Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset vaatemerkit tekee pelkkiä trikootunikoita tai muodottomia säkkejä?

Vierailija
12.03.2022 |

Nyt Finlaysonkin on lähtenyt vaatealalle ja nehän on kaikki samaa sarjaa kuin tavan nansot ja marimekot. Ei mitään mielenkiintoista uutta ole uskallettu edes yrittää, vaan sitä samaa trikoorättiä ja valtavia telttoja. Miksi?!

Kommentit (1217)

Vierailija
1161/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuutta on paljon, sellainen malli on helpompi ommella, halutaan vaate, jossa on kiva olla,ei kiristä,eikä purista :). Varmasti tuo mallin helppous tehdä ja menekki on se syy.

Vierailija
1162/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vartalonmyötäisiä ole juurikin kaupat täynnä, hm, Vila, Esprit, vero moda cubus..paidat lyhyitä ja kapoisia, housut kapeita ja pitkiä lahkeita. Rintsikoissa valmiina hirveetä tyyny toppaukset ja naru olkaimet. Miten ne turbo topatut liivit mahtuu edes niiden kapeiden paitojen alle?😂. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vartalonmyötäisiä ole juurikin kaupat täynnä, hm, Vila, Esprit, vero moda cubus..paidat lyhyitä ja kapoisia, housut kapeita ja pitkiä lahkeita. Rintsikoissa valmiina hirveetä tyyny toppaukset ja naru olkaimet. Miten ne turbo topatut liivit mahtuu edes niiden kapeiden paitojen alle?😂. 

aloituksessa puhutaan suomalaisista vaatevalmistajista, ulkomaisissahan on tarjolla kapeampaa leikkausta ja monipuolisemmin istuvampia malleja

Vierailija
1164/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sopii kaikille vartaloille.

Ei todellakaan sovi.

Itse olen vartalotyypiltäni dramatic ja minulle sopii siis vartalonmyötäiset parhaiten.

Siis mahtuvat kaikille päälle, mutta eivät todellakaan sovi eli eivät näytä hyvältä.

Vierailija
1165/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolainen tuttu hämmästeli suomessa että onko puolet naisista täällä kuulantyöntäjiä...

Niin riskissä kunnossa on 50% naisista, että tuli mieleen ddr ja cccp naiskuulaJÄTIT.

Vierailija
1166/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen naisten kroppa on mallia lehmä pystyasennossa. TODELLA ISO yläosa ja vatsa kuin raskaana olevalla naisella. Perseetön. Ressukoilla käynyt huono tuuri geeni valikoimassa. Vatteet sitten isoja, jotta hartiat ja tissit mahtuu. Muuten leplattavat tyhjyyttään. 

Jennifer Lopez muotoinen nainen on rotunainen. Kansainvälinen kaunotar ja kroppatyyppi.

Vierailija
1167/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautuvat tulevaisuuden Suomistaniin, jossa valtaväestö on myslimeja. Naisille täytyy olla säkkejä.

Vierailija
1168/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen naisten kroppa on mallia lehmä pystyasennossa. TODELLA ISO yläosa ja vatsa kuin raskaana olevalla naisella. Perseetön. Ressukoilla käynyt huono tuuri geeni valikoimassa. Vatteet sitten isoja, jotta hartiat ja tissit mahtuu. Muuten leplattavat tyhjyyttään. 

Jennifer Lopez muotoinen nainen on rotunainen. Kansainvälinen kaunotar ja kroppatyyppi.

Olisit tullut tänne Espooseen hiukan parempituloisten asuinalueelle etsimään, täällä löytyy muutakin kuin lehmää, salit (ja k-kaupat) täynnä todella nätin ja treenatun mallisia naisia. Voi tietysti olla, ettei sun tapauksessa ns.omat resurssit riitä sellaiseen. Sitte pitää ottaa se lehmä, ja vahva veikkaus että olet ottanutkin. Prismalehmän.

Vierailija
1169/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistautuvat tulevaisuuden Suomistaniin, jossa valtaväestö on myslimeja. Naisille täytyy olla säkkejä.

Juu, huonona hiuspäivänä laittaa vaan huivin lisäksi, ei haittaa vaikka millainen kuhmuvartalo alla on 

Vierailija
1170/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen keskimäärin: 162 cm, 74 kg. Yritä nyt noille pukea jotakin päälle.

Vierailija
1171/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa suomalaisista suuria työhevosia! Maalaisa..maalaiskroppaisia..

Vierailija
1172/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikootunika on univormu, johon ylipainoiset ja luterilaisessa häpeäntunteessaan rämpivät suomalaisnaiset joutuvat tyytymään.

'Rumat ne vaatteilla koreilee'...niin, ja sehän näkyy niin vaatteiden muotoilussa ja kuoseissa. Olin itse reilusti ylipainoinen ja muuta ostettavaa ei juuri ollut kuin nuo trikootunikat. Eikä siinä mitään, tunika on turvavaate, joa peittää suurimmat läskit. Mutta ne kuosit...mitä suuremmalle ihmiselle vaate on ajateltu, sitä tätimäisemmät kuosit. Katsokaa vaan kaikkia plusmallistoja, kuosit ja värit on käsittämättömän rumia. Ihan kuin rangaistuksena siitä, että kehtaa olla lihava tai että lihava on automaattisesti tätimäinen.

Nyt 50 kiloa pienempänä, pääsin vihdoin pukeutumaan kuten haluan. Ei enää yhtään rumia kuoseja, trikootunikoita tai muutakaan rumaa. Marimekon, Nanson ja muiden vastaavien kuoseista en edelleenkään pidä enkä pue. Vaatteiden mallit ja kuosit on suorastaan rumia. Onko tosiaan niin, että suomalaiset vaatemerkit uskovat suomalaisten naisten haluavan pukeutua tällaisiin vaatteisiin vai onko suomalainen nainen oikeasti näin väritön ja tylsä? Ja lihava nainen ihan alinta kastia, joten pukeutukoon perunasäkkiin?

Vierailija
1173/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikootunika on univormu, johon ylipainoiset ja luterilaisessa häpeäntunteessaan rämpivät suomalaisnaiset joutuvat tyytymään.

'Rumat ne vaatteilla koreilee'...niin, ja sehän näkyy niin vaatteiden muotoilussa ja kuoseissa. Olin itse reilusti ylipainoinen ja muuta ostettavaa ei juuri ollut kuin nuo trikootunikat. Eikä siinä mitään, tunika on turvavaate, joa peittää suurimmat läskit. Mutta ne kuosit...mitä suuremmalle ihmiselle vaate on ajateltu, sitä tätimäisemmät kuosit. Katsokaa vaan kaikkia plusmallistoja, kuosit ja värit on käsittämättömän rumia. Ihan kuin rangaistuksena siitä, että kehtaa olla lihava tai että lihava on automaattisesti tätimäinen.

Nyt 50 kiloa pienempänä, pääsin vihdoin pukeutumaan kuten haluan. Ei enää yhtään rumia kuoseja, trikootunikoita tai muutakaan rumaa. Marimekon, Nanson ja muiden vastaavien kuoseista en edelleenkään pidä enkä pue. Vaatteiden mallit ja kuosit on suorastaan rumia. Onko tosiaan n

Esim. Paapiilla on kivoja kuoseja naisten vaatteissa, on niillä hintaakin mutta ovat varmaan laadukkaitakin.

Vierailija
1174/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työ määrittelee paljon mitä puet yllesi. Itse työskentelen päiväkodissa pienten ryhmässä. Työvaatteita emme työnantajalta saa, joten kaikki on itse ostettava. Vaatteet pitää kestää korkeita pesulämpötiloja, koska milloin on vaatteissa lasten ruoanjämiä, sormivärejä, räkää jne. Näitä vaatteita löytää usein alennuksella. Ja liian ihonmyötäiset tai muuten yliseksikkäät tai "hienot" vaatteet eivät sovi työhömme. On minulla myös kaapissa huppareita työhön. Kyllä näille tunikoille on kysyntää monestakin syystä. 

Vierailija
1175/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yhtäkään suomalaisen merkin vaatetta, ihan siitä syystä että ne vaatteet ovat rumia, muodottomia ja ennen kaikkea järkyttävän kalliita. Ja joo, olen 42-vuotias ja tienaan ihan kivasti. Pahin painajaiseni on joku "hauska" ja "räväkkä" muumi-kuvioinen muodoton tunika ja leggingsit. En pukisi edes mökille. 

Vierailija
1176/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat ilmeisesti itseään myyviä naikkosia ja s myyjiä.

Vierailija
1177/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää lähi tulevaisuudessa huivit päässä tytöillänne. Todella ankea maailma odottaa. Tarvitaan telttakangas vaatteita silloin

Vierailija
1178/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista yhtäkään suomalaisen merkin vaatetta, ihan siitä syystä että ne vaatteet ovat rumia, muodottomia ja ennen kaikkea järkyttävän kalliita. Ja joo, olen 42-vuotias ja tienaan ihan kivasti. Pahin painajaiseni on joku "hauska" ja "räväkkä" muumi-kuvioinen muodoton tunika ja leggingsit. En pukisi edes mökille. 

Aika harvoin muumitunikoita näkee yhtään missään ja kenenkään yllä.

Vierailija
1179/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisten univormu on mieluummin ei-merkkifarkut ja joku arkinen pusero, farkkujen tilalla voi olla mustat suorat housut. 

Vierailija
1180/1217 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tottahan tämä. Sukuni on karjalasta. Olen tottunut tekemään töitä, tosin työssäni aivoilla, sillä olen tutkija. Illat ja viikonloput olen ulkona mökillä, metsässä tai palstalla. Olen pitkä ja roteva, varmasti juuri sellainen pystyyn nostettu lehmä. Olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen. Vaatteilla tai ulkonäöllä ei ole itselleni koskaan ollut juuri merkitystä, puolisoni on samanlainen. Saahan sitä elämänsä käyttää toisten ulkonäön murehtimiseenkin, jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä