta niitä on paljon muuallakin kuin Espanjassa. Voi siellä silti välillä käydä ja joka maassa on helmensä :)

Kultaa sieltä saa halvalla.

Vierailija
8/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä Espanjan luonnosta? Oletko koskaan edes käynyt missään kansallispuistossa tai muissa luontokohteissa? Uskomatonta, miten joku voi sanoa tuollaista, se kertoo todella paljon siitä, että kokemuksesi luonnosta on todella vähäistä...

Vierailija
9/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas italiaan joku outo italianmafia "pelko". En pelkää tavallaan, mutta tuntuu että pitäisi vältellä maata juuri sen vuoksi, luonto on kaunis. Onko muilla vastaavaa? Vähän sama kuin jossain muuallakin etelä-euroopassa, afrikassa tai meksikossa jne. Varsinkin pääkaupungit epäilyttää joka maassa.

Ei ole sellaista oloa, että maata pitäisi vältellä, mutta joissain maissa pidän kyllä tietyn etäisyyden paikallisiin miehiin ja olen tarkka siitä mihin menen ja mihin aikaan liikun jne. Passi ja arvotavarat menee myös joskus tyynyn alle tai housuihin kun nukun.

Vierailija
10/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ajattelin perheen kanssa jos tilanne vaatii:(

Vierailija
11/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää espanjalaisesta asiakaspalvelusta. Paljon mukavampi käydä Kreikassa, parempaa ruokaa, paremmat rannat, mukavammat ihmiset. Monta kertaa olen ollut Espanjassakin, mutta en omasta aloitteestani.

Vierailija
12/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Piha on toinen.

Vierailija
13/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Espanjasta mutta härkätaisteluita en suvaitse tai muita härkäjuoksuja tai koiran hirttäjäisiä.

Vierailija
14/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on espanjalaisesta ruuasta sellainen käsitys, että se on melko yksinkertaista, ei erityisen maustettua eikä taidokkaasti tehtyä vaan hyvin simppeleistä aineksista koottua. Pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
15/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutaali valtio, jossa typerät härkätaistelut ja järkyttävän julma gringo-koirien kohtelu sallitaan. Koiria heitetään roskiksiin ihan yleisesti; tyttäreni pelasti aikoinaan yhden pennun jätteiden seasta ja otti omakseen.

Byrokratia on naurettavaa ja korruptio yleistä. Maaseudulla jätteitä kipataan surutta luontoon. Naiset ja miehet ovat hyvin stereotyyppisiä.

Ei kiitos!

Vierailija
16/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massaturismi on tuhonnut Euroopan ehkä jotain Albaniaa lukuunottamatta. Kaikkialla on samat turistit, samat kahvilat ja pizzeriat, samat aasialiset halpiskrääsät. Kaikkialla on samat britti ja saksalaisturistit ölisemässä ja kiinalaisjoukkiot juoksemassa ja jenkit tukkimassa kulkuväyliä.

Vierailija
17/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutaali valtio, jossa typerät härkätaistelut ja järkyttävän julma gringo-koirien kohtelu sallitaan. Koiria heitetään roskiksiin ihan yleisesti; tyttäreni pelasti aikoinaan yhden pennun jätteiden seasta ja otti omakseen.

Byrokratia on naurettavaa ja korruptio yleistä. Maaseudulla jätteitä kipataan surutta luontoon. Naiset ja miehet ovat hyvin stereotyyppisiä.

Ei kiitos!

Jos joku suomalaisespanjalainen tekisi vaikka videoita positiivisella tavalla epäkohdista, ehkä hekin huomaisivat niitä. Ja positiiviset puolet. Joka maassa on korjattavaa.

Vierailija
18/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on aika valtavan iso maa, jossa on monenlaista aluetta, kulttuuria ja luontoa. Myös saaret kuuluvat Espanjalle (Kanaria ja Baleaarit). Että vähän yksioikoinen näkemys on ap:lla.

Vierailija
19/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massaturismi on tuhonnut Euroopan ehkä jotain Albaniaa lukuunottamatta. Kaikkialla on samat turistit, samat kahvilat ja pizzeriat, samat aasialiset halpiskrääsät. Kaikkialla on samat britti ja saksalaisturistit ölisemässä ja kiinalaisjoukkiot juoksemassa ja jenkit tukkimassa kulkuväyliä.

Jaaha, vai koko Eurooppa? Euroopassa ei sitten ole yhtään mitään muuta kuin turistikohteita?

Vierailija
20/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä naapurista Ranska ja Italia kelpaavat hyvin. Se vähä, mitä Espanjan kanssa olen ollut tekemisissä, on negatiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi