Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
Mikäs poliisi tänne on eksynyt antamaan tuomioitaan? Jos mua on sanottu Tarja Halosen sekä Arianna Granden näköiseksi, mitä se on sulta pois? Nämähän ovat sanojan näkemyksiä, ei omia mielipiteitäni.
Serranon perheen Tete, eli Natalia Sanchez :D Jotain samaa kyllä on
Anna-Leena Härkösen näköiseksi on sanottu. Itse en kyllä löydä meistä mitään samaa näköä.
rosie o'donnell ja joo olen samaa mieltä
Minua on sanottu usein Amy Winehousen näköiseksi
Melissa McCarthyn näköiseksi useat sanoo
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:06"][quote äthor="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"]Kate Winsletin näköiseksi minua sanoi eräs ulkomaalainen nainen. Olin eri mieltä, mutta hän piti pintansa. Kiva, että sentään yksi ihminen ajattelee noin. :) [/quote] Kate Winslet on yksi kauneimmista näyttelijöistä. Myös älykäs ja luonnollinen, ei leikelty. Aito. [/quote] Ohhon leikelty, nenä ainakin! [/quote] Joo saattaa olla nenä leikelty ja varmaan on joutunut hampaat myös laittaan niinku kaikki näyttelijät, mut muuten. Ei piilottele ikäänsä, ryppyjään, kehon muutoksia ym. On selvästi sinut itsensä kanssa ja se on hollysoodissa harvinaista.
[/quote]Juuri jokin aika sitten katsoin hänen elokuvan, joku uusi en muista nimeä mut pari vuotta sitten ilmestynyt. Huomasi että on vanhentunut titanic ajoista mutta hyvällä tavalla! niin ja itse näytän kuulemma Roseanne Barrilta
Enni Rukajärveksi on sanottu ja luultukin useamman kerran. Kerran Rukalla ihan sydäntä särki kun pieni lumilautailijapoika selkeästi rohkeutta pitkään kerättyään tuli pyytämään nimikirjoitusta..
Näytän Jocelyn Wildensteiniltä etenkin darrassa
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:09"]
Meryl Streep.
Joskus ihan pelottaa katson sen leffoja kun tunnistan siitä itseni ;)
[/quote]No minä näytän Seth rogenilta ja pari sen leffaa katsottuani pystyin todentamaan että kaksoisolentoni on ihan hyvä näyttelijä
Salma Hayek, useampaan kertaan. Otan kohteliaisuutena.
Pocahontas.. :)) Jennifer Lopez, Arja Koriseva, Victoria Beckham...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:18"]
Kun minulla oli vielä vaaleat hiukset, minua sanottiin usein Ruotsin prinsessa Madeleinen näköiseksi. Nykyään minulla on tummat hiukset, ja olen kuullut useamman kerran näyttäväni Evanescencen laulaja Amy Leeltä. Kerran myös sanottiin Jenni Vartiaisen näköiseksi, ja muistanpa erään tapauksen jossa minua luultiin Ellen Jokikunnakseksi.
[/quote]
Olet käsittänyt väärin. Tässä ei kysytty kenen näköinen HALUAISIT olla vaan kenen näköiseksi sinua on sanottu! Nuo kaikki ovat täysin eri näköisiä joten ei pidä paikkaansa, kusetat.
Mua sanottiin hiljattain cardigansien Nina Perssonin näköiseksi ja meinas melkein itku tulla, onnesta. Omasta mielestä muistutan ei niin timmissä kunnossa olevaa Nykäsen Mattia. Kun edes Merviä, mutta ei, Mattia!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:18"]
Kun minulla oli vielä vaaleat hiukset, minua sanottiin usein Ruotsin prinsessa Madeleinen näköiseksi. Nykyään minulla on tummat hiukset, ja olen kuullut useamman kerran näyttäväni Evanescencen laulaja Amy Leeltä. Kerran myös sanottiin Jenni Vartiaisen näköiseksi, ja muistanpa erään tapauksen jossa minua luultiin Ellen Jokikunnakseksi.
[/quote]
Olet käsittänyt väärin. Tässä ei kysytty kenen näköinen HALUAISIT olla vaan kenen näköiseksi sinua on sanottu! Nuo kaikki ovat täysin eri näköisiä joten ei pidä paikkaansa, kusetat.
[/quote]
Voi kuule, kyllä minä ymmärsin kysymyksen ihan oikein. Ja noin minulle on sanottu, halusitpa sinä sitä tai et.
Kate Mossiksi sanottu. Ilmeisesti minulla on samanlaiset poskipäät ja muuten silmissä ja huulissa samaa. Olen vain brunetti ja vieläpä leveä lantioinen.
En tiedä mitä ihmisten päässä liikkuu, mutta mm. Nicki Minaj