Lopetan juomisen, koska
haluan seikkailla, sienestää, marjastaa, kiipeillä puihin, juosta puolimaratonin, hypätä veteen 10 metristä, snorklata, uida kuu-uinteja, harjoitella vetämään leukoja, katsoa auringonlaskua laiturinnokassa, katsoa auringonnousua laiturinnokassa, käydä tuulastamassa, olla lasten kanssa lepakkojahdissa keskellä yötä, ratkoa ristikoita kynttilänvalossa hiljaa, käydä joskus lavatansseissa ja paljon muuta.
Eikös tuossa ole paljon selvänä olon syitä?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:13"]
No miten paljon sä sitten oikein olet kitannut, jos se on estänyt sulta nuo reipashenkiset aktiviteetit?
[/quote]
Paljon. Ei muka ole aikaa muuhun, kun on niin kiire kittaamaan.
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:18"]
Hyvä päätös! Minkä ikäinen olet?
[/quote]
40
-ap
Erittäin hyvä päätös! Mää oon just itsekin tajunnut, kuinka aktiivista ja täyttä mun elämäni on nykyään, kun en täytä kaikkia päiviäni juomalla, sen seuraamuksista kärsimällä tai miettimällä, mistähän sitä seuraavaksi saisi.
Alun turha pelko, että elämästä tulee ääritylsää ja tapahtumaköyhää kun jättää juomisen, tuntuu nyt lähinnä naurettavalta. Päinvastoin, mää vasta sain elämäni takaisin, ja se on aika kiva elämä.
n37
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:07"]
Miks naiset haluaa tehdä kaikkea?
[/quote]
Muista en tiedä, mutta minä haluaisin taas elää.
-ap
No miten paljon sä sitten oikein olet kitannut, jos se on estänyt sulta nuo reipashenkiset aktiviteetit?