Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pistävä hienhaju paidoissa 11 v.pojallani.

Vierailija
14.08.2015 |

Onko muilla sama juttu?Viikon sisällä on hiki alkanut haisemaan.Mitään murrosiän merkkejä ei pojalla oo ja on aika keskimittainen ja hoikka poika.Pitääkö alkaa dedoranttia käyttämään jo tuon ikäisellä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai deodoranttia pitää alkaa käyttämään silloin kun hiki alkaa haista.  Todella monella se alkaa haista jo vuosia ennen murrosikää. Lapsi joutuu helposti kiusatuksi jos ei käytä deodoranttia ja haisee.

Vierailija
2/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:11"]

Pitääkö alkaa dedoranttia käyttämään jo tuon ikäisellä?

[/quote]

Ei tarvitse. Tosin poika saa maineen luokan haisulina ja kuulee siitä vittuilua koko peruskoulun loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pue poikaasi ukkos kuteisiin!

Vierailija
4/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin se alkaa ja jossain vaiheessa hienhaju tasoittuu. Juu, nyt on aika tehostaa peseytymistä, sekä kehon että vaatteiden, ja deodorantin käytyö on erittäin suositeltavaa ympäristön kannalta.
Jos joku tietää tehokkaan ja toimivan alumiinittoman deodorantin, niin kertokaa. Itse en ole löytänyt lapsilleni.

Vierailija
5/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika saattaa myös runkata paitaansa ettei tyynyliinaan ja kalsareihin jää jälkiä.

Vierailija
6/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia.Mua kiinnostaisi et mikä deodorantti ois hyvä ja tuoksuton tuon ikäiselle?
ap

Vierailija
7/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:20"]Onko muita kokemuksia.Mua kiinnostaisi et mikä deodorantti ois hyvä ja tuoksuton tuon ikäiselle?
ap
[/quote]

Libresse Invicible.

Vierailija
8/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:15"]

Juuri näin se alkaa ja jossain vaiheessa hienhaju tasoittuu. Juu, nyt on aika tehostaa peseytymistä, sekä kehon että vaatteiden, ja deodorantin käytyö on erittäin suositeltavaa ympäristön kannalta. Jos joku tietää tehokkaan ja toimivan alumiinittoman deodorantin, niin kertokaa. Itse en ole löytänyt lapsilleni.

[/quote]

Tehokkaita ALUMIINITTOMIA deodorantteja ei ole olemassakaan. Siksi meillä on käytetty myös lapsille ihan niitä alumiinillisia.

Vierailija
9/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy suihkeena.

Vierailija
10/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:15"]

Jos joku tietää tehokkaan ja toimivan alumiinittoman deodorantin, niin kertokaa. Itse en ole löytänyt lapsilleni.

[/quote]

Turhaa hössötystä tuo alumiinin kammoaminen. Mummolassakin on tehty soosia alumiinikattilassa jo yli puolivuosisataa, eikä siitä ole mitään tullut.

Vierailija
11/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti 12-vuotiaalla ruveta käyttämään dödöä, ei muita murrosiän merkkejä kuin vähän karvoitusta. Samalla piti ruveta passitamaan poika käymään joka päivä suihkussa aiemman parin kerran viikossa sijaan, haisee muuten niin törkeesti hielle tuosta dödöstä huolimatta.

Vierailija
12/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen kun hiki alkoi haista tosi voimakkaasti ihan yhtäkkiä.Paita ei siis ole hikinen mutta haisee tosi pahalle.

Vierailija
13/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap.

Vierailija
14/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kohteliasta tehdä jotain ettei tarvitse istua ihmisen vieressä joka haisee pistävältä hieltä

Nimim. Aikoinaan yläasteella vuoden istunut paskanhajuisen peikon vieressä

Vierailija
15/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:15"]

[/quote]

Turhaa hössötystä tuo alumiinin kammoaminen. Mummolassakin on tehty soosia alumiinikattilassa jo yli puolivuosisataa, eikä siitä ole mitään tullut.
[/quote]

Turhaa hössötystä? Kuka sen tietää, mitä kaikki ihmiseen kertyvät lisäaineet saavat vuosien ja vuosikymmenten käytössä aikaan? Ennen ei välitetty kunnon UV-suojauksesta lapsilla ja rusketus oli vain terveyden merkki. Nyt sitten kärsin kahdesta eri ihosyövädtä, vaikka ikää ei ole ihan kauheasti. Teen parhaani suojellakseni omia varhaisteinejä turhilta aineilta, vaikka sinä olisit alumiinista mitä mieltä.

Vierailija
16/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mitään alumiinittomia sitten?Edelkeenkin kaipaan vinkkejä et minkä merkkinen dödö hyvä ton ikäiselle.
ap

Vierailija
17/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:39"]

No onko mitään alumiinittomia sitten?Edelkeenkin kaipaan vinkkejä et minkä merkkinen dödö hyvä ton ikäiselle. ap

[/quote]

Voithan sinä kokeilla vaikka luontaistuotekaupan erilaisia alumiinittomia, esim. Madara tms. Kai ne joillalin voi vähän toimia jos se hiki ei ole kovin voimakkaan hajuista eikä sitä erity paljon. Itselläni kyllä kaikki nuo ihan yhtä tyhjän kanssa, ja olen monia alumiinittomia kokeillut koska olisin oikeasit halunnut ko. kemikaalista eroon.

Sitten luulin jo löytäneeni ratkaisun ns. deodoranttikivestä. Se oikeasti toimii, mutta sepä ei ollutkaan alumiiniton vaan pelkästä alumiiniyhdisteestä (ammonium aluna) tehty. Tätä kyllä silti nykyisin käytän koska on hajuton eikä ärsytä ihoa http://www.deodoranttikivi.net/esittely

Vierailija
18/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista saa myös tuoksuttomia dödöjä, esim. Erisan. Pelkkä dödö ei riitä, vaan viimeistään nyt on aika opettaa esiteinille henkilökohtaisen hygienian tärkeys. Oma-aloitteisesti suihkuun aamuin ja illoin ja liikunnan jälkeen, ja puhtaat alusvaatteet/ T-paidat päivittäin.

Vierailija
19/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut apteekista hajustamatonta dödöä, mikä tosiaan pitää hajun pois. Poika 11 v. Muut aineet ei auta.

Vierailija
20/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vinkkejä??Siis ihan perusmarketeista saatavia.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä