Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
Arja korisevan.ja niin useasti,että jo tympii!
Kirsten Dunst oli lempinimeni joskus
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:56"]
Megan Foxin, Winona Ryderin(parikin ihmistä on sanonut tän), Kate Winsletin ja Adelen näköiseksi on sanottu.
[/quote]
no oot aika kameleontti,niin erinäköisiä nuo kaikki!
Martina Aitolehden :D kiitti vaan
Yhden ainoan kerran joku sanoi että Emmerdalen Kathyn näköinen (en jaksa googlettaa oikeaa nimeä..) mutta mielestäni kyllä en ole.
Johanna Pulkkisen näköiseksi...
No onko tämä nyt varsinainen julkkis mutta tosi usein on sanottu Disneyn Pocahontasin näköiseksi... :D olen ihan supisuomalainen
Kasaritähti Sabrinaksi, Janis Jopliniksi ja Alanis Morrisetteksi :D
Xena (jos muistatte, soturiprinsessa tv:stä :)
Kun minulla oli vielä vaaleat hiukset, minua sanottiin usein Ruotsin prinsessa Madeleinen näköiseksi. Nykyään minulla on tummat hiukset, ja olen kuullut useamman kerran näyttäväni Evanescencen laulaja Amy Leeltä. Kerran myös sanottiin Jenni Vartiaisen näköiseksi, ja muistanpa erään tapauksen jossa minua luultiin Ellen Jokikunnakseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Bruce Willis. Tätä kuullut usein. Isäni on aika samannäköinen Brucen kanssa, siitä se varmaan johtuu. Vaikka huvittaahan se välillä kun kuulee keiden kauniiden julkkisnaisten näköisiksi muita naisia kehuttu, ja mä oon se "Bruce", hih :)
Vierailija kirjoitti:
eva green ja jennifer connolly
Viimeisimpinä Bar Rafaeli ja Keira Knightley, en kyllä itse koe muistuttavani suuresti kumpaakaan... Nättejä naisia kyllä, joten otan kohteliaisuutena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
14.08.2015 klo 20:46
Izabella Scorupcon ja Charlize Theronin.
Ai niin ja Grace Kellyn. Ei siinä mitään, kauniita naisia kaikki :)
Kuulostat ihan mielettömältä kaunottarelta! Izabella ja Grace ovat mielestäni kauneimpia naisia ikinä.
Scarlett Johanssonin ja Marilyn Monroen näköiseksi useastikin. Omasta mielestäni minulla on samanlaiset huulet kuin Johanssonilla, mutta muuten muistutan kasvonpiirteiltäni enemmän pyöreänaamaista Marilynia.
Aikoinaan sanottiin Makepeace: n näköiseksi. Muistatteko Taistelupari sarjan Makepeace ja Dempsey? Mulla oli sattumalta ihan samanlainen tukka kuin sillä Makepeacella.
Myös Katariina Kaitueen näköiseksi on sanottu.