Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko katkera kun et saanut tyttö vauvaa?

Vierailija
12.03.2022 |

Tämä kysymys siis niille jotka ei enää ikänsä puolesta voi vauvaa saada.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komeita ja älykkäitä poikia. En kaipaa tyttöjä. 

Vierailija
42/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin haluavani tyttölasta, sain pojan. Nyt kun kuuntelen jo kouluikäisten tyttöjen vanhempia ja heidän ongelmiaan tyttöjensä kanssa niin en voi olla kuin kiitollinen ja helpottunut omasta fiksusta, mutkattomasta, hyväntuulisesta ja mielettömän rakkaasta upeasta pojastani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsen sukupuoli onkin joku muu kuin poika tai tyttö? Tai ei ole sukupuolta ollenkaan?

Vierailija
44/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lapsen sukupuoli onkin joku muu kuin poika tai tyttö? Tai ei ole sukupuolta ollenkaan?

Kamalaa, että jotkut vanhemmat syöttävät lapselleen tällaista.

Vierailija
45/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gender disappointment on asia mistä Suomessa ei saa puhua ääneen. Kyllä minä halusin tyttären, minkäs sille voi. Tyttäriä sainkin eikä se tarkoita enttenkö olisi rakastunut poikia ihan yhtä lailla. Tietysti olisin. Pitää olla vähän yksinkertainen jos ei ymmärrä että ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
46/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tyttöä ja bonuspoika sekä bonustyttö. Ihanin on poika, mun mies.

Vierailija
47/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä oo. Toivoin lasta ja sain yhden pojan. Kenties olisin katkera jos en ollenkaan olisi saanut vauvaa.

Vierailija
48/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mielummin poika. Tytöt on kieroja kitisijöitä.

Aihe vapaa ei petä koskaan! Tulin vaan katsomaan, että monesko viesti sisältää tyttöjen haukkumista eikä tarvinnut montaa viestiä lukea. 

Vierailija
49/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse tyttöpuolinen, olet itsekin kiero kitisijä, ja jos olet poikasi isä, tämähän tarkoittaa että vaimosi on kiero kitisijä.

Vierailija
50/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse se tyttölapsi jonka joku sai, tosin keski-ikäinen. 

Vierailija
51/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi katkera. Naapurissa 10-14-vuotiaat tyttölapset huutaa, raivoaa, kiljuu ja huo `rittelee äitiään koko ajan.

Todella katkera olen. Haluaisin samanlaista.

Se on hetki vain, kun puette ne hörhelöön. Kymmenen vuoden päästä teille haistatellaan.

Mietin vaan, että pitäisikö sinun poistua välillä kotoa? Tai sitten toisin päin. Pitäisikö kysyä, onko naapurissa kaikki ok, kun koko ajan kuuluu huutoa, kiljumista ja haukkumista. Eihän siinä kukaan töihin tai kouluun ehdi, saatikka nukkua. 

Vierailija
52/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöthän ovat usein kauheita itsekeskeisiä draamailijoita. Ja kun vanhemmat vielä jostain syystä jumaloivat sitä prinsessaansa niin lyövät vain lisää vettä myllyyn.

Minulle elämä soi esikoiseksi ihanan pienen pojan. Kaikki onnittelivat. Toinen lapseni oli tyttö, ja onnittelujen lisäksi sain yllättäen useammalta äidiltä tuollaisia kommentteja, kuin sinun kirjoittamasi. ”Onnea vaan matkaan, tytöt osaa olla paljon hankalampia draamaprinsessoja kuin pojat”. Kaikilla näillä äideillä on itsellään vain poikia. En keksi tällaisille kommenteille muuta syytä kuin katkeruuden ja kateuden, koska tämä tyttölapsi, kuten muutkin tuntemani tyttölapset, ovat aivan yhtä ihania kuin pojat.

Vierailija
53/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mulla on kaksi kouluikäistä poikaa. 

Vierailija
54/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin haluavani tyttölasta, sain pojan. Nyt kun kuuntelen jo kouluikäisten tyttöjen vanhempia ja heidän ongelmiaan tyttöjensä kanssa niin en voi olla kuin kiitollinen ja helpottunut omasta fiksusta, mutkattomasta, hyväntuulisesta ja mielettömän rakkaasta upeasta pojastani!

Se hankalakin tyttö voi olla fiksu, hyväntuulinen ja ennen kaikkea mielettömän rakas ja upea. Aatteles!

Mutta uskon kyllä siihen, että asiat tapahtuvat niin kuin on tarkoitettu. Jokaiselle annetaan kykyjen ja sen mukaan mitä ansaitsee. Hankalat lapset syntyvät niille, jotka ovat kykeneviä handlaamaan ne ja rakastamaan vastoinkäymisistä huolimatta. Ja toisin päin. Tämä vain minun elämänfilosofiaani :)

Vierailija
55/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pojat odottavat  palvelua äidiltä ja siskoilta

Meillä ei tarjoilla palvelua ja poitsu osaa paljon kuten isänsäkin. Myös isäni oli siskoista huolimatta kasvatettu tekemään. Palvelu on monesti riippumatonta sukupuolesta,kuka passaa poikaansa ja kuka tytärtään.

Vierailija
56/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöthän ovat usein kauheita itsekeskeisiä draamailijoita. Ja kun vanhemmat vielä jostain syystä jumaloivat sitä prinsessaansa niin lyövät vain lisää vettä myllyyn.

Minulle elämä soi esikoiseksi ihanan pienen pojan. Kaikki onnittelivat. Toinen lapseni oli tyttö, ja onnittelujen lisäksi sain yllättäen useammalta äidiltä tuollaisia kommentteja, kuin sinun kirjoittamasi. ”Onnea vaan matkaan, tytöt osaa olla paljon hankalampia draamaprinsessoja kuin pojat”. Kaikilla näillä äideillä on itsellään vain poikia. En keksi tällaisille kommenteille muuta syytä kuin katkeruuden ja kateuden, koska tämä tyttölapsi, kuten muutkin tuntemani tyttölapset, ovat aivan yhtä ihania kuin pojat.

Näinhän se on. Osa piilottaa katkeruutensa ja kateutensa tuollaisiin viesteihin, näkeehän sen tästä ketjustakin. Osa ystävistäni pikkupäissään myöntäneetkin asian. 

Vierailija
57/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hankalakin tyttö voi olla fiksu, hyväntuulinen ja ennen kaikkea mielettömän rakas ja upea. Aatteles!

Mutta uskon kyllä siihen, että asiat tapahtuvat niin kuin on tarkoitettu. Jokaiselle annetaan kykyjen ja sen mukaan mitä ansaitsee. Hankalat lapset syntyvät niille, jotka ovat kykeneviä handlaamaan ne ja rakastamaan vastoinkäymisistä huolimatta. Ja toisin päin. Tämä vain minun elämänfilosofiaani :)

Valitettavasti tuo ei mene ihan niin. Esim. eräällä ystävälläni on hankala lapsi, jonka kanssa hän on ihan pulassa. 

Vierailija
58/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän surullinen ketju. Tässä maassa vingutaan lasikatoista, epätasa-arvosta työmarkkinoilla, palkkauksessa, naisten asemasta yhteiskunnasta...Katsokaapa te tyttöjen haukkujat peiliin. Siellä katsoo teitä suuri osa ongelmaa, ei ratkaisua. 

Vierailija
59/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo ei mene ihan niin. Esim. eräällä ystävälläni on hankala lapsi, jonka kanssa hän on ihan pulassa. 

Näinpä. Moni nykyvanhempi on ihan pulassa lapsensa kanssa. Sääli lasta.

Vierailija
60/95 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, ja lisäksi osaan yhdyssanat. 😂 Sain kaksi poikavauvaa.