Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen ikuisesti?

Vierailija
15.08.2015 |

Oon parikymppinen nainen pk-seudulta. Kotoisin Länsi-Suomesta. Oon asunut muutaman vuoden Helsingissä ja oon valtavan yksin. Erosin vuosi sitten ja oon just aloittanut uuden suhteen, eilen uusi mies sanoi että haluaa myös olla omissa oloissaan välillä eikä halua olla 24/7 minun kanssa. Nuo sanat satutti kun oon niin yksinäinen. En opiskele, mutta ajattelin hakea sh-kouluun, jos sieltä saisi ystäviä. Päivät tuntuu niin hirveän turhilta kun ei ole ystäviä joiden kanssa kokea kaikenlaista. :

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 16 sulla on pahoja mielenterveysongelmia

Vierailija
42/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä kaikille! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sulle peukkuja pääsykokeisiin!

Vierailija
44/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että valtavan yksinäinen kun miesystävää löytyy heti toisen perään. Tuo valituksesi "yksinäinen ikuisesti" antaa ymmärtää että olisit oikeasti yksin, ilman miestä, ilman keskusteluseuraa mutta joku teini siellä vaan itkee kun poiccis ei huomioi tarpeeksi.

Yök, toivottavasti saat joskus tietää millaista on olla oikeasti yksinäinen.

Vierailija
45/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaaliin elämään kuuluu että on muitakin ystäviä kuin kumppani.

Vierailija
46/49 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:53"]

Olen ollut reilu 30 vuotta yksin, ja totta puhuakseni ei paljon mieltä paina. Koita mielummin kasvaa henkisesti kuin alentua johonkin teennäiseen epätoivoon.

[/quote]

Tämä on sitä suomalaista sinnittelyä. Kyllä yksinäisyys on monille niin raskas asia, että elämä ei suju oikein millään saralla. Ihminen on luotu toisten yhteyteen, rakastavaan seuraan ja myös rakastavaan syliin, jollaisesta hän on elämänsä aloittanutkin.

Onnea aloittajalle ystävien löytymiseen ja muutenkin elämässä!

Vierailija
47/49 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)  

Vierailija
48/49 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:14"]

Kyllä varmasti jokainen parisuhteessa oleva, mutta kaveriton ihminen tiedostaa, että on olemassa yksinäisiä, joilla ei ole edes sitä parisuhdetta. Mikä pointti joillakin (miehillä?) on tulla jauhamaan tästä samasta asiasta ihan joka ikinen kerta, kun joku parisuhteessa oleva nainen kertoo netissä olevansa yksinäinen?

[/quote]

Oikeasti yksinäiselle tuollainen tilitys kuulostaa samalta kuin miljonääri valittamassa köyhyyttään koska ei ole miljardööri.

Vierailija
49/49 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän