Teemu Selänne äänesti Tere Sammallahtea (KOK)
Teemu Selänne äänesti liberaalia Kokoomuslaista, vaikka on itse selvästi Perussuomalaisten kannattaja.
Kommentit (26)
Idiootti äänesti idioottia, ei mikään yllätys.
Selänne asuu yhdysvalloissa, joten eipä taida olla äänioikeutta hänellä.
Shokkivau. En miljonääriltä kauheasti muuta odottanutkaan. Jos kertoisit jonkun tavallisen duunarin äänestävän Kokoomusta, niin olisin yllättynyt.
Teemulla on varaa äänestää Kokoomusta, muilla suomalaisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalainen saa äänestää, vaikka asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Teemulla on varaa äänestää Kokoomusta, muilla suomalaisilla ei.
Vempulaväestöä pelottaa aiheellisesti pelko siitä että aikuinen työikäinen ihminen olisi ensisijaisesti itse vastuussa elatuksestaan. Ymmärrän hyvin, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tere, onko virolainen?
Ei ainakaan wikipedian mukaan. Syntynyt Helsingissä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tere_Sammallahti
Äänesti siis yhtä sivistynyttä ja älykästä henkilöä kuin hän itsekin on.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistapa kuinka äänoikeusasiat menee eri vaaleissa.
Mitä hiton väliä on sillä mitä Selänne tekee???
Vierailija kirjoitti:
En muista, milloin olisin viimeksi ollut Selänteen kanssa samaa mieltä mistään politiikkaan liittyvästä, mutta samaa puoluetta on siis äänestänyt. Äänestin itse nyt jo ennakkoon ja ensimmäistä kertaa eduskuntavaaleissa Kokoomusta. Persut kokisin itselleni vieraiksi, ja nykyhallitusta en halua katsella yhtään pitempään. Suomella ei yksinkertaisesti ole varaa vasemmistohallitukseen, jos emme halua ulkopuoliseen ohjaukseen Kreikan tyyliin, jolloin lapsemme ja lastenlapsemme tulevaisuus olisi karumpi. Muutos tarvitaan nyt.
Vaihtoehdot ovat tällä kertaa sinipuna ja oikeistohallitus.
Ääni kokoomukselle tukee käytännössä sinipunaa.
Selänne tietämättömyyttään siis tuki sinipunaa..
Selänne ei tunne politiikkaa syvällisemmin varmaan..
:D
Vierailija kirjoitti:
En muista, milloin olisin viimeksi ollut Selänteen kanssa samaa mieltä mistään politiikkaan liittyvästä, mutta samaa puoluetta on siis äänestänyt. Äänestin itse nyt jo ennakkoon ja ensimmäistä kertaa eduskuntavaaleissa Kokoomusta. Persut kokisin itselleni vieraiksi, ja nykyhallitusta en halua katsella yhtään pitempään. Suomella ei yksinkertaisesti ole varaa vasemmistohallitukseen, jos emme halua ulkopuoliseen ohjaukseen Kreikan tyyliin, jolloin lapsemme ja lastenlapsemme tulevaisuus olisi karumpi. Muutos tarvitaan nyt.
Kokoomushallitukset ovat ottaneet ylivoimaisesti eniten velkaa historiamme ainana.
Lapsillamme ja lastenlapsillamme ei olisi minkäänlaista tulevaisuutta, jos kokoomuksen johtama porvarihallitus pääsee valtaan.
Muijat nyrkin ja hellan väliin! Jumal*uta!
Vierailija kirjoitti:
Tiputettiinko sinut lapsena?
Miksei Teemu äänestänyt Sinuhea?
Vai ovatko nuo samassa vaalipiirissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Teemu äänestänyt Sinuhea?
Vai ovatko nuo samassa vaalipiirissä?[/quote
Sinuhe Wallinheimo on Keski-Suomessa.
Sammallahti on fiksu ja miellyttävä tyyppi. Ihme pellejä kun täällä haukkuvat sekä Teemun(en ole fani!) että jonkun kokkareen jota tuskin edes tuntevat. Olen tavannut Sammallahden ja on erittäin pätevä kaveri ja kykenevä moneen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton väliä on sillä mitä Selänne tekee???
Vaikka kokkari olenkin, niin Teemu on idiootti eikä sen tekemisistä oikeasti pitäisi uutisoida.
Kokoomus on virallinen jääkiekkoilijoiden puolue.