Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin YTK-liittoon. Oli halvempaa kuin tehy

Vierailija
13.07.2024 |

Siellä oli halvemmat jäsenmaksut kuin Tehysä.

Siirryn uuteen työpaikkaan ihan kohta, erääseen hoivakotiin. Se on yksityinen laitos. On kuulemma ollut ongelmia, koska väkeä lähtenyt ja työpaikkoja auki, mutta en usko, että niitä minulle tulee, koska en juuri koskakaan ennenkään ole pomon kanssa riidellyt., mutta YTK mainosti lakiapua, jota voi tarvittaessa käyttää

Kehuttu liitto tuo on koska on halpa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ensin mennyt töihin, ei muuten mitään hyötyä.

Vierailija
2/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy on liitto, ytk kassa (eikä edes halvin sellainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ytk on työttömyyskassa ei ammattiliitto. Voit verrata Tehyn työttömyyskassan ja ytk:n jäsenmaksua. Ytk työelämä ry tarjoaa lakiapua tarvittaessa, muttei sekään mikään ammattiliitto ole joten senkään jäsenmaksua ei voi verrata suoraan Tehyn jäsenmaksuun...

Vierailija
4/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ap mikä on liiton ja työttömyyskassan ero? YTK ei ole liitto, vaan pelkkä työttömyyskassa. 

Vierailija
5/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö ap mikä on liiton ja työttömyyskassan ero? YTK ei ole liitto, vaan pelkkä työttömyyskassa. 

Saahan ytk.sta saman kuin liitosta

ap

Vierailija
6/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös yt jäsen, aikasemmin olin teollisuusliitossa koska työpaikalla luottamusmiehet sanoi että mun pitää liittyä liittoon. Nuorena juuri työelämään siirtyneenä siis liityin liittoon. Vaihdoin ytk koska ytk on halvempi, ammattiliitot ei ajanu minulle kunnollisia palkankorotuksia tai työetuuksia. En tule enää ikinä liittymään ammattiliittoon koska ne on poliittisia järjestöjä, ammattiliitot ei hyväksy sitä että kannatan kokoomusta tai persuja.

M32

Vierailija
7/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Idiootti.

Vierailija
8/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitot on ihan turhia. Ytk on just hyvä. 

Vierailija
9/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliitot pitäisi kieltää lailla. Lähinnä lusmut ja turhat työntekijät kannattaa liittoja.

Vierailija
10/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liitot on ihan turhia. Ytk on just hyvä. 

Ammattiliitot on turhia mutta työttömyyskassat on tärkeitä.

Vierailija
11/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen YTK:ta, asiointi on ollut helppoa, turvallista ja asiallista. Helppo maksaa vuosimaksu ja nauttia elämästä. Onnea uuteen!

Vierailija
12/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi nauraa kun ihmiset ei tajua liiton ja kassan eroa

Vierailija
13/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työpaikalla tuli haasteita, niin liiton kanta oli vähän että voi-voi..eli itsekin miettinyt että kannattaako vuositasolla maksella yli 400e muiden edustusmenoista.

Vierailija
14/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTK neuvotteleel liittojA paremmat palkankorotukset

Vierailija
15/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytk ei ole edes mikään halpaa

ja kokoomuslaisten perustama

näin duunaria vaan kusetetaan

Vierailija
16/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YTK neuvotteleel liittojA paremmat palkankorotukset

Liittojen palkankorotukset on yhtä tyhjän kanssa koska ne ei kavenna palkkaeroja vaan päin vastoin. 

Vierailija
17/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Idiootti.

Voi raukkaa! On sua nimellä paiskattu! No, täällä saa olla vaikka millä nimellä. Siis, hauska tutustua!

Vierailija
18/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun OAJ ei tee mitään määräaikaisten opettajien eteen, niin YTK:ssa pysyn.

OAJ ajaa vain ja ainoastaan vakityön saaneiden asioita. Kerran olen eräässä tilaisuudessa päässyt kyseisen puljun lakimiehen kanssa juttelemaan; kerroin omasta tilanteestani. Hän totesi, että nuo -piip- oppilaitokset ja niiden työsuhteet ovat sellainen suo, etteivät he edes yritä saada niihin selvyyttä.

Vierailija
19/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliitot pitäisi kieltää lailla. Lähinnä lusmut ja turhat työntekijät kannattaa liittoja.

Huomaat sen sitten, kun työantaja on viemässä koko vuoden bonustasi, kun jäit äitiyslomalle kesäkuussa. Tarvittiin liiton lakimies selvittämään, että Suomessa ei voi toimia noin, vaan bonukset maksetaan paitsi koko alku vuodelta, niin myös siltä ajalta kun palkkaa maksettiin ennen pelkkään äitiyspäivärahaan siirtymistä. 

Vierailija
20/31 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ytk ei ole edes mikään halpaa

ja kokoomuslaisten perustama

näin duunaria vaan kusetetaan

Ytk jäsen maksu tais olla mulla joku 120e/vuosi. Ammattiliittoon maksoin ennen noin 600e/vuosi. 

Miten ytk kusettaa meitä duunareita? Jos liitot olisi ajanu pienipalkkaisten palkkoja kunnolla korkeammaksi niin kai sitä liitossa voisi olla vielä mutta liitot on turhia, ainoastaan rahaa sinne meni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän