Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko enemmän ÄÄNEESI vai ULKONÄKÖÖSI?

Vierailija
22.07.2015 |

Älkää ihmetelkä miksi kirjoitin otsikkoon äänen ja ulkonäön isolla - tein sen siksi, että löydän keskustelun helpommin kun siinä on useampi iso kirjain.

Luotatko siis enemmän ääneesi vai ulkonäköösi, eli tykkäätkö puhua ja hoitaa asioita mieluummin puhelimen välityksellä vaiko mennä paikan päälle, jolloin toinen ihminen näkee sinut?

Itselläni on niin, että hoidan kaiken mieluummin kasvotusten. Mielestäni ulkonäköni on miellyttävämpi kuin ääneni. Ääneni on ihan ok silloin kun tiedän, että toinen näkee minut.

Miten muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ääneeni, koska olen puhetyöläinen. 

Ulkonäköä ei ole suotu, joten siitä ei olisi kuin haittaa. Onneksi ihmiset pitävät edes äänestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa pakko vasta ulkonäkö, vaikkei sillä eikä äänen värilläkään tms ole mitään tekemistä sen kanssa, että inhoan puhelimessa puhumista.

Vierailija
4/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön. Valmistuin miesvaltaiselle alalle ja moni ajattelee äänen puolesta mun olevan 150/35 pikkuinen, joka ei kestä fyysistä työtä.

Vierailija
5/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön. Hoidan kaiken mieluummin kasvotusten. Koen olevani vakuuttavampi.

Vierailija
6/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panen keskustelun väliaikaisiin kirjanmerkkeihin, jos haluan löytää sen uudelleen. Vinkki.

Hoidan asiat mieluiten henkilökohtaisesti, koska olen vakuuttava puhuja ja osaan herättää sympatiaa. Ruma olen kuin rantapiru, mutta ehkä se on osa tehokkuuttani.

Minulla on kuulemma hyvin kaunis ääni: matala ja sointuva. Se saattaisi olla hyödyksi puhelimessa lirkuttelemisessa tai juttelulinjoilla, mutta verotoimistossa se ei paljon auta.

Lopputulos: jos olen laiskalla päällä, soitan puhelimella, mutta jos haluan ehdottomasti vastapuolen jakamattoman huomion, menen hoitamaan asian henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkööni, jäädyn puhelimessa

Vierailija
8/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti soitan. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä luottamisen kanssa vaan kyse on pelkästään ajankäytöstä. Soittaessa jos joutuu jonottamaan, voi sitä pimpelipompelia kuunnellessa tehdä töitä, lukea lehteä, syödä, laittaa ruokaa, katsoa telkkaria tai vaikka nyhjätä AV:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan