Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pienikaluinen mies

Vierailija
16.08.2015 |

Kysykää rohkeasti, vastaan asiallisesti. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko pieni vai iso kalu perseessä paremmalta?

Vierailija
42/46 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:42"] Mites miehet loukkaannutteko, jos nainen haluaa sisäänsä sinun vehkeen lisäksi dildon? [/quote]   Luulen että loukkaantuisin, nuorempana suhde olisi varmaan ollut samantien siinä, ja traumat jääneet seuraaviinkin. Jos miehesi on parinkympin alkumetreillä tai vielä nuorempi, jos on syytä epäillä että potee huonoa omatuntoa tai suurta epävarmuutta peniksen koosta, suosittelisin jättää mainitsematta. Pärjätä ilman tai lopettaa suhteen. Nyt kun itselläni 40v jo lähenee kestäisin todennäköisesti sen loukkauksen, etenkin jos nainen olisi hyvän pohjatyön tehnyt eli olisi saanut minut vakuuttuneeksi että haluaa ja nauttii seksistä kanssani ilman apuvälineitäkin, että tässä tehtäisiin hyvästä vielä parempaa, ei huonosta hyvää, saatikka huonosta siedettävää.  Itse asiassa jäin nyt miettimään tätä, the logistics of it, ja miltäköhän tuntuisi itselleni, tulisiko tilaisuus kokeilla joskus, hmm. Ei nykyisellä ainakaan mut jos tää loppuu. [/quote] Ai loukkauksen!? Kyllä pienimunainen nyt ihan itse sabotoi omat suhteensa olemalla seksuaalisesti niin rajoittunut ja estynyt. Kuka nyt paikoilleen mitään voi? Jos saan nautintoni siitä, että toosaa venytellään isoilla leluilla, se on minun mieltymykseni eikä liity mieheni penikseen millään tavalla. Miehelläni on tosi kivan kokoinen, mutta eihän se nyt mitään venyttävää tunnetta luo tällaiseen lorttoon:) Jos mieheni saisi selkeästi eniten nautintoa sähköstimmauksesta, pitäisikö minun luhistua, koska mulla ei ole sähkövittua? Kaikkea sitä lukeekin... N32v

[/quote]

Ei kellään ole sähkövittua, joten asia on helpompi järjellä hyväksyä. Tosin varmasti löytyy mös naisia, jtka loukkaantuisivat siitäkin, kun luomu ei kelpaa. Jos nainen pyytää lisää täytettä, niin sehän on selkeä huomautus siitä, että kaipaisi isompaa tai toistakin mulkkua sisäänsä. Siinä on paha järkeillä että toisen pyyntö ei ole henkilökohtainen puute kun tietää että toisilla on sellainen mitä vaimo kaipaa. Ei siitä varmaan kaikki miehet loukkaannu, mutta väittäisin, että useimmat.

Jos mies ehdottaa naiselle (jolla on A tai B-kupin rinnat) että laitetaan rakstelun ajaksi rintojen päälle tällaiset implantit että ne näyttää ja tuntuu D-kupilta, niin luulen useimpien naisien loukkaantuvan. Harva osaa ottaa asian niin, että toinen haluaa kokeilla jotain "jännää". Luulen, että moni ottaisi sen selvänä viestinä siitä, ettei omat rinnat riitä. Tai jos mies ehdottaa, että laitetaanko mulkun päälle tällainen "holkki", niin ajatteletko, että olisihan se kivaa vaihtelua vai tuleeko mieleen, että olen liian löysä?
[/quote]

Et ole täysin väärässä, mutta et kyllä oikeassakaan:) Nimittäin siinä, että jollain on sellainen kalu, mikä minua venyttäisi. Onhan niitä olemassa, mutta on niin harvinaisia kuitenkin, että todennäköisyys törmätä sellaiseen mieheen on häviävä. Lisäksi, jos valkkaisin vakituisen kumppanini kyrvän koon perusteella, en siltikään valitsisi sitä yli 6 senttiä halkaisijaltaan olevan peniksen kantajaa. Koska mitäs sitten tekisin, kun ei olisikaan kiinnostusta täyttää toosaa? Käyttäisin varmaan pienempiä leluja, mutta mies jäisi ilman. Eli huonot kaupat. Olen vahvistanut mieheni itsetunnon niin hyväksi, ettei hänelle tule mieleenkään epäillä peniksensä riittävyyttä. Seksissäkään ei ole vain se penis vaan koko mies. Sekin on täysin eri asia ja erilainen kokemus, että käytänkö isoja dildoja yksin vai onko mieheni puikoissa. Jälkimmäinen on paljon tyydyttävämpää ja parempi kokemuksena.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko pieni vai iso kalu perseessä paremmalta?

Tuntuu

Vierailija
44/46 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika arka aihe monelle. Itse samaan kategoriaan kuulun myös. Ulkonäkö ja luonne on uponnut naisiin, mutta tuo varustetaso on sitten eri asia ja sekös tässä elämässä on harmittanut vietävästi. Vaimo on asiasta joskus suutuspäissään pahasti sanonut, mutta lopulta ainakin sanoo, että kun osaa käyttää oikein ja on muuten kätevä käsistään sangyssä niin homma toimii. Mutta kyllä se joskus nuorena söi miestä ja pahasti. Ja varmasti vahingoitti itsetuntoa. Olen kuullut kuinka naiset kommentoivat kumppaniensa varustusta ja he osaavat valita erittäin satuttavat sanat. Se on asia mille me emme voi mitään. En ole kuullut miesten puolestaan haukkuvan naisten rintavarustusta pieneksi tai eriparisiksi. Ja niihin pystyy leikkauksella tarvittaessa vaikuttamaan!

Nuorena oli useita kertoja tarjokkaita sänkyhommiin, mutta epävarmuus kaivoi ja ensimmäinen kerta tuli koettua vasta parikymppisenä kun olin seurustellut jo useamman kuukauden saman tytön kanssa ja asiasta keskusteltu. Oli se jotenkin turhauttavaa käydä kavereiden kanssa baarissa ja sitten kun sieltä tuli joku neitonen juttelemaan niin jossain vaiheessa loppui itseltä kantti jatkaa pidemmälle.

Nyt olen asian kanssa sinut ja en sitä murehdi. Keski-ikä lähestyy ja sama partneri on ollut 15 vuotta. Mutta jos joku tosiaan keksii keinon saada lisää kokoa niin olen heti valmis siihen.

Vierailija
45/46 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua. 

Viikonloppuna jäi leikki puolitiehen... Tai oikeastaan housujen laskemiseen. Sain tyhjentää itseni deitin katsellessa vieressä. Minulle käy usein tämän tapaisesti

Vierailija
46/46 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surffailen paljon Alastonsuomessa. Itsellä normimuna. Katselen paljon myös miestenkin profiileja, jossa yhteydessä on tullut todetuksi että isomunaiset saavat helpommin kommentteja tai kontakteja naisilta kuin pieni- tai normimunaiset.

Noin 99% isomunaisille vastanneista ovat homoja. 0,9% sitte jotain vanhoja haahkoja ja loput 0.1 % naisia tai sitten pariskuntia jotka haluavat kokeilla kimppakivaa.