Lempihajuvetenne?
Kertokaapa lempihajuvetenne eri tilanteisiin. Vaihteletteko paljonkin vai käytättekö yhtä ja samaa signature-tuoksua lähinnä? :) Oma lemppari päivään on Bright Crystal ja illaksi Hypnotic Poison. Olisi kivaa kuulla, millaisista tuoksuista tykkäätte ja miksi.
Kommentit (29)
Chloe edP. Bvlgari Jasmin noir. Ja The one olikohan se D&G:ltä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:23"]
On vaan niin turhauttavaa mennä hakuammuntana hajuvesiostoksille kun harva myyjä tuntuu ymmärtävän hirveästi tuoksujen päälle eikä kovin montaa voi yhdellä reissulla haistella kun aiemmat tuoksut alkavat sotkea hajuaistia. -ap
[/quote]
Kannattaa joskus tilata iso läjä testereitä, netissä on monta sivua, josta saa erikoisemmistakin tuoksuista testereitä.
[/quote]Voitko laittaa linkkejä? Mä en ole löytänyt...
Kenzo Amour. Hyvin vaniljainen ja pehmeä sekä naisellisen sensuelli.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:02"]
Noi niche tuoksut on muuten yleensä aina tehty oikeista eteerisistä öljyistä, eikä niissä ole esim. muoveja, joten ne harvoin käy nenään.
Ne on tuoksumaailmaaltaan ihan erilaisia kuin tavalliset tuoksut. Luulen, että monet tykkäisi niistä, jos niitä olisi helpommin saatavilla.
Täältä saa testereitä monista erikoisemmista, noi amouagen on esim. hyviä (ja monet muut, joku bal a versailles on varmaan liian raju monille...:) ) ja esim. penhaligonilla on niitä collection tuoksuja, joissa saa kohtuuhinnalla monta pientä kokeiltavaksi-
http://www.lessenteurs.com/homepage
[/quote]
joo, näin olen niche-tuoksuista käsittänyt ja onkin ollut huimaa, että käytännössä kaikki niche-tuoksut ovat olleet miellyttäviä käyttää kun taas mainstream-tuoksut saattavat ihastuttaa ensin mutta inhottaa pian, useimmat jopa aiheuttaa päänsärkyä ja pahoinvointia. kiitos tosi paljon linkistä, pitääkin perehtyä sivun valikoimiin ja ruveta ihanaan tilailu-urakkaan! :) jos se oikeasti huippu ja laadukas tuoksu sattuisi kohdalle niin kyllähän siihen sitten voisi sijoittaakin näin opiskelijanakin, se olisi sitten sellainen ihana aarre... :)
Juliette has a Gun: Anyway.