Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
Punatukkaisena ja otsahiuksisena sanottiin Rakel Liekin näköiseksi ja vaalealla Jipun... :D
Shakiran näköseks, johtuu varmaa mun paksuista ja pitkistä vaaleista ( omista ) hiuksista . :D
Sarah michelle gellarilta ja joltain cossip girlin näyttelijältä.
Penelope Cruz. T: vihreäsilmäinen blondi. P.S todella surkea iskuyritys baaritiskillä. :D
Minu on luultu Tuksuksi ja otin kohteliaisuutena ☆♡
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:39"]
eva green ja jennifer connolly
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:50"]
Joss Stone. Onko hyvä asia?
[/quote]ei
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:56"]
Megan Foxin, Winona Ryderin(parikin ihmistä on sanonut tän), Kate Winsletin ja Adelen näköiseksi on sanottu.
[/quote]
no oot aika kameleontti,niin erinäköisiä nuo kaikki!
[/quote]
Olen kans kai tollanen kameleontti, niin montaa muistuttanut joilla ei mielestäni mitään yhdennäköisyyttä keskenään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:18"]
Kun minulla oli vielä vaaleat hiukset, minua sanottiin usein Ruotsin prinsessa Madeleinen näköiseksi. Nykyään minulla on tummat hiukset, ja olen kuullut useamman kerran näyttäväni Evanescencen laulaja Amy Leeltä. Kerran myös sanottiin Jenni Vartiaisen näköiseksi, ja muistanpa erään tapauksen jossa minua luultiin Ellen Jokikunnakseksi.
[/quote]
Olet käsittänyt väärin. Tässä ei kysytty kenen näköinen HALUAISIT olla vaan kenen näköiseksi sinua on sanottu! Nuo kaikki ovat täysin eri näköisiä joten ei pidä paikkaansa, kusetat.
[/quote]huvittavaa kun kaikki sanoo jotain tosi nättien julkimoiden nimiä et ihan ku nää mammat oikeasti sellasilta näyttäis :P ap ja sivulla 5 oli sellasia julkkiksia jotka on todennäköisemmin tän palstan ihmisten näköisiä
Nuori Mia Farrow. Tämän kuulin usein silloin kuin minulla oli lyhyet hiukset.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:09"]
Meryl Streep.
Joskus ihan pelottaa katson sen leffoja kun tunnistan siitä itseni ;)
[/quote]Uuh, hän on erittäin kaunis ja korea nainen. Tykkään todella
Cameron Diazin ja Kirsten Dunstin näköiseksi on sanottu useampaan kertaan ja eri ihmisten toimesta. Pyöreänaamaisia blondeja ollaan kaikki kolme...
Joni Mitchell