Yksinäinen ikuisesti?
Oon parikymppinen nainen pk-seudulta. Kotoisin Länsi-Suomesta. Oon asunut muutaman vuoden Helsingissä ja oon valtavan yksin. Erosin vuosi sitten ja oon just aloittanut uuden suhteen, eilen uusi mies sanoi että haluaa myös olla omissa oloissaan välillä eikä halua olla 24/7 minun kanssa. Nuo sanat satutti kun oon niin yksinäinen. En opiskele, mutta ajattelin hakea sh-kouluun, jos sieltä saisi ystäviä. Päivät tuntuu niin hirveän turhilta kun ei ole ystäviä joiden kanssa kokea kaikenlaista. :
Kommentit (49)
Olisin mielelläni sun kaveri :) Asun itsekin Helsingissä nyt kolmatta vuotta ja olen kovin yksinäinen.
N21
Nelosen lähettäjä, missäpäin Helsinkiä asut? :) Onko sulla jotain sähköpostia tms jolla lähettää viestiä?
Ap
Hesa on yksinäisten sinkkujen city kuulema, mut niin tuntuu olevan joka kylässä. Kaikki tuntuu vaan viihtyvän yksin tai erikseen.
Mä olen kyllä töissä mutta jalkaleikkauksesta johtuen talveen asti saikulla. Sitä paitsi sanoin että haen opiskelemaan, vierailija numero 30 olet töykeä.
Vaihdetaanko paikkoja?
Ei suhteen suhdetta, muutama ystävä, joita näkee ehkä kerran, kaksi kuukaudessa.
Tätä nyt 30 vuotta takana.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:51"]
Vaihdetaanko paikkoja?
Ei suhteen suhdetta, muutama ystävä, joita näkee ehkä kerran, kaksi kuukaudessa.
Tätä nyt 30 vuotta takana.
[/quote]
Näät useammin ystäviä kuin minä.
Hei! Haluaisitko luoda jonkun anonyymin sähköpostin, johon voisin kirjoittaa?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:02"]
AP (ja naiset ylipäätään) saavat sentään poikaystävän helposti.. toista se on miespuolisena
[/quote]Homodiskoon vaan rohkeasti, sieltä se voi löytyä.
Moi, kiitos s-postista, laitan sulle huomenna viestiä:)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:02"]AP (ja naiset ylipäätään) saavat sentään poikaystävän helposti.. toista se on miespuolisena
[/quote]
Niin. Vähäksi aikaa semmosen miehen joka on suhteessa "paneskellaan nyt paremman puutteessa vähän aikaa tämän kanssa" -asenteella.
Kyllä varmasti jokainen parisuhteessa oleva, mutta kaveriton ihminen tiedostaa, että on olemassa yksinäisiä, joilla ei ole edes sitä parisuhdetta. Mikä pointti joillakin (miehillä?) on tulla jauhamaan tästä samasta asiasta ihan joka ikinen kerta, kun joku parisuhteessa oleva nainen kertoo netissä olevansa yksinäinen?
Mene mukaan spr:n toimintaan. Aluksi vaikka ea kursseille. Se liittyy tulevaan alaasi. Sieltä voi liittyä ystäviä☺
Hei sinä joka haluaisit tutstua niin kerro miten jatketaan tästä eteenpäin :)
Ap
:(