Yksinäinen ikuisesti?
Oon parikymppinen nainen pk-seudulta. Kotoisin Länsi-Suomesta. Oon asunut muutaman vuoden Helsingissä ja oon valtavan yksin. Erosin vuosi sitten ja oon just aloittanut uuden suhteen, eilen uusi mies sanoi että haluaa myös olla omissa oloissaan välillä eikä halua olla 24/7 minun kanssa. Nuo sanat satutti kun oon niin yksinäinen. En opiskele, mutta ajattelin hakea sh-kouluun, jos sieltä saisi ystäviä. Päivät tuntuu niin hirveän turhilta kun ei ole ystäviä joiden kanssa kokea kaikenlaista. :
Kommentit (49)
Toivottavasti se sun mies jättää sut lopullisesti
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:54"]
Toivottavasti se sun mies jättää sut lopullisesti
[/quote]
Haha naurahdin tolle sun kyynisyydelle
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:51"]
Vaihdetaanko paikkoja?
Ei suhteen suhdetta, muutama ystävä, joita näkee ehkä kerran, kaksi kuukaudessa.
Tätä nyt 30 vuotta takana.
[/quote]
Näät useammin ystäviä kuin minä.
[/quote]
No, mä urheilen eli laskin nämäkin kerrat mukaan. Oikeiden tapaamisten frekvenssi on huomattavasti harvempi. Ja koko ajan harvenee kun ystäväpiiri saa perheenlisäystä ja yksinäiset kaverit jäävät taustalle.
[/quote]
:(
Ap
Sinulla sentään on mies. Naiset valittavat yksinäisyyttään, vaikka eivät sitten oikeasti edes ole yksin. Moni mies on paljon pahemmassa asemassa, täysin yksin ja syrjäytynyt koska parisuhteeseen on vaikea päästä. Naisille pariutuminen on aina paljon helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:59"]
Vaihdetaanko paikkoja?
Ei suhteen suhdetta, muutama ystävä, joita näkee ehkä kerran, kaksi kuukaudessa.
[/quote]
[/quote]
No, mä urheilen eli laskin nämäkin kerrat mukaan. Oikeiden tapaamisten frekvenssi on huomattavasti harvempi. Ja koko ajan harvenee kun ystäväpiiri saa perheenlisäystä ja yksinäiset kaverit jäävät taustalle.
[/quote]
:(
Ap
[/quote]
Näin juuri. Hymy on kääntynyt. Taivas ei ole enää sininen. Asunto on hiljainen.
Ja vielä pitäisi jaksaa.
Miten.
Sitä on tutkittu, opiskelusta ja järjestötoiminnasta löytyy usein ystäviä. Mene mukaan johonkin yhdistystoimintaan - saat myös tekemistä!
Olen ollut reilu 30 vuotta yksin, ja totta puhuakseni ei paljon mieltä paina. Koita mielummin kasvaa henkisesti kuin alentua johonkin teennäiseen epätoivoon.
Opiskelua kyllä yritänkin kun haen tammikuuksi opiskelemaan. Järjestötoiminnasta en oikein tiedä että mikä on mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:30"]
Moi, kiitos s-postista, laitan sulle huomenna viestiä:)
[/quote]
Oi! :)
Ap
Hirveen yksinäinenpä tunnut olevan. Ilmankos miehes haluaa jättää sut. Olet joku takiainen joka takertuu ihmisiin kuin paska perskarvoihin ja kokoajan kerrot olemassaolostasi etkä koskaan anna muille rauhaa vaan aina kaikki on minäminäminäminä-suolta sinulta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:08"]
Hirveen yksinäinenpä tunnut olevan. Ilmankos miehes haluaa jättää sut. Olet joku takiainen joka takertuu ihmisiin kuin paska perskarvoihin ja kokoajan kerrot olemassaolostasi etkä koskaan anna muille rauhaa vaan aina kaikki on minäminäminäminä-suolta sinulta.
[/quote]
Mene nukkumaan jotta heräisit paremmalla tuulella.
Onpas negatiivisia kommentoijia osa täällä
AP (ja naiset ylipäätään) saavat sentään poikaystävän helposti.. toista se on miespuolisena
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:36"]Oon parikymppinen nainen pk-seudulta. Kotoisin Länsi-Suomesta. Oon asunut muutaman vuoden Helsingissä ja oon valtavan yksin. Erosin vuosi sitten ja oon just aloittanut uuden suhteen, eilen uusi mies sanoi että haluaa myös olla omissa oloissaan välillä eikä halua olla 24/7 minun kanssa. Nuo sanat satutti kun oon niin yksinäinen. En opiskele, mutta ajattelin hakea sh-kouluun, jos sieltä saisi ystäviä. Päivät tuntuu niin hirveän turhilta kun ei ole ystäviä joiden kanssa kokea kaikenlaista. :
[/quote] Ensin oma elämä kuntoon, sitten vasta parisuhdetta hakemaan. Ei ole ihme että mies ahdistuu kun hänen pitää olla sulle koko elämä! Nyt reippaasti opiskelupaikkaa hakemaan tai vaihtoehtoisesti töitä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:43"]
Hei! Haluaisitko luoda jonkun anonyymin sähköpostin, johon voisin kirjoittaa?
[/quote]
Tein tätä varten nyt tollasen :D
Ap
Vaihdetaanko paikkoja?
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:41"]Hei sinä joka haluaisit tutstua niin kerro miten jatketaan tästä eteenpäin :)
Ap
[/quote]En. Sitten en enää olisi yksinäinen. N21