Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Kun vuokraan asuntoja niin naiset lähes poikkeuksetta kysyvät: ovatko muut olleet kiinnostuneita tästä asunnosta. Tämä sama uskomattoman ka_n a -a! V oin€ n logiikka ulottunee myös parisuhdemarkkinoille ilmeisellä tavalla.
Tässä se lammasmaisuus näyttäytyy varsin hyvin. Kun pitäisi lmapaan tavoin seurata muitten viitoittamaa tietä. Ei uskalleta eikä olla ikinä oltukaan erilaisia, vapaita, omia itsejämme. Vaan samaa mieltä muitten kanssa. Ja miesystävänkin pitäisi olla niinkuin muut haluaa ja suosittelee, että kelpaisi. Kollektiivinen samanmukaisuus taitaa useimpiakin suomalaisia vetää kuin pässiä narussa, olen myös huomannut.
Saman näkee myös ihmisten ostoskäyttäytymisessä, että suosituimpia tuotteita tilaillaan ja ostellaan vain sen takia kun ovat suosittuja. Itse olen kuitenkin erilainen.
Monet 37 v miehet on päässy elämässä eteenpäin. Ite pahasti velkaantunut ja rahaa ei ole.
Miksi en sitten kelpaa lihavalle työttömälle naiselle jolla ei ole rahaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vaikka olisi kaikki muut asiat kondiksessa, niin Suomessa ei ole enää sellaista parisuhdekulttuuria kuin ennen oli ja nykyään on konservatiivisissa maissa
- korkeakoulututkinto
- oman alan asiantuntijatöissä
- harrastuksina vaeltaminen, ammunta, pyöräily, juoksu
- savuton
- alkoholin käyttö minimaalisen vähäistä
Silti saapi elellä yksikseen.
M36
Minä naisena harrastan myös pyöräilyä ja juoksua sekä työ vaativaa. Ne asettavat jo omat vaatimukset sille toiselle osapuolelle. Aikaa vievissä harrastuksissa sen toisen olisi myös hyvä harrastaa samoja, muuten sitä yhteistä aikaa ja tekemistä ei tahdo olla.
Tämä oli ikäänkuin myös vihjeenä sille, että toisen osapuolen olisi hyvä harrastaa samoja asioita tai olisi muuten samat arvot liikunnan suhteen...
M36
Näinhän se on. Kerran sain oivan kommentin kun tehtiin tuttavuutta erään miehen kanssa joka ei harrastanut liikuntaa. Kertoi ettei häntä haittaa minun pitkät pyöräreissut, saat aina luvan lähteä kun kysyt.
Minäkin saatana kesälomalla varsinkin vietellä koko päivän jossain pyörälenkillä eikä paljoa kotosalla näy. Varsinkin nyt kun saan sähköavusteisen läskipyörän jossain vaiheessa käsiini, niin kesälomalla ei istutakaan tietokoneella hirmuisen paljon. Lisäksi ampumatreenit pari kertaa viikossa...
M36
Kyllä ennen kelpasin. Ja nyt en kelpaa ja käyn töissä.
Pitäkää naiset tunkkinne meen katteleen leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vaikka olisi kaikki muut asiat kondiksessa, niin Suomessa ei ole enää sellaista parisuhdekulttuuria kuin ennen oli ja nykyään on konservatiivisissa maissa
- korkeakoulututkinto
- savuton
M36
Minä naisena harrastan myös pyöräilyä ja juoksua sekä työ vaativaa. Ne asettavat jo omat vaatimukset sille toiselle osapuolelle. Aikaa vievissä harrastuksissa sen toisen olisi myös hyvä harrastaa samoja, muuten sitä yhteistä aikaa ja tekemistä ei tahdo olla.
Tämä oli ikäänkuin myös vihjeenä sille, että toisen osapuolen olisi hyvä harrastaa samoja asioita tai olisi muuten samat arvot liikunnan suhteen...
M36
Näinhän se on. Kerran sain oivan kommentin kun tehtiin tuttavuutta erään miehen kanssa joka ei harrastanut liikuntaa. Kertoi ettei häntä haittaa minun pitkät pyöräreissut, saat aina luvan lähteä kun kysyt.
Minäkin saatana kesälomalla varsinkin vietellä koko päivän jossain pyörälenkillä eikä paljoa kotosalla näy. Varsinkin nyt kun saan sähköavusteisen läskipyörän jossain vaiheessa käsiini, niin kesälomalla ei istutakaan tietokoneella hirmuisen paljon. Lisäksi ampumatreenit pari kertaa viikossa...
M36
Etkä varmaan odota että sulta kysytään lupaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- korkeakoulututkinto
- savuton
M36
M36
M36
Ja sieltä hieno typo, miksi tässä ei ole editointimahista.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden ollut sinkkuna ja olisi kiva löytää parisuhde. Itsestäni voin kertoo sen että olen aika rauhallinen, kiltti ja luotettava mies. Teen töitä arkisin Postissa ja vapailla yritän kuunnella musiikkia katella leffoja tai oon lenkkipolulla. Itse en polta ja käytän alkoholia kohtuudella. Olisi kiva löytää ihan normaali mukava,rehellinen ja luotettava tavallinen nainen. Itselläni ei ole lapsia.
Vaikutat tosi kivalta mieheltä. Onnea kumppanin löytymiseen!
Vierailija kirjoitti:
Se on sama juttu monella tavisnaisella.
Teille tavisnaiselke ei kelpaa tavismiehet, varsinkin, jos joku alfa on teitä pökkässyt paremman puutteessa. Sen jälkeen teille ei kelpaa tavikset vaan arvotatte ulkonäkönne tasoanne ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden ollut sinkkuna ja olisi kiva löytää parisuhde. Itsestäni voin kertoo sen että olen aika rauhallinen, kiltti ja luotettava mies. Teen töitä arkisin Postissa ja vapailla yritän kuunnella musiikkia katella leffoja tai oon lenkkipolulla. Itse en polta ja käytän alkoholia kohtuudella. Olisi kiva löytää ihan normaali mukava,rehellinen ja luotettava tavallinen nainen. Itselläni ei ole lapsia.
Vaikutat tosi kivalta mieheltä. Onnea kumppanin löytymiseen!
Ongelma on tässä etten kelpaa naisille. Mussa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- korkeakoulututkinto
- savuton
M36
M36
M36
Etkä varmaan odota että sulta kysytään lupaa :D
Helpommin saa anteeksi kuin luvan.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille tavisnaiselke ei kelpaa tavismiehet, varsinkin, jos joku alfa on teitä pökkässyt paremman puutteessa. Sen jälkeen teille ei kelpaa tavikset vaan arvotatte ulkonäkönne tasoanne ylemmäs.
Jep. Mäkää en saa mitää seksiseuraa. 195 cm pitkä komea. Ei riitä naama ja status naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mäkää en saa mitää seksiseuraa. 195 cm pitkä komea. Ei riitä naama ja status naisille.
Käyn töissä. Urheilen. En polta. En juo. Olen naisille ilmaa. Status mies kelpaa kyllä. Naiset heti antamassa komealle miehelle seksiä. Mä en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- korkeakoulututkinto
- savuton
M36
M36
M36
Ja sieltä hieno typo, miksi tässä ei ole editointimahista.
HAH hah, siellä se itse saatana viettelee....
Miksei kukaa nainen soita? Olen ihan komea mies työpaikat kaikki kunnos. Naiset?
046-9417643
Miehillä ja naisilla eri kriteerit. Ite kirjoitin aiemmin, +40v mies ei parisuhdetta ja 4-5 yksipuolista ihastusta ’saldolla’ tässä iässä. Jotain suhdekokeiluita on ollut mutta ei ole kipinää. Nyt en enää edes kelpaa naisille koska ei ole mitään hyvää historiaa. Naisia niin kovasti kiinnostaa olenko koskaan kelvannut kenellekään aiemmin. Olen kelvannut, mutta itse en aio koskaan tyytyä kehenkään joten ei ole ollut kunnollisia parisuhteita. Naisten kiinnostus sitten laantuu tämän kuultuaan, tuttavat samalla ihmettelee miten ei ole perhettä kun ei mussa mitään vikaa ole, lähes päinvastoin. Eikö ole hullua? Luovutin jo pari vuotta sitten kun tulee vain sydänsuruja enkä pysty olemaan naisen kanssa ellen ole ihastunut.
Alkoa juon silloin tällöin, oikeasti kohtuullisesti, enkä polta. Hyvä työ ja harrastuksia esim kokkaaminen, purjehdus ja kuntoilu, mutta nyt alkaa olemaan lopussa kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa. Missähän meni vikaan? Hävettää myös että on niin riippuvainen naisista, tai ihastuksista, ettei oikein motivoi tehdä mitään ilman näitä. Pelkkää sinnittelyä koko elämä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikuinen ongelma. Prosentti miehistä makaa 99 % naisista. Naisten pitäisi jakaa tasaisemmin mutta ei. Kaikki haluavat sen saman pahiksen kans sänkyyn.
Höpö höpö. Naisten vastuulla on ihmiskunnan tulevaisuus. Pitää jakaa vaan parhaille, muuten syntyy betamiesvauvoja ja lajin geeniperimä rappeutuu.
Tuolla tavalla ajateltuna myös kaikki taudeista ilman lääkehoitoa selvinneet jatkaisivat niitä selviytymiskykyismpiä ja siten heillä ehkä tulevaisuutta ajatellen tarvittavia hyviä geenejä. Nykyään pidetään kaikki mahdollisuuksien mukaan hengissä niin beettakgeenit siirtyy eteenpäin ja perinnölliset taudit.
Tämä on ongelma. Mutta siksi on tärkeää, että naiset valitsevat mahdollisimman terveitä ja vahvoja miehiä lisääntymiskumppaneikseen. On tehty tutkimuksia, joissa on havaittu että kauniit ihmiset ovat muita terveempiä. Ilmeisesti evoluutio on ohjeistanut meidät pitämään hyvään terveyteen viittaavia ulkoisia ominaisuuksia viehtättävinä. Tästäkin syystä kannattaa valita komea ennemmin kuin ruma, sillä tässä on kuitenkin oman lapsen terveys kyseessä.
Sinäkin aloittaja, voisit vallan hyvin mennä seurakuntaan, tulla uskoon ja löytää sieltä kivan naisen rinnallesi. Seurakunnissa käy prosentuaalisesti enemmän naisia, kuin miehiä. Näinä pahoina aikoina kannattaa laittaa välit Jumalaan kuntoon ja sen ohella miettiä elämän tärkeysjärjestystä. Ehkä seurakunnassa on joku odottamassa sinua ja voitte yhdessä jakaa hyvät ja huonot päivät. Jumala kyllä tietää että ihminen kaipaa toista lähelleen.