Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan juomisen, koska

Vierailija
15.08.2015 |

haluan seikkailla, sienestää, marjastaa, kiipeillä puihin, juosta puolimaratonin, hypätä veteen 10 metristä, snorklata, uida kuu-uinteja, harjoitella vetämään leukoja, katsoa auringonlaskua laiturinnokassa, katsoa auringonnousua laiturinnokassa, käydä tuulastamassa, olla lasten kanssa lepakkojahdissa keskellä yötä, ratkoa ristikoita kynttilänvalossa hiljaa, käydä joskus lavatansseissa ja paljon muuta. 

Eikös tuossa ole paljon selvänä olon syitä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten paljon sä sitten oikein olet kitannut, jos se on estänyt sulta nuo reipashenkiset aktiviteetit?

Vierailija
2/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:13"]

No miten paljon sä sitten oikein olet kitannut, jos se on estänyt sulta nuo reipashenkiset aktiviteetit?

[/quote]

Paljon. Ei muka ole aikaa muuhun, kun on niin kiire kittaamaan.

-ap

Vierailija
4/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mietteet...

Vierailija
6/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:18"]

Hyvä päätös! Minkä ikäinen olet?

[/quote]

40

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä päätös! Mää oon just itsekin tajunnut, kuinka aktiivista ja täyttä mun elämäni on nykyään, kun en täytä kaikkia päiviäni juomalla, sen seuraamuksista kärsimällä tai miettimällä, mistähän sitä seuraavaksi saisi.

Alun turha pelko, että elämästä tulee ääritylsää ja tapahtumaköyhää kun jättää juomisen, tuntuu nyt lähinnä naurettavalta. Päinvastoin, mää vasta sain elämäni takaisin, ja se on aika kiva elämä.

n37

Vierailija
8/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset haluaa tehdä kaikkea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:07"]

Miks naiset haluaa tehdä kaikkea?

[/quote]

Muista en tiedä, mutta minä haluaisin taas elää.

-ap