Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hirveä ihminen kun en pidä lyhyistä miehistä?

Vierailija
14.08.2015 |

Olen itse163 cm ja en vaan voisi kiinnostua alle 175 cm miehestä. Tapasin netistä kerran yhden 172 cm miehen mutta jouduin toteamaan että hän oli auttamattoman lyhyt makuuni.
Olenko hirveä kun ajattelen näin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa hassu etten syty pitkistä miehistä. Kaikki suhteet ollu lyhyempien miesten kanssa, nyt kun ajattelen! En myöskään hirveän maskuliinisista perusta vaan enempi sellanen poikamainen ulkonäkö vetoaa. Ja pisamat :)

Vierailija
22/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et muuten syrji lyhyitä miehiä, niin et oo.

180cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenhäiriöhän tuo vain on.

Taustalla on siis aika paljon sumeita tekijöitä. Ei varmasti ole naisten omankaan edun kannalta hyvä, jos siitä ylimääräisestä pituudesta on pakko etsiä turvaa ja uljautta. Pitkän tai miehekkään miehen (seksuaali)syndroomasta pääsee kyllä eroon, mutta se vaatii tiettyä älyä naiselta itseltään. Kaipa kyseessä on myös kivikautinen hoivavietti, kun sankarihahmoa ei nainenkaan voi jättää pulaan - muut miehet tosin voi.

Suosittelen monille naisille esim. kamppailulajikoulutusta yhdistettynä elämänkatsomustieteiden ja rajatieteiden opiskeluun. Tulee uutta perspektiiviä elämään.

Vierailija
24/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hottis-Martta?

Vierailija
25/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen 181cm, kelpaan siis pituuden puolesta av-mammoille.

Mulle naisen pituudella ei ole mitään väliä, mutta kasvot pitäisi olla "kivan"näköiset ja tykkään kiinteistä törötisseistä vaaleilla nänneillä.

Olenko kauhea jos sanon että löysät rukkaset mitkä on kaukana toisistaan ovat totaali turn off.

Vierailija
26/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveä ja säälimätön. Ihan samalla tavalla kuin läskeistä naisista pitävä mies, joka sorsii laihoja ja normaalipainoisia naisia. Hyi sinua. Mieto nyt haluatko todella olla ulkonäkörasisti.

Vierailija
27/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin, että jokainen ihminen saa ihan vapaasti määrittää omat parinvalintakriteerit. Onhan se toki hassua jos yksi tai pari puuttuvaa senttiä on game stopper, mutta ei kenenkään pidä pakottautua seurustelemaan kenenkään kanssa, joka ei kiinnosta - oli syy mikä tahansa. 

Vierailija
28/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hirveä. Minäkään en pidä lyhyistä miehistä. Ovat usein naismaisia. (Pienet kädet ym, yäh) Omani on 190cm ja isot miehekkäät kädet. Nam.

Ei pidä paikkaansa, kuten ei moni muukaan yleistys.

Vierailija
29/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko hirveä kun ajattelen näin?"

Kyllä, aika kamala olet.

Mutta mä olen vielä kamalampi. Miehen pitää olla vähintään 185. - Ehkä osaksi tottumuskysymyskin, koska meidän suvun miehet ovat melkein poikkeuksetta yli 190.

Lyhyet miehet ovat usein jotenkin niin onnettomia. Niillä on pätemisentarvetta ja puuttuu pondus kokonaan. Sorry lyhyet miehet, mutta näin se on.

Vierailija
30/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän eniten miehistä, jotka ovat korkeintaan keskipituisia. Joku 170-175 olisi ehkä ideaali. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten huolisi pidempää miestä: minulla on ollut ihania pitkiäkin poikaystäviä.

Kai itsekullakin saa omat mieltymyksensä olla. En minäkään hermostu miehille, jotka eivät omasta ulkonäöstäni välitä, kunhan eivät tule sitä minulle kertomaan.

Vierailija
31/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole hirveä. Itsekään en pidä lyhyistä miehistä kun olen 168 cm pitkä, mutta silti minulla on mies joka on saman pituinen. Tiedän ihmisten miettivän miksi olen huolinut niin lyhyen miehen.  Tunnen itseni jättiläiseksi mieheni rinnalla joka on kyllä harteikas ja hyvä kroppainen, mutta kun itse taas olen laiha ja kaponen näytän pidemmältä kuin olen ja mies lyhemmältä kuin on. Eli äkkiseltään näyttää siltä,että olen 10 senttiä pitempi kuin mieheni. Ja aina ihmiset päivittelee,että oletpas sinä pitkä jne. 

Vierailija
32/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on ok, että sut skipataan yhtä pinnallisista syistä 192 cm M25

Vierailija
33/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella oma makunsa. Minäkin tykkään, että naisella on se 170 cm vähintään pituutta. 

Vierailija
34/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aika kamala olet.

Mutta mä olen vielä kamalampi. Miehen pitää olla vähintään 185. - Ehkä osaksi tottumuskysymyskin, koska meidän suvun miehet ovat melkein poikkeuksetta yli 190.

Lyhyet miehet ovat usein jotenkin niin onnettomia. Niillä on pätemisentarvetta ja puuttuu pondus kokonaan. Sorry lyhyet miehet, mutta näin se on.

Mikä vitun pondus?

Jos sun suvun miehet olisikin 170 niin valittelisitko niiden onnettomuutta ja pätemisentarvetta?

Minä en tunne itseäni yhtään kamalaksi, kun kelpuutan vain kauniita ja hyväkroppaisia 180 senttiä pitkiä naisia kumppaneiksi. En voisi kuvitella olevani jonkun perussuomalaisen hobitin kanssa. M 192 cm

Vierailija
35/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:09"]

Lähinnä ihmettelen että miksi? Eikä se klishee enää päde että "haluan tuntea itseni turvalliseksi pitkän miehen kanssa".

Tuo tuntuu kyllä oudolta. Hakevatko naiset jotain oman käden oikeutta harrastavia nyrkkisankareita vai mikä se "turvallisuus" on? 

Itse kai on sen verran tullut tönityksi ja nakelluksi miesten puolesta (yllärinä pitkänkin ajan päästä) että se iso kai se vasta turvattomalta tuntuisikin.

No mä ymmärrän tuon turvallisuuden tunteen hyvin. Se on mukava plussa pitkässä miehessä. En silti valitsis ketään pituuden perusteella, eikä se ole ollut kriteerini koskaan. Eikä se tarkoita mitään väkivaltaisuutta. Asiat saa kyllä käännettyä vaikka miksi näköjään.... Sulla itselläs on aikamoisia ennakkoluuloja.

Vierailija
36/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole hirveä. Minäkään en pidä lyhyistä miehistä. Ovat usein naismaisia. (Pienet kädet ym, yäh) Omani on 190cm ja isot miehekkäät kädet. Nam.

Jos kerran teille naisille joku käden tai jalan koko on niin tärkeä, niin miksi te haukutte pinnallisiksi miehiä, jotka haluavat isorintaisen muodokkaan naisen?

Mä en kuulu tuohon porukkaan, jolta vastausta odotetaan, mut luulen et kyse on ennemminki siitä et mies alkaa suhteeseen, jossa alkaa vaatimaan ja valittamaan ja vertaamaan naistaan, jonka on itse valinnut.

Mulle itselle on ihan sama miten muut valikoi toisiaan...

Vierailija
37/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aika kamala olet.

Mikä vitun pondus?

Jos sun suvun miehet olisikin 170 niin valittelisitko niiden onnettomuutta ja pätemisentarvetta?

Minä en tunne itseäni yhtään kamalaksi, kun kelpuutan vain kauniita ja hyväkroppaisia 180 senttiä pitkiä naisia kumppaneiksi. En voisi kuvitella olevani jonkun perussuomalaisen hobitin kanssa. M 192 cm

No niin, eli samanlaisia olette. Hyvä, yhteisymmärrys on saavutettu!

Vierailija
38/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aika kamala olet.

Mikä vitun pondus?

Ponduksella ei ole mitään tekemistä minkäänlaisen alapään kanssa.

"Jos sun suvun miehet....." Tuo on täysin hypoteettinen kysymys. Sellaisiin on mahdotonta vastata.

Vierailija
39/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:09"]

Lähinnä ihmettelen että miksi? Eikä se klishee enää päde että "haluan tuntea itseni turvalliseksi pitkän miehen kanssa".

Tuo tuntuu kyllä oudolta. Hakevatko naiset jotain oman käden oikeutta harrastavia nyrkkisankareita vai mikä se "turvallisuus" on? 

Itse kai on sen verran tullut tönityksi ja nakelluksi miesten puolesta (yllärinä pitkänkin ajan päästä) että se iso kai se vasta turvattomalta tuntuisikin.

No jos sun pitäs äkkiseltään pimeällä kujalla valita kahdesta vahitoehdosta suojelijan itselles kun joku on hyökkäämässä, josta et tiedä muuta kun koon. Rehellisesti: Kumman valitsisit: heiverön ja pienen? Vai raamikaan ison? Siitä siinä on kyse: assosiaatiosta. Ei väkivallasta. Eikä siitä, että todellisuuden pienempi saattaa olla musta vyön karateka.

Iso mielletään turvalliseksi eikä siinä ole mitään vikaa. Saahan tuosta tunteesta nauttia, jos sellaisen ihmisen kanssa on. Miksi ei saisi? Ihminen on kokonaisuus, turha keskittyä yhteen ominaisuuteen tai menee aika rankasti pieleen...

Vierailija
40/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään...? "Makuja on monia sanoi Musti ku muniaan nuoli" Menikö oikein?