Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAA! Mitä oikein olen tekemässä?

Vierailija
14.08.2015 |

Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta.

Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]Hei, kertokaa ihmiset miten te valitsisitte? Jos oletettaisiin tämmöisen tilanteen olevan käsillä: teillä on edessä vaaka jossa kaksi kuppia. Vain toisen saisitte valita.

1. kuppi

Tässä kupissa olisi miehesi, jonka kanssa asiat olisi todella hyvin. Rakastaisitte toisianne, ei mitään suurempia riitoja. Yhteinen asuntolaina, ei lapsia (ei edes suunnitelmia).

2. kuppi

Tässä kupissa olisi entinen. Erosta jo vuosia aikaa.Teillä meni myös hyvin, mutta erositte, koska toinen teistä ei olisi ikinä uskaltanut ulos kaapista. Ero harmitti molempia monta vuotta, kumpikaan ei siltikään tehnyt asialle mitään. Rakastit myös häntä todella paljon. Et vaan koskaan näyttänyt sitä kenellekään.

Ap.
[/quote]

Kyllä tuo nyt kuulostaa minun korvaan siltä että eksä sulla pyörii liian paljon vieläkin mielessä. Ootteko te nyt katsonut ihan loppuun teidän tarinan?
[/quote]

Et tietenkään heitä avioliittoa menemään. Pilaisit vain elämäsi ihmisen vuoksi, jonka kanssa ei aiemminkaan onnistunut.miksi onnistuisi nytkään.

Vierailija
2/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]Hei, kertokaa ihmiset miten te valitsisitte? Jos oletettaisiin tämmöisen tilanteen olevan käsillä: teillä on edessä vaaka jossa kaksi kuppia. Vain toisen saisitte valita.

1. kuppi

Tässä kupissa olisi miehesi, jonka kanssa asiat olisi todella hyvin. Rakastaisitte toisianne, ei mitään suurempia riitoja. Yhteinen asuntolaina, ei lapsia (ei edes suunnitelmia).

2. kuppi

Tässä kupissa olisi entinen. Erosta jo vuosia aikaa.Teillä meni myös hyvin, mutta erositte, koska toinen teistä ei olisi ikinä uskaltanut ulos kaapista. Ero harmitti molempia monta vuotta, kumpikaan ei siltikään tehnyt asialle mitään. Rakastit myös häntä todella paljon. Et vaan koskaan näyttänyt sitä kenellekään.

Ap.
[/quote]

Kyllä tuo nyt kuulostaa minun korvaan siltä että eksä sulla pyörii liian paljon vieläkin mielessä. Ootteko te nyt katsonut ihan loppuun teidän tarinan?
[/quote]

Et tietenkään heitä avioliittoa menemään. Pilaisit vain elämäsi ihmisen vuoksi, jonka kanssa ei aiemminkaan onnistunut.miksi onnistuisi nytkään.
[/quote]

Sinähän sen tiedät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:24"]Sä petät jo nyt miestäsi. Kerro sille totuus, eroa ja lähde ton eukon matkaan. Voipi olla että kadut myöhemmin tai sitten et. [/quote] Miten niin petän jo nyt? Pitkissä suhteissa voi useinkin ihastua ulkopuolisiin. En minä tiedä edes, mitä nämä minun ajatukset tarkoittaa. Ap.

[/quote] Olet ollut epärehellinen menneisyydestäsi sekä tästä tulevasta matkasta.

Vierailija
4/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä
[/quote]

Ei hän tiedä. Kukaan muu kuin entiseni ei tiedä suuntautumista. Pelkuri mikä pelkuri.

Ap.
[/quote]

Jos olet niin pelkuri ettet uskalla kertoa miehellesi tai tulla kaapista ulos, älä revi vanhoja haavoja auki, jos eksäsi kaipaa sinua, se olisi hänelle musertavaa ja väärin kaikkia kohtaan. Käy reissussa jos haluat, mutta vain kaveripohjalla.

Vierailija
5/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä
[/quote]

Ei hän tiedä. Kukaan muu kuin entiseni ei tiedä suuntautumista. Pelkuri mikä pelkuri.

Ap.
[/quote]

Jos olet niin pelkuri ettet uskalla kertoa miehellesi tai tulla kaapista ulos, älä revi vanhoja haavoja auki, jos eksäsi kaipaa sinua, se olisi hänelle musertavaa ja väärin kaikkia kohtaan. Käy reissussa jos haluat, mutta vain kaveripohjalla.
[/quote]

Olimme molemmat rikki eron jälkeen. Ehkä on parempi että käyn reissun kaveripohjalla ja unohdan omat typerät haaveet. En tiedä, mitä tämä nyt on taas. Miten voi pari unta vaikuttaa minussa tällaisen tunnemyräkän? Revinkö minä itse omat haavan auki vai meneekö tämä tunne ohi? Eksälleni en voi asiasta puhua, etten satut häntä enää.

Ap.

Vierailija
6/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä
[/quote]

Ap.
[/quote]

[/quote]

Olimme molemmat rikki eron jälkeen. Ehkä on parempi että käyn reissun kaveripohjalla ja unohdan omat typerät haaveet. En tiedä, mitä tämä nyt on taas. Miten voi pari unta vaikuttaa minussa tällaisen tunnemyräkän? Revinkö minä itse omat haavan auki vai meneekö tämä tunne ohi? Eksälleni en voi asiasta puhua, etten satut häntä enää.

Ap.
[/quote]

Tuttu tunne minullekin. Välillä unet vaan vaikuttaa niin, parin päivän kuluttua se on ohi, mutta ennen sitä tuntuu ihan saatanan pahalta

Vierailija
7/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä [/quote] Ei hän tiedä. Kukaan muu kuin entiseni ei tiedä suuntautumista. Pelkuri mikä pelkuri. Ap. [/quote] Jos olet niin pelkuri ettet uskalla kertoa miehellesi tai tulla kaapista ulos, älä revi vanhoja haavoja auki, jos eksäsi kaipaa sinua, se olisi hänelle musertavaa ja väärin kaikkia kohtaan. Käy reissussa jos haluat, mutta vain kaveripohjalla. [/quote] Olimme molemmat rikki eron jälkeen. Ehkä on parempi että käyn reissun kaveripohjalla ja unohdan omat typerät haaveet. En tiedä, mitä tämä nyt on taas. Miten voi pari unta vaikuttaa minussa tällaisen tunnemyräkän? Revinkö minä itse omat haavan auki vai meneekö tämä tunne ohi? Eksälleni en voi asiasta puhua, etten satut häntä enää. Ap.

[/quote] Joo, mutta miehellesi sun on kerrottava jokatapauksessa!

Vierailija
8/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä [/quote] Ei hän tiedä. Kukaan muu kuin entiseni ei tiedä suuntautumista. Pelkuri mikä pelkuri. Ap. [/quote] Jos olet niin pelkuri ettet uskalla kertoa miehellesi tai tulla kaapista ulos, älä revi vanhoja haavoja auki, jos eksäsi kaipaa sinua, se olisi hänelle musertavaa ja väärin kaikkia kohtaan. Käy reissussa jos haluat, mutta vain kaveripohjalla. [/quote] Olimme molemmat rikki eron jälkeen. Ehkä on parempi että käyn reissun kaveripohjalla ja unohdan omat typerät haaveet. En tiedä, mitä tämä nyt on taas. Miten voi pari unta vaikuttaa minussa tällaisen tunnemyräkän? Revinkö minä itse omat haavan auki vai meneekö tämä tunne ohi? Eksälleni en voi asiasta puhua, etten satut häntä enää. Ap.

[/quote]
Oon kyllä samaa mieltä. Ei oo tervettä salata tällaista asiaa. Miks et oo kertonut? Mitä pelkäät?

Vierailija
9/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[/quote]

Siis ihan oikeasti nytkö olisi sopiva hetki kertoa? Nyt saisin mieheni vain epäluuloiseksi ja pelkäisi minun pettävän. Mikä ahdistus olisi päällä koko reissun ajan. Reissun jälkeen ehkä olisi parempi ajankohta.

Ap.

Vierailija
10/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[/quote]

Siis ihan oikeasti nytkö olisi sopiva hetki kertoa? Nyt saisin mieheni vain epäluuloiseksi ja pelkäisi minun pettävän. Mikä ahdistus olisi päällä koko reissun ajan. Reissun jälkeen ehkä olisi parempi ajankohta.

Ap.
[/quote]
En sanonu et nyt. Vaan lähinnä ylipäätään. Edelleen, miks oot salannu sen alunperinkään?

Vierailija
11/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:28"]Jos voit olla täysin varma, että et petä, niin lähde vaan. Jos mielesi tekee mieli pettää, älä lähde.
Vain sinä olet vastuussa tekemisistäsi.
Haaveilla saa. Teot on eri asia.
[/quote]

Jos kyse olisi miehestä, jonka kanssa ollut suhde niin olisit varmaan eri mieltä. Ei vanhojen säätöjen tai exien kanssa mennä mihinkään. Oli sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
12/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[/quote]
Oon kyllä samaa mieltä. Ei oo tervettä salata tällaista asiaa. Miks et oo kertonut? Mitä pelkäät?
[/quote]

En tiedä, miksi en ole voinut kertoa. Pelkään ihmisten reaktioita. Pelkästään tänne kirjoittaminen kauhistuttaa, asian itselle ääneen sanominen. Ajattelin aina että ne tunteet kyllä kuolee aikanaan pois. Varsinkin sen jälkeen kun löysin ihanan miehen rinnalle. Moni varmaan ihmettelee, miksi en katkaise välejä entiseeni. Eron jälkeen olimme pitämättä yhteyttä ja olo oli silloin todella tyhjä. Tuntui kuin iso palanen olisi repäisty minusta pois. Minun on saatava olla hänen elämässään ystävänä, kerta ei muuten onnistu. En voi menettää häntä kokonaan.

Ap.

Vierailija
13/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP saanut vaikutteita Orange is the new black -sarjasta?

Vierailija
14/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ihmisen omistaa toinen seksuaalisesti? Ei se järvi soutamalla kulu. T. vapaa suhde :)

Vierailija
15/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:59"]

[/quote]
[/quote]

En tiedä, miksi en ole voinut kertoa. Pelkään ihmisten reaktioita. Pelkästään tänne kirjoittaminen kauhistuttaa, asian itselle ääneen sanominen. Ajattelin aina että ne tunteet kyllä kuolee aikanaan pois. Varsinkin sen jälkeen kun löysin ihanan miehen rinnalle. Moni varmaan ihmettelee, miksi en katkaise välejä entiseeni. Eron jälkeen olimme pitämättä yhteyttä ja olo oli silloin todella tyhjä. Tuntui kuin iso palanen olisi repäisty minusta pois. Minun on saatava olla hänen elämässään ystävänä, kerta ei muuten onnistu. En voi menettää häntä kokonaan.

Ap.
[/quote]

Minä tulin kaapista 18 vuotiaana. Shokki vanhemmille, mut kavereiden mielestä hienoa. Yhden kommentti oli "aina mä oon tienny et oot täys lesbo ". Ei siinä mitään, elämä ei muuttunu mihinkään eikä ihmisten mielipiteet minusta. Ainut poikkeus oli, että enää ei esitelty treffikumppaneiksi pelkästään miehiä, vaan myös naisia.
Ei kukaan joka susta oikeesti välittää, hylkää sinua sen takia :)

Vierailija
16/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:21"]Onko AP saanut vaikutteita Orange is the new black -sarjasta?
[/quote]
Ja tämähän ei muuten olisi mahdollista?

Vierailija
17/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tehdä pahan virheen. Nainen kuulostaa olevan sinun "true love". Nyt kuule keräät rohkeutesi ja kerrot miehellesi tilanteen. Lähet reissuun ja yllätät rakkaasi romanttisesti. Niin yksinkertaista se on. Ei tarvi sitten vanhana katua :)

Vierailija
18/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on naisen kanssa en pidä sitä pettämisenä. Jostain syystä. Jos taas mieheni olisi miehen kanssa, se olisi suhteen loppu. Outoa. Mutta näin ajattelen.

Vierailija
19/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:32"]Taidat tehdä pahan virheen. Nainen kuulostaa olevan sinun "true love". Nyt kuule keräät rohkeutesi ja kerrot miehellesi tilanteen. Lähet reissuun ja yllätät rakkaasi romanttisesti. Niin yksinkertaista se on. Ei tarvi sitten vanhana katua :)
[/quote]

Kannatan!

Vierailija
20/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, älä tee elämästä niin vaikeata! Lähde reissuun ja fiiliksen mukaan, jos on jotain actionia niin anba palaa! Kerran täällä eletään. Ja mitä sydän ei näe sitä se ei sure, eli itse kannat yksin mitä ikinä tapahtuukin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme