Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:46"]
Izabella Scorupcon ja Charlize Theronin.
[/quote]
Ai niin ja Grace Kellyn. Ei siinä mitään, kauniita naisia kaikki :)
Angelina Jolie. Mielestäni olen kuitenkin enemmän J-Lon näköinen, samanlainen kuulas latinoiho ja kroppa.
Missä nämä kaikki kaunottaret liikkuvat, kun ei täällä päin tule vastaan? ;b
Drew Barrymoren ja Laura Voutilaisen :D Mikä lie noita yhdistää? Suuret silmät ainakin. Poskipäät mulla on samanlaiset ku Drewilla ja kai minussa on jotain samaa kuin nauravassa Voutilaisessa, naama peruslukemilla ei mielestäni mitään samaa.
Daphne Zunigan ja prinsessa Victorian näköiseksi nuorempana sanottiin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"]Kate Winsletin näköiseksi minua sanoi eräs ulkomaalainen nainen. Olin eri mieltä, mutta hän piti pintansa. Kiva, että sentään yksi ihminen ajattelee noin. :)
[/quote]
Kate Winslet on yksi kauneimmista näyttelijöistä. Myös älykäs ja luonnollinen, ei leikelty. Aito.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"]Kate Winsletin näköiseksi minua sanoi eräs ulkomaalainen nainen. Olin eri mieltä, mutta hän piti pintansa. Kiva, että sentään yksi ihminen ajattelee noin. :)
[/quote]
Kate Winslet on yksi kauneimmista näyttelijöistä. Myös älykäs ja luonnollinen, ei leikelty. Aito.
[/quote]
Ohhon leikelty, nenä ainakin!
Anna Kournikovan näk on usein sanottu. :)
Eva green ja julia roberts... Enpä oikein tiedä :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:06"][quote äthor="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"]Kate Winsletin näköiseksi minua sanoi eräs ulkomaalainen nainen. Olin eri mieltä, mutta hän piti pintansa. Kiva, että sentään yksi ihminen ajattelee noin. :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo saattaa olla nenä leikelty ja varmaan on joutunut hampaat myös laittaan niinku kaikki näyttelijät, mut muuten. Ei piilottele ikäänsä, ryppyjään, kehon muutoksia ym. On selvästi sinut itsensä kanssa ja se on hollysoodissa harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:06"][quote äthor="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"]Kate Winsletin näköiseksi minua sanoi eräs ulkomaalainen nainen. Olin eri mieltä, mutta hän piti pintansa. Kiva, että sentään yksi ihminen ajattelee noin. :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo saattaa olla nenä leikelty ja varmaan on joutunut hampaat myös laittaan niinku kaikki näyttelijät, mut muuten. Ei piilottele ikäänsä, ryppyjään, kehon muutoksia ym. On selvästi sinut itsensä kanssa ja se on hollysoodissa harvinaista.
[/quote]
Kosketusnäytön varjopuolia..
Karen Gillan ja riemukseni myös James McAvoy...
Christina Aquileran, Salkkareiden Aamun ja Maria Guzeninan, ehkä 15v. sitten. Ei oo viime aikoina sanottu kenenkään julkimon näköiseksi.