Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupeaisitko kiusaajan kanssa suhteeseen?

Vierailija
04.07.2015 |

Siis sellaisen ihmisen kanssa joka toteuttaa kiusaajuuttaan ihan "tässä päivässä", en nyt tarkoita että rupeaisitko suhteeseen joskus kouluaikana häröilleen tyypin kanssa (lasten kiusaamiset ei välttämättä oo niin vakavia ja ihminen voi aikuistuessaan oppia käyttäytymään).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. En todellakaan. Edes kaveriksi ei päädy minulle, jos ilmenee sitä vikaa henkilössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja kiusaaminen kohdistui suhteen aikana myös minuun. Onneksi tämä piirre tuli aikasessa vaiheessa esiin, niin osasin lähteä suhteesta pois.

Vierailija
4/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan niin tekisi? Silloin ehkä voi sattua niin, jos ihmisellä on huono ihmistuntemus tai on aivan epätoivoinen, siis kuka tahansa kelpaa. Mutta ei kai sitä kukaan täällä myönnä?

Vierailija
5/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kiusaaja, joten tottakai.

Vierailija
6/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:43"]Miksi ihmeessä kukaan niin tekisi? Silloin ehkä voi sattua niin, jos ihmisellä on huono ihmistuntemus tai on aivan epätoivoinen, siis kuka tahansa kelpaa. Mutta ei kai sitä kukaan täällä myönnä?
[/quote]

No täällä myönnetään aika monenlaista. Miksei tuommonenkin.