Olenko hirveä ihminen kun en pidä lyhyistä miehistä?
Olen itse163 cm ja en vaan voisi kiinnostua alle 175 cm miehestä. Tapasin netistä kerran yhden 172 cm miehen mutta jouduin toteamaan että hän oli auttamattoman lyhyt makuuni.
Olenko hirveä kun ajattelen näin?
Kommentit (41)
No omituinen kyllä. No, voihan se johtua siitä että mulla ei ole ollut koskaan varaa valita, että hylkäisi heti jonkun kivan tyypin vain koska on minua lyhyempi, olisi ollut melko vähissä mieskokemukset.
Et. Monet miehet ajattelee pitkistä naisista samoin.
Olen vielä hirveämpi. Olen 159 cm ja en voisi kuvitellakaan seurustelevani alle 180 cm kanssa. Ihanaa, kun tunnen itseni naisellisen pieneksi.
Sekin kyllä vaikuttaa, että kaikki lyhyet miehet ovat olleet epävarmoja kiukuttelijoita.
Minusta on tosi outoa, että te katsotte mahdollisessa elämänkumppanissa jotain niinkin pinnallista asiaa kuin pituutta! Kas kun ei kengänkokoa tai silmien väriä. :D
t. 162cm pitkän miehen omaava, onnellinen vaimo
Et ole hirveä. Minäkään en pidä lyhyistä miehistä. Ovat usein naismaisia. (Pienet kädet ym, yäh) Omani on 190cm ja isot miehekkäät kädet. Nam.
Et ole, jokainen saa tykätä mistä nyt sattuu tykkäämään. Itse en osaisi olla lyhyen miehen kanssa. Tuntisin itseni isoksi enkä miestä "turvalliseksi", en jotenkin osaisi ottaa häntä tosissaan. En kuitenkaan missään nimessä sanoisi miehelle syyksi tuota vaan keksisin jotain vähemmän henkilökohtaista.
Olin ennen samanlainen! Olen pitkä nainen ja miehen piti olla vähintään 185 senttiä pitkä. Onneksi aikuistuin vähän ja nyt on ihana mies jonka kanssa ollaan yhtä pitkiä :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:52"]
Olen vielä hirveämpi. Olen 159 cm ja en voisi kuvitellakaan seurustelevani alle 180 cm kanssa. Ihanaa, kun tunnen itseni naisellisen pieneksi. Sekin kyllä vaikuttaa, että kaikki lyhyet miehet ovat olleet epävarmoja kiukuttelijoita.
[/quote]
Luulisi noinkin lyhyen tuntevan itsensä pienksi lyhyemmänkin seurassa. Vai etkö ole muuten siro?
Lähinnä ihmettelen että miksi? Eikä se klishee enää päde että "haluan tuntea itseni turvalliseksi pitkän miehen kanssa".
Minulla miehenä on vielä hankalampaa kun en hirveästi syty alle 175-senttisistä naisista ja tuon yli valikoima alkaa olla jo rajattu. Mutta eipä sitä makuasioille mitään voi...
Ei kait sitä ketään voi hirveäksi kutsua mieltymysten takia, kunhan et muuten syrji meitä lyhykäisiä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:52"]
Olen vielä hirveämpi. Olen 159 cm ja en voisi kuvitellakaan seurustelevani alle 180 cm kanssa. Ihanaa, kun tunnen itseni naisellisen pieneksi. Sekin kyllä vaikuttaa, että kaikki lyhyet miehet ovat olleet epävarmoja kiukuttelijoita.
[/quote]
Luulisi noinkin lyhyen tuntevan itsensä pienksi lyhyemmänkin seurassa. Vai etkö ole muuten siro?
[/quote]
No niinhän sitä luulisi, olen lyhyt ja muutenkin kovin pikkuinen. Ensimmäisestä poikaystävästä alkaen miehet ovat olleet pitkiä ja kai sitten olen tottunut siihen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:09"]
Lähinnä ihmettelen että miksi? Eikä se klishee enää päde että "haluan tuntea itseni turvalliseksi pitkän miehen kanssa".
[/quote]
Tuo tuntuu kyllä oudolta. Hakevatko naiset jotain oman käden oikeutta harrastavia nyrkkisankareita vai mikä se "turvallisuus" on?
Itse kai on sen verran tullut tönityksi ja nakelluksi miesten puolesta (yllärinä pitkänkin ajan päästä) että se iso kai se vasta turvattomalta tuntuisikin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:09"]
[/quote]
Päteehän se. Vain pienikokoinen ja siro nainen voi tietää miten ihanalta tuntuu olla yhdessä rotevan ja pitkän miehen kanssa <3 Ihan parasta!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:48"]Olen itse163 cm ja en vaan voisi kiinnostua alle 175 cm miehestä. Tapasin netistä kerran yhden 172 cm miehen mutta jouduin toteamaan että hän oli auttamattoman lyhyt makuuni.
Olenko hirveä kun ajattelen näin?
[/quote]
ihan ok.
t.m181cm
Itsekin pidän itseäni vähntään noin 15cm pidemmistä miehistä... En voi sille mitään eyten juurikaan tunne (seksuaalista)vetoa "lyhyisiin" miehiin.
Minustakin on ihana tuntea itsensä naisellisen pieneksi miehen rinnalla.
Muutoin en miehen ulkonäöstä ole niin tarkka kunhan silmää miellyttää, tarkoiran hiustenväriä tms.
Vierailija kirjoitti:
Et ole hirveä. Minäkään en pidä lyhyistä miehistä. Ovat usein naismaisia. (Pienet kädet ym, yäh) Omani on 190cm ja isot miehekkäät kädet. Nam.
Jos kerran teille naisille joku käden tai jalan koko on niin tärkeä, niin miksi te haukutte pinnallisiksi miehiä, jotka haluavat isorintaisen muodokkaan naisen?
Sulla on sun makus, ja makuasioista on turha kiistellä. Olet ihan tavallinen ihminen.