Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempihajuvetenne?

Vierailija
15.08.2015 |

Kertokaapa lempihajuvetenne eri tilanteisiin. Vaihteletteko paljonkin vai käytättekö yhtä ja samaa signature-tuoksua lähinnä? :) Oma lemppari päivään on Bright Crystal ja illaksi Hypnotic Poison. Olisi kivaa kuulla, millaisista tuoksuista tykkäätte ja miksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliette has a Gun: Anyway.

Vierailija
22/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgio Armani - Si Intense

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn London.

Vierailija
24/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spears Midnight Fantasy.

Vierailija
25/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe edP. Bvlgari Jasmin noir. Ja The one olikohan se D&G:ltä.

Vierailija
26/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trésonin Midnight Rose

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:23"]

On vaan niin turhauttavaa mennä hakuammuntana hajuvesiostoksille kun harva myyjä tuntuu ymmärtävän hirveästi tuoksujen päälle eikä kovin montaa voi yhdellä reissulla haistella kun aiemmat tuoksut alkavat sotkea hajuaistia. -ap

[/quote]

Kannattaa joskus tilata iso läjä testereitä, netissä on monta sivua, josta saa erikoisemmistakin tuoksuista testereitä.

 

[/quote]Voitko laittaa linkkejä? Mä en ole löytänyt...

Vierailija
28/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzo Amour. Hyvin vaniljainen ja pehmeä sekä naisellisen sensuelli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:02"]

 

Noi niche tuoksut on muuten yleensä aina tehty oikeista eteerisistä öljyistä, eikä niissä ole esim. muoveja, joten ne harvoin käy nenään.

Ne on tuoksumaailmaaltaan ihan erilaisia kuin tavalliset tuoksut. Luulen, että monet tykkäisi niistä, jos niitä olisi helpommin saatavilla. 

Täältä saa testereitä monista erikoisemmista, noi amouagen on esim. hyviä (ja monet muut, joku bal a versailles on varmaan liian raju monille...:) ) ja esim. penhaligonilla on niitä collection tuoksuja, joissa saa kohtuuhinnalla monta pientä kokeiltavaksi-

http://www.lessenteurs.com/homepage

 

[/quote]

 

joo, näin olen niche-tuoksuista käsittänyt ja onkin ollut huimaa, että käytännössä kaikki niche-tuoksut ovat olleet miellyttäviä käyttää kun taas mainstream-tuoksut saattavat ihastuttaa ensin mutta inhottaa pian, useimmat jopa aiheuttaa päänsärkyä ja pahoinvointia. kiitos tosi paljon linkistä, pitääkin perehtyä sivun valikoimiin ja ruveta ihanaan tilailu-urakkaan! :) jos se oikeasti huippu ja laadukas tuoksu sattuisi kohdalle niin kyllähän siihen sitten voisi sijoittaakin näin opiskelijanakin, se olisi sitten sellainen ihana aarre... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän