Oletko katkera kun et saanut tyttö vauvaa?
Tämä kysymys siis niille jotka ei enää ikänsä puolesta voi vauvaa saada.
Kommentit (95)
Onneksi en ole saanut ainuttakaan tyttölasta vaan kaksi poikaa. Olisin varmaan vanhojen perinteiden mukaan antanut lapsen pois jos työttö olisi tullut.
Kaunis tyttö lapsi tyttö vauva punaisilla matoille kuin esim. Kaarina Hazard, Tytti Viikari, Silvia Modig, joka vähän kännissä autoili. Suloiset tyttö vauvat ja yhdys sanat.
Olen katkera isä, kun sain kaksi lasta. Lapset ovat huonontaneet elämää niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tyttö lapsi tyttö vauva punaisilla matoille kuin esim. Kaarina Hazard, Tytti Viikari, Silvia Modig, joka vähän kännissä autoili. Suloiset tyttö vauvat ja yhdys sanat.
Noista kukaan ei ole kansainvälinen kaunotar.
Only fans tarvitsee jäseniä myös 2040. Ja muovihiustehtaat.
Tottahan tyttö olisi ollut tervetullut poikakatraaseen (4). En kuitenkaan katkeraksi käy.
Olisin ollut. Vannoin, että jos eka on poika, en suostu tekemään enempää koska en voi ottaa riskiä, että tulee lisää poikia.
Eka oli poika mutta syntyi kuolleena. Sain uuden mahdollisuuden. Syntyi kolme tyttöä.
Kaikella on tarkoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla onneksi tytär ja poika molemmat ❤💙
Lapset saattavat olla eri mieltä.
En ole katkera. Sitten eletään elämää näillä korteilla, mitä on. Poikalapsi on kiva:)
Tytöllä olisi ollu helpompi kun elämä ei olisi tarvinut muuta kuin ulkonäköä eikä mitää tarvitse osata. Nykyaikana pojilla on paljon vaikemapaa feminististen vaatimusten takia kun yritetään tehdä pojista tyttöjä
Syntymä on kuolemantuomio. Ei muulla väliä kuin mitä minä haluan.
Kaikki eivät halua tyttölapsia erityisemmin. Koita kestää se totuus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla onneksi tytär ja poika molemmat ❤💙
Tätäkö kysyttiin? Oletko aina yhtä tyhmä?
Elämä osaa murjoa myös vaaleanpunaisten hattaratalojen harmoniaa…:D
En, koska mulla on mahtava poika jonka kanssa elämä hauskaa.
En. Poikani ovat ihania, älykkäitä ja parasta mitä voin toivoa.
En todellakaan, sain kaksi tervettä ihanaa poikaa, mikä kitinäkysymys tämäkin on? Ainako pitää olla kitisemässä kaikesta, onneksi Suomessa ei sentään vielä tehtailla design-vauvoja....kai
Vierailija kirjoitti:
En. Mielummin poika. Tytöt on kieroja kitisijöitä.
Ja pojat odottavat palvelua äidiltä ja siskoilta
Välillä mietin, että tyttölapset olisivat olleet kauniita kuin Greta Garbo. Heitä olisi odottanut kaunis ja onnellinen elämä vauraudessa.