Olen pienikaluinen mies
Kommentit (46)
Luuletko, että kalusi koko on naisille tärkeämpää kuin ulkonäkösi?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:29"]
[/quote]Totta kai on. Onhan täälläkin ollut monen monta ketjua, missä mies on ollut muuten hyvä, mutta pieni kalu pilannut, niin nainen on joutunut itku silmässä itseään häpeillen jättämään - ja tietysti tuo toiminta on sitten saanut noin 90% enemmistön yläpeukkuja. Toki moni voi sosiaalisen painostuksen ja paremman omakuvan takia sanoa joukossa, että koolla ei ole väliä, mutta sitten kun se osuu omalle kohdalle - kuten tälläkin palstalla olevat empiiriset kokemukset paljastavat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:25"]
Kuin pieni?
[/quote]
Kovana hieman yli 11 cm. Paksuutta on noin 3cm
Ja onhan täällä monia penisketjujakin ollut, missä naiset liihottavat mulkkujen perässä - jossain toisessa virallisessa ja omakuvankillotusketjussa sitten sanotaan, että on yököttävää jos mies lähettää peniksestään kuvan. Naiset sanovat niin kuin haluaisivat toimia (eli kuten hyvä ihminen toimii), mutta loppujen lopuksi toimivat niiden biologisten hormonien ja vaistojen varassa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Tiedän kalun koolla olevan jonkin verran merkitystä. Mikäli mies on isomunainen, mutta hirveän näköinen ei hän varmasti kelpaa. Sama toisinpäin. Uskon kuitenkin, että normaalin näköinen mies jolla on hiukset sekaisin kelpaa paremmin, kuin minä mikäli hänellä on kunnon leka housuissa.
ap
Itse olen toki pienimunaisena jo ajatuksen sisäistänyt, että en enää harrasta seksiä naisten kanssa. Tapailen ja deittailen ja haen sitä kautta läheisyyttä. Pari kertaa ehkä nukumme vierekkäin ja itse en tietysti tee aloitetta seksiin, mutta sitten kun se kysymys alkaa nousta naisen huulille ja hän alkaa tekemään aloitteita ja ehkä kyseenalaistamaan omaa viehätysvoimaansa, silloin on aika ilmoittaa, että tää juttu ei toimi. Tuosta saan kuitenkin sen verran läheisyyttä, että pärjään hyvin taas noin vuoden verran.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:15"]
Itse olen toki pienimunaisena jo ajatuksen sisäistänyt, että en enää harrasta seksiä naisten kanssa. Tapailen ja deittailen ja haen sitä kautta läheisyyttä. Pari kertaa ehkä nukumme vierekkäin ja itse en tietysti tee aloitetta seksiin, mutta sitten kun se kysymys alkaa nousta naisen huulille ja hän alkaa tekemään aloitteita ja ehkä kyseenalaistamaan omaa viehätysvoimaansa, silloin on aika ilmoittaa, että tää juttu ei toimi. Tuosta saan kuitenkin sen verran läheisyyttä, että pärjään hyvin taas noin vuoden verran.
[/quote]
Minä harrastan seksiä, jos saan. Miksi jäädä ilman, jos on tarjolla?
ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:15"]
[/quote]
Minä harrastan seksiä, jos saan. Miksi jäädä ilman, jos on tarjolla?
ap
[/quote]
Niinpä saa kerran, ehkä kahdesti kassit tyhjäksi ja sitten nainen jättää minut johonkin muuhun syyhyn vedoten. Monta kertaa koettu kuvio.
Toinen pienikaluinen mies
Yleensä näin se menee. Minä sanon vitsaillen naisille etukäteen että mulla on pieni kalu ja jos irtoaa niin otan tyytyväisenä vastaan. Parisuhdetta ei saa aikaan mutta kyllä joskus onnistuu saamaan seksiä
ap
Ole onnellinen että se on noinki iso eikä muutaman sentin mittanen tappi, niitäkin kun vissiin on olemassa. Varmasti jossain on sulle nainen, jolle tuon kokonen riittää, jos vaan muuten kemiat kohtaa kanssasi.
11.5 ja luusta 14.5cm Bmi yli 30 paksuutta 3.5cm.Komea kaveri muuten mut ei näillä mitoilla kehtaa kaateleen ruveta.
Kalupikku
Surffailen paljon Alastonsuomessa. Itsellä normimuna. Katselen paljon myös miestenkin profiileja, jossa yhteydessä on tullut todetuksi että isomunaiset saavat helpommin kommentteja tai kontakteja naisilta kuin pieni- tai normimunaiset.
Joskus miettii että naiset voivat kulkea onnensa ohi hyljeksiessään isomunattomia...
Tietty vastaava pätee toisinkin päin. Jos mies näkee naisessa vaan tissit, ei perusta luoda pitkäaikaisia parisuhteita välttämättä ole otollisin.
Aikanaan se luonnekin tulee vääjäämättä esiin sieltä tissien tai sonninmulkkujen takaa.
Pienikaluiset miehet voisi jauhaa ketunruuaksi, ei tämä ole elämisen arvoista elämää.
Pienikaluinen mies
Syntyminen pienikaluisena kyllä on jonkinsortin julma kohtalo. Se vaan muuttaa niin paljon ja joutuu jäämään niin paljosta paitsi enkä mä siitä lähtis ees naisia mitenkää syyttelemään. Seksi on tärkeää ja jos ei tunnu hyvältä niin ei tunnu hyvältä. Mutta ei siitä miestäkään voi syyttää kun ei kukaan voi sille mitään millaisena syntyy. Se on vain vitun huono tsägä joillakin. Utopia oliski sellane jossa kaikilla miehillä olisi prikulleen saman kokoiset vehkeet ja kaikilla naisilla kanssa saman kokoiset ja kaikki olisivat toisilleen täydellisiä tässä suhteessa.
Ulkonäköpaineet mitä naiset käy läpi tisseistään tms. ei tule edes lähelle sitä mitä oikeasti pienimunainen mies kokee. Se sellainen jäytävä fiilis ja tajuaminen että "welp, that's it" parempi onni seuraavassa elämässä sillä tässä elämässä paras mitä voit saada on joku joka säälii ja rakastaa sua niin paljon että lopulta tyytyy sinuun muiden hyvien ominaisuuksiesi vuoksi, mutta tiedät aina olevasi riittämätön siinä yhdessä todella tärkeässä asiassa.
Joku nero nyt keksikää se helpohko,legit toimiva peniksen suurennus pilleri xD
Yhtä heikossa asemassa ovat kaljuuntuvat nuoret miehet. Ei naiset sellaisten kanssa ole kuin säälistä. Varsinkin nuorempia naisia tuo haittaa, vähemmän n. yli 40 v naisia, mutta enemmistöä kuitenkin niistäkin.
Itseltäni hiukset alkoivat harvenemaan selvästi 17 vuotiaana. Sitä ennen bileissä yms. tytöt oli kiinnostuneita siinä missä kavereistakin, mutta kun hiusten harveneminen alkoi näkyä, niin kyllä oli työn takana päästä enää oikein edes juttusille oman ikäisten tyttöjen kanssa. Ei siinä olisi auttanut vaikka olisi ollut 30 senttinen halko haaroissa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:12"]
Syntyminen pienikaluisena kyllä on jonkinsortin julma kohtalo. Se vaan muuttaa niin paljon ja joutuu jäämään niin paljosta paitsi enkä mä siitä lähtis ees naisia mitenkää syyttelemään. Seksi on tärkeää ja jos ei tunnu hyvältä niin ei tunnu hyvältä. Mutta ei siitä miestäkään voi syyttää kun ei kukaan voi sille mitään millaisena syntyy. Se on vain vitun huono tsägä joillakin. Utopia oliski sellane jossa kaikilla miehillä olisi prikulleen saman kokoiset vehkeet ja kaikilla naisilla kanssa saman kokoiset ja kaikki olisivat toisilleen täydellisiä tässä suhteessa.
Ulkonäköpaineet mitä naiset käy läpi tisseistään tms. ei tule edes lähelle sitä mitä oikeasti pienimunainen mies kokee. Se sellainen jäytävä fiilis ja tajuaminen että "welp, that's it" parempi onni seuraavassa elämässä sillä tässä elämässä paras mitä voit saada on joku joka säälii ja rakastaa sua niin paljon että lopulta tyytyy sinuun muiden hyvien ominaisuuksiesi vuoksi, mutta tiedät aina olevasi riittämätön siinä yhdessä todella tärkeässä asiassa.
Joku nero nyt keksikää se helpohko,legit toimiva peniksen suurennus pilleri xD
[/quote]
Tässähän se. Elämä voisi olla vielä jotenkin siedettävää jos pienen munan negatiivinen vaikutus jäisi vain naissuhteisiin, mutta tuntuu että enemmän tuolla on merkitystä miesten keskuudessa. Pienimunaiselle naureskellaan ja usealla tavalla nöyryytetään. Kaikki tämä vain täytyy kestää, kun on tällaisena sattunut syntymään.
Parempi olisi jos ei olisi koskaan vaatteita ottanut toisen ihmisen seurassa pois. Olisi vain kävellyt sukka housuissa ja pitänyt yllä myyttiä isokikkelisestä vaanijasta.
Itselläni (24v. ) on n. 7cm (lepotilassa) mutta eipä tuo pahemmin haittaa,kun miesystävälläni on sellainen jäykkänä n. 25 cm.
Koko 36/34" naistenVero Moda- farkut sopivat mainiosti päälleni ja turha niiden sisään mitään boksereita olisi yritääkään sulloa, naisten hipster-sloggit taas sopivat mainiosti alle ja peittävät kyllä kaiken sen mitä haarojeni välissä (vielä) on.
Alkutalvesta aloitetut resptillä saadut hormonihoidot (estrogeenit +salpaajat) alkavat onneksi jo vähän vaikuttaa ,eli toppini alla jo vähän 'ponnahteleekin'ja todellakin: ovat herkistyneet!
Kotona ja pihalla taas on näin kesällä mukavampaa käyttää jo ihan reilusti farkkuhametta,ja siitä kultsini päälläni tietysti tykkää.
Kohta näen 'sen' hänellä taas 25 senttisenä! Käy se näinkin käy ,naiset seksikumppaneina eivät silloin kyllä käy enää edes mielessä .
Pettymyksiähän ne lähinnä vain silloin tuottivat kun vielä pakottauduin yrittämään. Parasta oli kun löysin oikean kumppanin.
Ymmärrän kyllä miehiä, joille se pienikaluisuus on ongelma, mutta minulle se ei nyt sitä ole.
Ongelma on ehkä vaan se (alusta asti vaivannut) oman pillun puute, mutta jokaisella on täällä maan päällä 'ristinsä',kenellä mikäkin, mutta ehkä sekin ongelma helpottuu sitten seuraavassa elämässä. Siihen asti:koittakaa kestää.
Kukaan ei täällä maan päällä (syntymä-)osaansa valitse.
Tärkeintä on, ettette vaivu masennukseen (sillä pahennatte vain ongelmaanne) ja on niitä sellaisia naisia joille se peniksen koko ei ole miehessä se tärkein juttu jos vaan muuten keskenään synkkaa.
ps*jokainen mies on erektionsa hetkellä hieman huvittavan näköinen...
Hyvää loppukesää joka tapauksessa teille kaikille !
terv: Lauri(ina)-boy
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:08"]
11.5 ja luusta 14.5cm Bmi yli 30 paksuutta 3.5cm.Komea kaveri muuten mut ei näillä mitoilla kehtaa kaateleen ruveta.
Kalupikku
[/quote]
Siis, keskivertohan oli juuri luusta mitattuna tuota lyhyempi, muitten mitatessa. Itse mitatessahan useimmat lisää vähäsen. Lisäsitkö sinäkin, vaikka vain palstalle kirjoitit anonyyminä? Laihduta läskit pois, ja avot!
Itselläni on noin 13,5 eikä kukaan nainen ole jättänyt sen vuoksi. Useampi on sitten jäänyt kyllä rannalle ruikuttamaan.
Enemmän tuo on siis oman mielen sisäinen asia, tiedän kokemuksesta. Joten ei muuta kuin pehkuihin ja toimintaa!
Kuin pieni?