Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
Amanda Seyfried mamma mia elokuvan aikoihin
Marja Tukiaiseksi sanottu enkä ensin tiennyt kuka kyseessä... huoh.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:31"]Jenni Vartiainen sekä Sara forsberg.
[/quote] öö eivät edes näytä samalta joten miksi näyttäisivät sinultakaan?
Meryl Streep.
Joskus ihan pelottaa katson sen leffoja kun tunnistan siitä itseni ;)
Nuoren Jodie Fosterin näköiseksi on sanottu.
Tarja Turusen näköiseksi monet sanoo.
Emma Stone. Useasta eri suusta olen kuullut ja mieheni kanssa ensitreffeillä hän myös mainitsi yhdennäköisyydestä.
Minua harvemmin sanotaan yhtään kenenkään näköiseksi, mutta appiukko on jotenkin tullut siihen johtopäätökseen että olen aivan Jessica Alban kopio. En kyllä ole koskaan ymmärtänyt että mistäs tämä tämmöinen johtopäätös on syntynyt mutta antaa appiukon olla sitä mieltä jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:31"]Jenni Vartiainen sekä Sara forsberg. [/quote] öö eivät edes näytä samalta joten miksi näyttäisivät sinultakaan?
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelen. Sara ja Jenni ovat kuin yö ja päivä, ainoa yhtäläisyys on samanväriset hiukset. Joten et varmastikaan ole kummankaan näköinen. Saran näköinen haluaisi moni olla mutta varmasti helpottunut olo ETTEI ole Jennin näköinen!
Mä olen joutunut aikanaan kiistelyyn siitä olenko minä Janina Fry (silloin oli vielä Frostell)! Yritin epätoivoisesti inttää etten ole kyseinen henkilö mutta vastaväittäjänä ollut mies ei uskonut. "joojoo, älä yritä, kyllä mä sut tunnistan...". Hän ei ollut ensimmäinen joka sanoi yhdennäköisyydestä mutta kylläkin ainoa joka tosiaan luuli minua häneksi. Olisi ehkä pitänyt vilauttaa rintavarustusta, se kun on huomattavasti pienempi kuin Janinalla.
Megan Foxin, Winona Ryderin(parikin ihmistä on sanonut tän), Kate Winsletin ja Adelen näköiseksi on sanottu.
Näytän kuulemma ihan Milla Jovovichilta. Mielestäni en.
Jocelyn Wildensteinin näköiseksi<3
Leondardo DiCaprion näköinen olin poikana monen mielestä (Titanic oli silloin pinnalla... haha, siis se leffa).
Ehken enää niin kauheasti. Se toki johtuu Leon pöhöttymisestä eikä minusta :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:10"]
Mervi Tapolan näköiseksi on kehuttu ;
[/quote]whatt?? millanen kehu se oikein on :o "hei sori mut mun on pakko kehuu sua, sä näytät ihan Mervi Tapolalta :D"
Ruotsin prinsessa Sofia, Ashley Menendez, Laura Närhi
Izabella Scorupcon ja Charlize Theronin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:42"]
Vladimir Putin.. :( Olen nainen.
[/quote] hahahahahaha onko sulla semmone ilme -_-
[/quote] Ei. :( Yritän näyttää iloiselta, mutta en kai onnistu siinä.