Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Ei sitte jos ei kelpaa. Ottakaa komea status adonis lihaksikas alfauros
Itse olen mies ja parisuhteessa mutta seksiä ei ole tehnyt mieli pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikuinen ongelma. Prosentti miehistä makaa 99 % naisista. Naisten pitäisi jakaa tasaisemmin mutta ei. Kaikki haluavat sen saman pahiksen kans sänkyyn.
Höpö höpö. Naisten vastuulla on ihmiskunnan tulevaisuus. Pitää jakaa vaan parhaille, muuten syntyy betamiesvauvoja ja lajin geeniperimä rappeutuu.
Tuolla tavalla ajateltuna myös kaikki taudeista ilman lääkehoitoa selvinneet jatkaisivat niitä selviytymiskykyismpiä ja siten heillä ehkä tulevaisuutta ajatellen tarvittavia hyviä geenejä. Nykyään pidetään kaikki mahdollisuuksien mukaan hengissä niin beettakgeenit siirtyy eteenpäin ja perinnölliset taudit.
Tämä on ongelma. Mutta siksi on tärkeää, että naiset valitsevat mahdollisimman terveitä ja vahvoja miehiä lisääntymiskumppaneikseen. On tehty tutkimuksia, joissa on havaittu että kauniit ihmiset ovat muita terveempiä. Ilmeisesti evoluutio on ohjeistanut meidät pitämään hyvään terveyteen viittaavia ulkoisia ominaisuuksia viehtättävinä. Tästäkin syystä kannattaa valita komea ennemmin kuin ruma, sillä tässä on kuitenkin oman lapsen terveys kyseessä.
https://phys.org/news/2022-02-people-stronger-immune.html
"The researchers also found that the female volunteers, on average, saw those males with higher levels of NK cells in their plasma as more attractive. Such cells target and kill bacteria."
Juu mä oon ikisinkku. Ei auta ei.
Onneks oon ihan perus komea ja pitkä ja en kovin lihava. Hyvä niin.
Ei vaa kelpaa. Naiset juoksee pahojen poikien perässä ja alfa status miehissä.
Voi ja mä olen onnellinen vihdoinkin kun saan ja voi elää yksin. Saa mennä ja tulla niinkuin haluaa, saa syödä mitä haluaa ja olla mitenpäin haluaa. Nuoresta asti ollu parisuhteissa, enemmän tai vähemmän eikä yksinäisiä kausia ole juurikaan ollut puolta vuotta kauempaa. Nyt mä nautin yksinolosta!
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin aloittaja, voisit vallan hyvin mennä seurakuntaan, tulla uskoon ja löytää sieltä kivan naisen rinnallesi. Seurakunnissa käy prosentuaalisesti enemmän naisia, kuin miehiä. Näinä pahoina aikoina kannattaa laittaa välit Jumalaan kuntoon ja sen ohella miettiä elämän tärkeysjärjestystä. Ehkä seurakunnassa on joku odottamassa sinua ja voitte yhdessä jakaa hyvät ja huonot päivät. Jumala kyllä tietää että ihminen kaipaa toista lähelleen.
Sitä minä uskovana naisena ihmettelen, ettei ole sopivaa, uskovaa miestä tullut vastaan, vaikka 30 vuotta olen Jumalalta anonut. 🤔
Seurakunnissa ei juuri tapaa sinkkumiehiä, jotka olisivat ns. normaaleja.
Pariutumiskelpoiset kyllä löytävät kumppanin jo nuorina.
Järjestään pastorit ja muut työntekijät ovat parillisia. Vain joku NAISevankelista tai lähetti voi olla sinkku. Miespuoliset työtekijät ovat järjestään varattuja.
Ei oikein ole kiinni siitä, että naisia ei olisi, vaan kun ajattelee sitä kaikkee mitä tulee "paketin" mukana, niin jotenkin vain ei jaksa kiinnostua tarpeeksi, että asia etenisi.
Ei kyllä jaksa naisia. Pitää ne vaan kylmästi unohtaa.
Ihan allun omasta käytöksestä johtuu, että on yksin jäänyt.
Ei kavereita, ei tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
On otettu jo, senkin ällöttävä läskimooses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin aloittaja, voisit vallan hyvin mennä seurakuntaan, tulla uskoon ja löytää sieltä kivan naisen rinnallesi. Seurakunnissa käy prosentuaalisesti enemmän naisia, kuin miehiä. Näinä pahoina aikoina kannattaa laittaa välit Jumalaan kuntoon ja sen ohella miettiä elämän tärkeysjärjestystä. Ehkä seurakunnassa on joku odottamassa sinua ja voitte yhdessä jakaa hyvät ja huonot päivät. Jumala kyllä tietää että ihminen kaipaa toista lähelleen.
Sitä minä uskovana naisena ihmettelen, ettei ole sopivaa, uskovaa miestä tullut vastaan, vaikka 30 vuotta olen Jumalalta anonut. 🤔
Seurakunnissa ei juuri tapaa sinkkumiehiä, jotka olisivat ns. normaaleja.
Pariutumiskelpoiset kyllä löytävät kumppanin jo nuorina.
Järjestään pastorit ja muut työntekijät ovat parillisia. Vain joku NAISevankelista tai lähetti voi olla sinkku. Miespuoliset työtekijät ovat järjestään varattuja.
Kunnon trollailua, ei kai kukaan nyt ala esittää uskovaista että saa naista? Eiku…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu jo, senkin ällöttävä läskimooses.
Syö omaa paskaas.
Olis kiva kouraasta kunnon tiukkaa pyllyä.
Höh olisi ollut varmaan ihan rakentavaa keskustelua tässä ketjussa (jos naisia miesten ongelmat nyt ylipäätään kiinnostaa), mutta trollit pilasivat ketjun.
Hittoko ex anto ennen seksiä ja ne ajat on ohi.
Jep. Mutta mä reissaan yksin 😊 Huhtikuussa olen menossa Italiaan ja viime kesän vietin kokonaan Keski-Euroopassa. Vapauskin on romanttista.