Kenen vartalomalli muistuttaa eniten sinun kroppaasi. Mun toka vasemmalta :(
Kommentit (53)
Ei mikään, aika vähän hajontaa..
Olen lihaksikas ja rasvat jossain 14% kieppeillä. 162cm ja 54kg
Kolmas vasemmalta. Kolmas oikealtakin, mutta en ole noin pitkäselkinen/lyhytjalkainen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:29"]Kolmas vasemmalta. Kolmas oikealtakin, mutta en ole noin pitkäselkinen/lyhytjalkainen.
[/quote]
piti aivan samaa kertoa :D
Jos noista pakko valita niin kolmas vasemmalta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:28"]
Toka oikeelta.
[/quote]
Samoin. Tosin väri ei oo noin täyteläinen.
Ei mikään. Olen pötkylä 163/60. Lihavampana olin vielä pötkyläisempi.
T: Ihmismakkara Etelä-Suomesta
Kolmas vasemmalta menee lähimmäs. Iho vaan kalvakan vaalea.
Minuakin lähinnä tuo kolmas vasemmalta. :D Onpas meitä monta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:29"]Ei mikään, aika vähän hajontaa..
Olen lihaksikas ja rasvat jossain 14% kieppeillä. 162cm ja 54kg
[/quote]
Jos olet nainen, niin eikö tuo ole jo todella epätervettä? Suositus naisten rasvaprosentillehan on 20-30%, normaali hormonitoiminta ei enää toimi alle 20% rasvoissa.
Onpa suppea otanta.
Ei oikein kukaan noista, mutta lähimpänä 3. vasemmalta ja 3. oikealta. Olen kukkakeppi. Miksi sellaista ei ollut hyväksytty joukkoon?
Ei kukaan, olen pitkä luuviulu, joten noista ei mikään osu lähellekään. Kaikki aika samanoloisia - miksi?
Toi oikeanpuoleinen, mutta olen lyhyempi ja varmaan noin 30-40kg kevyempi. Mutta toi on mun vartalonmalli.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:37"]
Ei kukaan, olen pitkä luuviulu, joten noista ei mikään osu lähellekään. Kaikki aika samanoloisia - miksi?
[/quote]
Koska nykypäivänä syrjitään kaikella mahdollisella tavalla laihoja ja nostetaan jalustalle pullukoita.
Kolmas oikealta - unohtunu sheivaus kainaloista
Ei mikään. Noihan on kaikki normaalipainosta ylöspäin ja lyhytjalkaisia. Itse olen alipainoinen, ja jalkojen pituus on sopusuhdassa muuhun kehoon.
Toka oikeelta mutta mulla vaan löysempi vatsa pikkasen :D
Toka oikeelta.